BOB: The Pacific [SPOILERS - JENKKITAHTI]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ehdottomasti katsomisen arvoinen sarja. Siihen kyllä oon hieman pettynyt, että tässä seurattava porukka on vaihtunut liian nopeasti - juuri kun porukkaan pääsee ns. sisään, niin ryhdytään seuraamaan toista porukkaa. Toisin sanoen sarja on vähän "hyppinyt", eikä samanlaista yhteenkuuluvaisuutta ole näkynyt niin paljon kuin BoB:ssa... mutta siitä huolimatta mun mielestä hyvä sarja, jota olen seurannut nyt 8 jaksoa.

Sellaista toivoin mielessäni, kun sarjasta ekan kerran kuulin, että Ltn. Spiers (BoB) olis ollu jossain ihan ohimenevässä sivuroolissa, kun muistaakseni tuli sotimaan vielä Tyynellemerelle Euroopan jälkeen. Mutta eipä taida olla...

Ja juu, Snafu on ihan kunkku hahmo! Olis ollu Spiersin kanssa kova tutkapari :D

Jos isohuntin hakuun kirjottaa että Pacific V niin siinähän niitä tulee kilokaupalla? Meniks tää jo epäkorrektiksi? :D

Mua vituttaa kun kaikki kuolee tossa, aina kun ne oppii tuntemaan jollain tavalla. Jos snafu vielä delaa niin perkele.

Mutta kai se on just tollasta ollu sodassakin, tosin siellä ehkä on vituttanut se kaverin kuolema vähän enemmän.

No nyt tais olla viimenen sotakuvaus Pacificista ja noh, ei ollut ihan sitä mitä odotin. Jotain suurempaa mättöä ois saanu olla IMO, mutta kaipa tää näinkin menettelee... Niin ja siis ens viikolla vika jakso jossa näköjään juhlitaan ja panetaan.

Sarja on ollut kieltämättä pettymys edelliseen tuotantokauteen verrattuna..Jotenkin kaupunkitaistelu oli selkeämpää ja vihollisesta tuli selvä kuva kun taas noilla saarilla on pimeää ja sotiminen on joko epäsuoralta alta pois juoksemista tai "kill 'em all" -moodilla kk:lla niskaan tulitusta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hyvä sarjahan tää loppujen lopuksi oli, mutta osa henkilöistä jäi niin tuntemattomiksi ettei viimeisen jakson lopussa tulleessa "koosteessa" tunnistanut tyyppejä. Nuo loppujutut on kyllä aina kiinnostavia missä kerrotaan miten kullekkin sarjan henkilölle sitten kävi sarjan jälkeen. Aika hurjaa että pari noista tyypeistä on ilmeisesti edelleen elossa.

Jooh, puoliakaan noista loppukoosteen dudeista en muistanut nähneeni koko sarjassa...

Mä niin odotin että ois näytetty vielä kerran oikein kunnon efektein se atomipommi hiroshimaan mutta kun ei sitäkään :S

Ihan ok sarja, ei yllä tekijöidensä edellisen minisarjan tasolle mutta ilman muuta katsomisen arvoinen.

Jaksoista jäi parhaiten mieleen se missä jo pois päässyt sotilas halusi kouluttaa noboja ja pääsikin vielä ramboilemaan. Vaikka jaksossa olikin tylsä alku

Kokonaisuutena aika mitäänsanomaton sarja. Kovin huvittava tuo lopun henkilökooste, kun iso osa tyypeistä ei tullut juuri yhtään tutuksi sarjan aikana. En usko, että tekee mieli palata sarjan pariin enää uudelleen.

Jäi kyllä vähän "harmaaksi" tämä sarja. Todella hienosti tehty, mutta juoni aika mitäänsanomaton.
Näissä sarjoissa täytyy kuitenkin olla niitä huippukohtia ja henkilöitä jotka tuovat väriä sarjaan ja joihin ihmiset voivat samaistua (niin hölmöltä kun se kuullostaakin), ne jäivät tästä tekeleestä pois. Vähän kuin olisi dokumenttia katsonut.

Btw. eipä Clint Eastwoodkaan pystynyt tekemään samasta aiheesta hyviä elokuvia: "Letters from Iwo Jima" ja "Flags of Our Fathers" mielestäni aika paskoja leffoja (ihan sama mitä imdb antaa tähdiksi).

Lopputuomio :3: tähteä. Ikinä ei ollut kiire kattoa uusinta jaksoa. Kertoo jo jotain sarjan laadusta.
Henkilöhahmot jäivät liian ohuiksi. Juoni poukkoili liikaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom