Bluetooth???

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja osku
  • Aloitettu Aloitettu
Viittiskö joku kertoa kun oon alottamassa tota yhteyttä niin puhelin kysyy jotain salasana niin mistä helvetistä sen saa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se on ennalta sovittu pin-koodi joka varmentaa parin. Eli sen olet sinä itse jommassa kummassa laitteessa määritellyt.

Jos sulla on yhtään fiksu puhelin niin sen bluetoothin konffausasetuksista löytyy lista "paired devices", jossa voit per laite speksata, kysytäänkö tuota numeroa ekan parituksen jälkeen.

Ei ole puhelimen pin. Monesti se menee niin että kun luot BT-yhteyttä, niin siihen isäntäkoneeseen annat numerosarjan, ja hetken päästä se sun puhelin kysyy salasanaa, johon kohtaan näpyttelet sen just äsken antamasi numerosarjan uudelleen. Tolla varmennetaan vain että yhdistettävät laitteet on oikeita. Niinkuin Dopey sanoi niin tuon yhteyden voi tehdä pysyväksi jolloin salasanoja ei kysellä joka yhteyden alussa.

Voi olla että sen alussa annettavan numerosarjan vois määritellä kiinteästi jossain asetuksissa, mutta aina kun itse olen BT:n kanssa yhteyttä luonut niin isäntäkone on kysynyt ensin salasanaa jonka saa siis keksiä itse.

(Eikös se kone opasta aika selvästi mitä siinä pitää tehdä...? :) )

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom