Tuleekohan tuosta ihan HD laatusta torskua jo alusta? Kaikki muut sarjat olen kattonut ihan normi divx laadulla vaan nyt on sellanen sarja, joka pitää nähä HD laatusena ilman mitään tekosyitä.
[E] Ja niin, sovitaanko että tänne sitten laitetaan mielellään spoileritageilla jos jotain juonen kannalta tärkeitä seikkoja jotkut haluaa huudella?
Hyvä oli, varsinkin avausjaksoksi. Nopeasti päästiin Tyynellemerelle, eikä kotirintamaan tuhlattu liikaa aikaa. Alkuintro oli vähän liian pitkä. Toivottavasti muissa jaksoissa lyhyempi.
On kyllä erittäin karu tunnelma tässä sarjassa. Mahtoikohan se kohtaus japsin kanssa olla Robert Leckien itse kokema?
Oli kyl tosiaan ihan hyvä jakso. Mutta mun mielestä taas tunnelma ei ollut kovin karu, johtuen miljööstä. Oli jotenkin vähän kuin jätkät olisi lomalla trooppisella saarella kun vertaa esim. Bastogneen. Mutta sehän ei ole ohjelman vika. Mutta silti, hyvä jakso ja odotan innolla tulevia jaksoja.
Ei uskalla vielä antaa kunnon arviota. Ei silti jäänyt jaksosta oikein muuta mieleen kuin se seonnut japsi -kohtaus. Toivottavasti saavat henkilöistä tehtyä yhtä kiinnostavat kuin BoB:ssa. Sen sarjan kanssa meni usein iho kananlihalle.
Älkää perhana spoilatko! Meikä odottaa tota ku hullu puuroo, ja yhdet paljastaa jo sodan lopputuloksenkin (Japani hävis..) :D Spoilereita jos laitatte juonipaljastuksia kiitos.