Millaisia tuloksia nämä selkeästi lihaksikkaat äijät vetävät Cooperissa? Minua on aina kiinnostanut tämä hirveästi. Jos nyt siis puhutaan harrastelijakuntoilijoista, jotka tekevät pitkää työviikkoa jossakin henkisessä ammatissa. Itse juoksen Cooperissa 3200 ja olen koittanut pitää sen siinä, koska sodanajantehtäväni edellyttää kovaa juoksukuntoa. Harjoitan myös voimaa, mutta ei minulle mitään lihaksia kehity, 85 kg saan penkistä ja sitä luokkaa on kaikki voimatulokset olleet vuosia. Onko kyse vaan sisunpuutteesta/laiskuudesta vai onko yleensä mahdollista saada lihaksikasta kroppaa ja samaan aikaan juosta 3200 m? Liikuntaan minulla on käytettävissä 1-2 h päivässä, v-loppuna hieman enemmän. En ole luuviulu, mutta kaukana lihaksikkaasta. Jäntevä on ehkä oikea sana.
Toivon asiallista vastausta enkä *ittuilua, yritin jo kerran kysyä tätä pari vuotta sitten ja vastaus oli että kokeile niin näet. :down:
Toivon asiallista vastausta enkä *ittuilua, yritin jo kerran kysyä tätä pari vuotta sitten ja vastaus oli että kokeile niin näet. :down: