BOB: The Pacific [SPOILERS - JENKKITAHTI]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Subtitlesource.org käyttäkää sitä! Siellä on aina ensimmäisenä. Ja jos ei, niin subsearch.org

En kyllä kolmen jakson perusteella saa otetta tästä sarjasta. Neljännen katson illemmalla. Sisko oli samaa mieltä vaikka piti kovasti esim. juuri BoB:sta. Esim. BoB:ssa se kylmässä metsässä jalat valkoisena päivystely ja juutalaisleirin löytäminen olivat sellaisia kohtauksia että meni iho ihan kananlihalle.
En vieläkään muista yhdenkään nimeä tästä.

Katsoinpa sitten kuitenkin vielä viidennenkin jakson. Oli varmaan paskin jakso tähän mennessä. Aivan vitun tylsä. Lopussa vähän taistelua, mutta sekin oli aika huonosti toteutettu, sekavaa ja paskaa. Ja kyllä vaikutti tosi hajottavalta sodalta kun alussa haastateltiin niitä veteraaneja. Äijät valitti kuinka oli karua olla siellä saarella kun siellä oli rapuja ja rottia. Sit jaksossa jätkät veti elbaa ekat puoli tuntia, nyrkkeilivät vähän ja laiskottelivat. Voi vittu mä sanon.

Älkää si kattoko enää ja tulko tänne kitisee miten paska se oli. "Toisesta ei saa yhtä hyvää ku ekasta". Millon on tullo eka Pacificci!?! Menee hermot! Oli vitun huippu jakso! Maihinnousu hienoa katseltavaa. U just gotta love HBO:s Drama!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jep itse ei viitsi ees osallistua keskusteluun kun sarjasta ei synny mitään keskustelua, kun joka toinen viesti on kuinka paska tämä sarja on, tätähän ei ole pakko katsoa, jos se on niin huono niin lopettakaa vaan, ja pysykää poissa tästä threadistä mieluusti niin saadaan tänne vähän aiheesta jotain muutakin, kiitos.

Anteeksi, luulin että tänne saa laittaa myös negatiivista palautetta. En vertaa tätä sarjaa BOBiin, kyseessähän on tosiaan täysin eri sarja. Tämä nyt vaan on ylipäänsä melko huono sotasarja ihan millä vaan mittapuulla omasta mielestäni. Odotukset olivat kuitenkin kovat kun tässäkin sarjassa oli tietääkseni aika kova budjetti käytössä. Tämä olkoon sitten mun viimeinen posti tähän ketjuun.

Täysin samaa mieltä kanssasi.
Lisäksi jaksan vielä uskoa käsikirjoittajien näkemykseen tarinan kertomisesta. Nyt näytetään heti alkuun, kuinka kusessa ne oikeasti olivat ja henkilöhahmoja sitten kehitetään myöhemmin viidakossa. Lisäksi nyt heti alkuun on kuollutkin niin paljon tyyppejä (sellaisikin, joita itse luulin pitempiaikaisiksi näyttelijöiksi). Tällä halutaan tuoda todenmukaisuutta oikeasti siihen, että kuoleman vältteleminen on ihan tuuripeliä.
Lainaan itse itseäni. Viesti parin viikon takaa.
Nyt vitos jakson jälkeen on vähän pettynyt olo, vaikka sarja ihan ok-tähän mennessä onkin. Vasta katsomassani HBO:n Generation Kill-sarjassa kun oli muutama asia tehty niin paljon paremmin kuin tässä. Liekö suurin ongelma on ohjaajien ja käsikirjoittajien vaihtuminen joka jaksossa ettei sellaista yhteneväistä linjaa ja tarinankerrontaa kuitenkaan ole saatu, puhumattakaan henkilöiden esittelystä. Nyt viidennenkin jakson jälkeen on henkilöhahmot jääneet todella ohuiksi. Ainoastaan Leckie on tuttu hahmo, muille nyt on oikeastaan ihan sama vaikka kuoliskin. Esim Generation Kill sarjassa jo toisen jakson jälkeen katsojalle oli esitelty toistakymmentä ukkoa hyvin ja niiden puolesta jo hiukan jännittikin. Sama juttu oli BOB:ssa. Tässä sarjassa on luppoaika, eli kolme viimeistä jaksoa käytetty vähän huonosti, eikä oikeastaan mitään ole tapahtunut. En lisäksi oikein ymmärrä jo alussa nähdyn rookie-sotilaan kasvuprosessointia sotanäyttämölle keltanokasta oikeaksi Rokan Antiksi remakea, koska parissa ekassa jaksossahan se jo käytiin läpi näiden muiden miesten osalta.
Ainakaan multa ei heru sympatiaa jollekkin kultalusikkaperseessä painavalle kikkarapääpojalle, joka valittaa kun on sukat märkänä hiestä (viidakossa!) ja ei saa tonnikalapurkkia auki tölkinavaajalla.

Mietin vain, että totesivatko tekijät taistelun tiheässä viidakossa olevan niin vitun sekavaa kuvattavaa, että tekivätkin täyskäännöksen ja pistivät kolme jakso heti perään luppoaikaa ja kivaa keskustelua. Nyt sitten kuvataan hiukan eri tyyliin ja otetaan hiukan tykistöäkin mukaan.. en tiedä.

Mutta sarja on joka tapauksessa ollut hiukan pettymys, vaikkakin ihan tyytyväisenä katselenkin sitä.

Lainaan itse itseäni. Viesti parin viikon takaa.
Nyt vitos jakson jälkeen on vähän pettynyt olo, vaikka sarja ihan ok-tähän mennessä onkin. Vasta katsomassani HBO:n Generation Kill-sarjassa kun oli muutama asia tehty niin paljon paremmin kuin tässä. Liekö suurin ongelma on ohjaajien ja käsikirjoittajien vaihtuminen joka jaksossa ettei sellaista yhteneväistä linjaa ja tarinankerrontaa kuitenkaan ole saatu, puhumattakaan henkilöiden esittelystä. Nyt viidennenkin jakson jälkeen on henkilöhahmot jääneet todella ohuiksi. Ainoastaan Leckie on tuttu hahmo, muille nyt on oikeastaan ihan sama vaikka kuoliskin. Esim Generation Kill sarjassa jo toisen jakson jälkeen katsojalle oli esitelty toistakymmentä ukkoa hyvin ja niiden puolesta jo hiukan jännittikin. Sama juttu oli BOB:ssa. Tässä sarjassa on luppoaika, eli kolme viimeistä jaksoa käytetty vähän huonosti, eikä oikeastaan mitään ole tapahtunut. En lisäksi oikein ymmärrä jo alussa nähdyn rookie-sotilaan kasvuprosessointia sotanäyttämölle keltanokasta oikeaksi Rokan Antiksi remakea, koska parissa ekassa jaksossahan se jo käytiin läpi näiden muiden miesten osalta.
Ainakaan multa ei heru sympatiaa jollekkin kultalusikkaperseessä painavalle kikkarapääpojalle, joka valittaa kun on sukat märkänä hiestä (viidakossa!) ja ei saa tonnikalapurkkia auki tölkinavaajalla.

Mietin vain, että totesivatko tekijät taistelun tiheässä viidakossa olevan niin vitun sekavaa kuvattavaa, että tekivätkin täyskäännöksen ja pistivät kolme jakso heti perään luppoaikaa ja kivaa keskustelua. Nyt sitten kuvataan hiukan eri tyyliin ja otetaan hiukan tykistöäkin mukaan.. en tiedä.

Mutta sarja on joka tapauksessa ollut hiukan pettymys, vaikkakin ihan tyytyväisenä katselenkin sitä.

Joo, tietysti porukka kun odottaa toista Band of brothersia, niin saappaat ovat aika suuret. Generation killissä oli kyllä mainiosti saatu aikaan oikeastaan joka hetki mielenkiintoinen sarja, vaikka toimintaa oli aika lailla vähän. Kun Generation killin jakso loppui, päällimmäisenä ajatuksena oli oli vitutus, joka johtui siitä että se loppui jo. Tässä Pacificissa loppujakson fiilis on "oh, well", ja jakson aikana on hiukan sellaiset fiilikset, että vituttaa kun sarjaa tulee vain se 10 (?) jaksoa, ja kaverit istuskelevat jossain rantatörmällä puhumassa paskaa.

Itse olen vähän sitä mieltä että tuo sarja olisi saattanut kaivata fiktiivisiä hahmoja, vaikkapa sitten sijoitettuna oikeisiin taisteluihin. Tuo merisotakin olisi saatu ympättyä mukaan, kun juipit olisivat katselleet vaikka kuljetusalkuksesta kun ampu tulee. Tai sitten joku silakkatiimi myös hahmoiksi.

Just on viides jakso tulossa ja neljä oon kattonu. Sanotaanko et on huonompi mitä oletin. Pyörin tuossa 6kk sitten Darwinissa, jota japsit olivat myös pommittaneet niin tuli noita muistomerkkejä kateltua tuosta sodasta niin aijon kyllä sarjankin katsoa loppuun, vaikka olis kuinka paska.

+ Jotkut fiilistelypätkät laivoista ja horisontista pirun nättiä katsottavaa.
-Taistelukohtaukset tylsiä ja antaa japseista idiootin vaikutelman

Anteeksi, luulin että tänne saa laittaa myös negatiivista palautetta. En vertaa tätä sarjaa BOBiin, kyseessähän on tosiaan täysin eri sarja. Tämä nyt vaan on ylipäänsä melko huono sotasarja ihan millä vaan mittapuulla omasta mielestäni. Odotukset olivat kuitenkin kovat kun tässäkin sarjassa oli tietääkseni aika kova budjetti käytössä. Tämä olkoon sitten mun viimeinen posti tähän ketjuun.

En tiedä tuletko enää threadiä lukemaan, mut jos itse katot omat viestisi mitä olet sarjasta kirjoittanut niin paria poikkeusta lukuunottamatta haukut sarjaa paskaksi ja lupaat ettet katso enää, ja taas seuraavalla viikolla sama juttu, "olipa paska jakso, paska sarja, en kato enää". Herää kysymys että mikä näiden viestien tarpeellisuus threadissa on, en minäkään mene joka päivä salkkarithreadiin jakson katsottuani haukumaan et ompa paska sarja en katso enää.. En kyllä siis sarjaa oikeasti katso kun en tykkää, mutta en käy sitä threadissa kuuluttamassakaan joka päivä.

unohin kokonaan kuudennen jakson. Voiski kattoo sen nyt tässä. Meneekö muuten kauan ennenku suomisubit tulee tonne divxäään? Ja kuinka monta jaksoa tuota tulee?

10 jaksoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom