Black Friday 2019 lähestyy. Löytöjä tänne!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wombut
  • Aloitettu Aloitettu
Noh lyhykäisyydessään jos bongailee hyviä tarjouksia Black Fridaysta vaikka en tiedä onko matkatoimistot/lentoyhtiöt niinkään lähtenyt kelkkaan tähän touhuun. Jotain pientä voisi ensi kevääksi miettiä. Olen aiemmin kysellyt tuosta yksin matkustamisesta, japaniin, pariksi viikoksi... Niin päätin että ehkä parasta olisi testata yksin matkustelua vähä iisimmin ensiksi, pari päivää euroopassa tjs.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
https://www.lelukaupat.fi

Olen nyt muutaman vuoden tehnyt joululahjaostokset lapsille näistä Black friday/Black week -tarjouksista ja täytyy todeta, että on ollut kyllä mukavia joulukuita, kun on ollut lahjat jo valmiiksi hommattuina. Yleensä on ainakin legoja tullut ostettua ja niitä on saanut kyllä aidosti alennuksesta. Saa nähdä, mitä sitä tänä vuonna keksii. Lelukaupoissa on listattu kaupat ja alet aika hyvin mustan perjantain osalta.

Tämäkin on hyvä väline tarkkailemaan parhaimpia tarjouksia, sivustolta kun pystyy käsittääkseni muutenkin tarkastelemaan hintahistoriaa.

Joskus voi olla ihan oikeasti hyviä tarjouksia, mutta tuntuu että hyviä alennuksia voi tulla myös muutenkin pitkin vuotta. Sekä joskus saattaa jopa Black Fridayn aikaan olla kaupoilla ns. alennettuun hintaan ja voi olla että kyseinen kauppa ei ole tuotetta x edes koskaan myynytkään ns. normaali hinnalla. Sen suhteen hyvä seurata miten tuotteen hinta on ylipäätään vaihdellut ja mikä kauppa myy edullisempaan hintaan.

Lentodiilit.fi-sivulla on kootusti samalla sivulla lentoyhtiöiden, matkatoimistojen ym. black friday -tarjouksia.

Jooh piti tulla kans tästä laittaa, eilen bongasin. Harmit että suurin osa tarjouksista loppuu ihan alkuvuoteen, ajattelin itse lomailla vasta alku kesästä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom