BMW/Varastettu: M-Sport star spoke 193M + Renkaat

Forumilla tuntuu olevan monta bmw kuskia niin laitetaan tännekin jos joku sattuisi näkemään anastettua omaisuutta...Saa siirtää/poistaa jos modeista siltä tuntuu, Mutta itse asiaan...

Varastettu Tikkurilasta/Itä-Hakkilasta 2.6 yöllä M-Sport Star Spoke 193M vanteet sekä
2* 255/35R18, 2*225/40R18 runflat renkaat,

Vanteita ei ole myyty Suomessa montaa sarjaa, Ilmoitatko Tikkurilan poliisille tai Marki17x@gmail.com

LÖYTÖPALKKIO tekijästä 500e!!!

PS. Kiitos kun samalla tuhosit auton helmat
Varastetut.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
... Tai vakuutus ? Kaverille kävi vähän sama homma ja muusta ei tuntunut olevan hyötyä kuin kunnon vakuutuksesta.

Nykypäivänä renkaat ja vanteet viedään hetkessä ammattilaisen toimesta (olis lukkopultit tai ei).

Auttaako näissä tapauksissa hälytin, joka ulvoo kun auton asento muuttuu? Itse olen ajatellut, että josko sitä hankkis lukkopultit mutta kun olen renkaita alkanut vaihtamaan ovet lukossa niin hälytin on alkanut huutamaan... eli jokin asentotunnistin tuossa autossa on ja olen ajatellut tämän riittävän. Tosin on vakuutuksetkin niin olen ajatelut, että yhdessä hälytyksen kanssa se on riittävä suoja. Eihän noita renkaita voi autoon hitsatakkaan kiinni.

Kyllä nuo lukkopultit tällaisia perus varkaita hidastaa mutta jos tekijänä on renkaisiin erikoistunut kaveri niin eiköhän se ole ottanut nuo lukkopultit huomioon,vaikka tuskin niistä haittaakaan olisi...

Passaakohan tähän ketjuun tällasta laittaa.. no laitetaan silti.

Saan erittäin suurta tyydytystä joka päivä töihin ajellessani kun näen kehien välissä Lahden motarilla tolppaan vedetyn ja katotetun vanhan VW Polon joka on nauhoitettu poliisiteipein.

Fantasioin että siellä on ollut tapahtumahetkellä sisällä muutama narkkipetteri jotka ovat tällä hetkellä joko ruumishuoneella tai pyörätuolissa.

Paskasakkia kaikki tyynni.

Jos on hyvät lukkopultit tyyliin McGard, niin millä ne perkeleet saa noi auki?

Jos sen tietäsin niin oisin rikas mies... Mutta näin se vaan näkyy menevän, etsi ammattilainen käsiisi ja kysy. Renkaiden pöllintä muistuttaa lähinnä formuloiden varikkokäyntiä.
ps. Tuohon asento asiaan: Yleensä auto nostetaan sen verran tasaisesti tiilien päälle, että ei taitaisi olla asiasta apua.

Putukiffeli; saat sympatiani. Ymmärrän täysin mistä puhut, koska eilen näin yhden narkkarin jolla oli pohje ihan palasina ja ajoin pyörällä hänen ohi. Sama kaveri päivää ennen kantoi narkkikavereidensa kanssa pyörän rengasta aurajoen rannalla. Hidastin vauhtia jotta olisin tarjonnut apua, mutta ei noista tiedä mitä ne tekee. Narkkarit on prseestä.

Asiaan. Mun autofanaatikko -kaverilla on/oli sellainen hälytin, joka laukesi suunnilleen siitä, että meni koskemaan autoon.

Harmittava juttu kaiken kaikkiaan. Toivotaan, että varkaat jäävät kiinni.

Asiaan. Mun autofanaatikko -kaverilla on/oli sellainen hälytin, joka laukesi suunnilleen siitä, että meni koskemaan autoon.

Yritin etsiä sen Hannu Karpon ohjelman, jossa hän tunkeutui varashälyttimen soidessa vieraaseen autoon ja otti sieltä salkun. Senaatintorilla ei kukaan edes katsonut sinnepäin. 50m Pasilan poliisitalosta, muutaman poliisin katsellessa muualle, temppu onnistui myös. En paljon kyllä varashälyttimiin luottaisi.

Toivon kuitenkin, että ne renkaat ja vanteet löytyisivät. Ja että vakuutus sitten ainakin korvaisi, jos eivät löydy!

Jos on hyvät lukkopultit tyyliin McGard, niin millä ne perkeleet saa noi auki?

Ikkuna paskaksi ja hylsy sisältä? Tai murtosarjalla joita on esim. rengasliikkeillä (luultavasti myös varkailla). Paskat lukkopultit lähtevät ihan lyömällä sopivan hylsyn tms. kiinni ja vääntämällä.

Ikkuna paskaksi ja hylsy sisältä? Tai murtosarjalla joita on esim. rengasliikkeillä (luultavasti myös varkailla). Paskat lukkopultit lähtevät ihan lyömällä sopivan hylsyn tms. kiinni ja vääntämällä.

Jos lasin lyö rikki, soivat häläritkin. Toki jos auto on parkkeerattua mualle kuin okt-pihaan, ei häläreistä kukaan mitään piittaa.

Noissa McGardeissa on pyörivä ulkokehä muistaakseni. Ei päälle lyöty hylsy taida auttaa.

Mut joo, viehän se ammattivaras vaikka kivekset kalsareista jos haluaa.

Isovanhemmilla on Espanjassa asunto ja siellä tietty auto. Siellä nuo renkaiden ja aluvanteiden nyysimiset on yllättävänkin yleistä puuhaa, siinä ei kuulemma kauaa nokka tuhise kun lauma afrikan poikia tulee ja ottaa tavarat talteen. Isovanhempienkin Mersusta lähti lukkopultilliset vanteet juurikin Espanjassa yön aikana joku viis vuotta sitten...
Ne tulee pakulla viereen josta hyppää 4-6 tyyppiä ulos, auto samanaikaisesti molemmista päistä ylös tunkeilla ja jokaiseen kulmaan tiilejä ja/tai pari puupölkkyä ja vanteet lähtee. Ei siinä kuulemma minuuttia kahta enempää mene.

Mutta pointtina siis se, että jos kyseessä on "ammattilaiset" ja ne haluaa juuri sun autosta vanteet niin ei mitään merkitystä että onko hälyä tai lukkoja... Kallistuksen tunnistava hälytinkään ei toimi jos autoa nostetaan samanaikaisesti molemmista päistä.

Noissa McGardeissa on pyörivä ulkokehä muistaakseni. Ei päälle lyöty hylsy taida auttaa.
Juu ei. Mutta porakone ja vastakierretappi voikin jo auttaa. Ja olen aika vahvasti sitä mieltä, että noi kaikki lukkopultit on ihan täysin turhanpäiväisiä. Jos joku ammattimies on pyöriä autoista pöllimässä, niin sillä on kyllä varmaankin kaikki mahdolliset ja mahdottomat lukkopultin avaimet mukana. BMW:n oma lukkopultti on muuten niin turha, että sen avaa melkein koulutettu apinakin ilman työkaluja.

. Ja olen aika vahvasti sitä mieltä, että noi kaikki lukkopultit on ihan täysin turhanpäiväisiä. Jos joku ammattimies on pyöriä autoista pöllimässä, niin sillä on kyllä varmaankin kaikki mahdolliset ja mahdottomat lukkopultin avaimet mukana. .

Ammattimies on kuitenkin eriasia, kuin satunnainen narkkipetteri joita pk-seutu on täynnä. Ne pellet ei kyllä noita lukkoja auki saa.

Ja McGardiin sopivaa valmista avainta ei taatusti kyllä ole NP:llä matkassa. Tosin ei toi ulkokehä tainnutkaan olla pyörivä, joten hylsy päälle vaan..

LockBoltRadius.jpg

^

Ihanko tosissasi meinaat, että random narkkipetteri päättäisi kotimatkallaan napata siistit vanteet matkaansa, kun nyt sattui tuo ristikkoavainkin olemaan messissä. Kyllä ne on ne "ammattimiehet" jotka noita vievät.

Sympatiat myös täältä, vittumainen tapaus.

^Niin, mikä on "ammattimies"

Virolainen ammattirikollinen, vai autolastillinen pilvessä hilluvia räkänokkia?

Jälkimmäinen posse taatusti vie vanteita mennessään myös.

Jos meinaatte että lukkopultit on turhia, ette varmaan pidä autonne oviakaan lukossa?

BMW:n oma lukkopultti on muuten niin turha, että sen avaa melkein koulutettu apinakin ilman työkaluja.
Helvetin kalliilla BMW:n M-orkkisvanteilla ajelevana kiinnostaa pitääkö tämä paikkansa kaikkien BMW:n lukkopulttien osalta? Noitahan on olemassa luokkaa ~30 erilaista, tai sellaisesta setistä sitä oikeaa ainakin arvottiin kun huhtikuussa kävin uuden lukkopultin sovittimen ostamassa.

Jos meinaatte että lukkopultit on turhia, ette varmaan pidä autonne oviakaan lukossa?
Pidän, mutta lukkopultteja ei ole eikä tule. Rengashommissa kun on tullut huomattua, että ei noista oikeasti ole apua kuin hyvin harvasta lukkotyypistä. Aiheuttaa vaan vitutusta kyseiset paskat, kun niitä on nykyään joka autossa. Jos se avain ei ole asiakkaalla kotona, niin se on takaluukun pohjan alla ja luukku on tupaten täynnä tavaraa. Ja jos se ei ole omalla paikallaan, niin etsit sitten koko auton läpi ja kun ei löydy niin soitat asiakkaalle joka toteaa, että osti auton viime viikolla eikä ole sellaista avainta nähnytkään.

Helvetin kalliilla BMW:n M-orkkisvanteilla ajelevana kiinnostaa pitää tämä paikkansa kaikkien BMW:n lukkopulttien osalta? Noitahan on olemassa luokkaa ~30 erilaista, tai sellaisesta setistä sitä oikeaa ainakin arvottiin kun huhtikuussa kävin uuden lukkopultin sovittimen ostamassa.
No periaatteessa jos siinä ei ole pyörivää ulkokehää, niin se aukeaa kahdessa sekunnissa. Pyörivän kehän kanssa saakin sitten tapella ja jos rosvo sellaiset haluaa rosvota, niin sillä on varmaan se avain mukana.

E: Kyllä mä oon vahvasti sitä mieltä, että paras vakuutus vannevarkaiden varalle on oikea vakuutus. On se nähty, ettei noi lukkopultitkaan niitä pidättele.

Aiheuttaa vaan vitutusta kyseiset paskat, kun niitä on nykyään joka autossa. Jos se avain ei ole asiakkaalla kotona, niin se on takaluukun pohjan alla ja luukku on tupaten täynnä tavaraa. Ja jos se ei ole omalla paikallaan, niin etsit sitten koko auton läpi ja kun ei löydy niin soitat asiakkaalle joka toteaa, että osti auton viime viikolla eikä ole sellaista avainta nähnytkään.

Vitutuksesta viis, kun vanteet tais pysyä tallessa :dance:

Mut joo. Idariahan se avain on hukata, tai säilyttää keskikonsolissa.

Vittu mitä touhua. Toivottavasti kiekot vielä löytyy.

Joskus yllätettiin narkkaripelle varastamasta kaverini autoa, oli jo ehtinyt rikkoa oven lukon ja päässyt sisälle autoon repimään virtalukkoa esille. Ei siinä sitten pidetty hirveää kiirettä poliisien soittamisen kanssa.

:offtopic: Kivan näköinen kaara, omassa tallissani seisoo samanlainen:thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom