Bodarin lauluja

Ikä
45
Pitäisi eräässä sketsissä esittää oikein itsetietoista/itsekeskeistä ja machoilevaa bodaria, ja laulaa joku asiaankuuluva laulu.

Ehdotuksia mikä biisi sopisi tällaiseen? frederikillä lienee jotain?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä suosittelisin suomiräbä-osastoa ja Rudolfin bodaus anthemia.

Löytyy Youtubesta.

Bodausanthem on kyl kova. IMO ainoita hyviä/hauskoja suomiräpätyksiä.

"Ei ikin uskois et must tulis bodaava narsisti gyntheri
Nykyään mä juutun varsinki kylppäriin
jään pullistelee peilin eteen
ihan ready haba, et pystyis seiniin reikii tekee."

ja niin edelleen... Taustalla jotain ihme ähinää (+ vitun hyvät saundit muuten) joka kuulostaa juuri joltain hauiskäännön vemputtamiselta...

Varsinkin tuon kertsin voisit laulaa: "Tää paukkuu niinku bodauslaulun kuuluki, mä pumppaan rautaa kunnes meen ihan uuvuksiin, kaikki mun nugetit jotka on jääny proteiinin koukkuun pistä ilmaan heiluun sun salihousut. Tää paukkuu niinku bodauslaulun kuuluki, mä pumppaan rautaa kunnes meen ihan uuvuksiin. Laita sun salihousut heiluun ilmassa niinku propellit jos sul on tasan nolla rasvaprosentti".

Jepjep.

EDIT: No ottakaa ko biisi tästä.

http://rapidshare.com/files/25781003/Ruudolf_-_Bodausanthem.mp3.html

Onkohan tuosta mitään copyrighttejä, käsittääkseni sämpletkin on varastettu vaikka levyä joskus on myytykin...

Pitäisi eräässä sketsissä esittää oikein itsetietoista/itsekeskeistä ja machoilevaa bodaria, ja laulaa joku asiaankuuluva laulu.

No wittu. Ihan ehdottomin tähän on Kike Elomaan, vuonna 1981 levyttämä, Nouseeko jo sullakin. Tuossahan on kaikki elementit, se on alunperin entisen kehonrakentajan esittämät, kertoo raudan nousemisesta ja kaupan päälle on vielä helvetin huono. :D

// ShoGun

Ehdottomasti parasta antia on kyllä noi muunnellut sanat kaikkiin lauluihin, voi LOLLO että sai taas nauraa... :lol2:

Sleepy Sleepers: Sporttia, bodia ja tsemppistä.

...on muuten mahtava biisi....!:worship:

Suositut

Back
Ylös Bottom