BJJ peruskurssi alkamassa, mitkä vaatteet NAISELLE?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikayla
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oon alottamassa bjj:n peruskurssin ja mietin mitkä olisi parhaat vaatteet? Lähinnä kaipaisin vinkkejä parhaimpiin trikoisiin, jotka pysyisivät varmasti ylhäällä ja PAIKOILLAAN eikä tarvitsisi nostella. Olen valmis maksamaan hyvistä vaatteista. Naisille löytyy aika heikosti rash guardeja, pärjäisikö compressio-tyylisellä pitkähihaisella vartalonmyötäisellä paidalla? Muita vinkkejä? (: Ja olen yrittänyt löytää vastauksia jo muualta mutten ole löytänyt oikeastaan muuta tietoa kuin että vaatteiden tulisi olla sellaisia mitkä tosiaan pysyvät päällä :D Eli vinkatkaa vaikka ihan suoraan mitä vaatteita teillä on itse tällä hetkellä käytössä!

Kiitos!

Eikös se gi olisi rättipainissa paras?

En tiedä haluanko peruskurssin ekoille tunneille ostaa gi:tä jos sitten laji ei miellytäkkään... niitä muita vaatteita voi kuitenkin hyödyntää varmasti muussakin urheilussa jos jää kurssi kesken..

Ei pukua ihan aluks..

Housuissa vyötäröllä naru kiristys on paras. Ei tipu vaikka repii kuinka. Ja repimistä tulee väkisinkin. Esim. Tällaset Sprawlin shortsit on huippu hyvät. Malli on väljä ja uskoisin sopivan myös naiselle.
http://www.kamppailuvaruste.fi/prod..._id/958/product_name/sprawl-v-flex-xt-2-musta

Paidaksi paras on joku ihan oikee rashguard. Perus t-paidallakin pärjää. Valitse joku vähän kapeampi vartalon myötäinen malli, mitä löysempi paita sitä enemmän se venyy nujutessa.

Pärjää kompressiotyylisellä paidalla ja trikoot toimii hyvin. Katsot vaan semmoset ettei ole vetoketjuja tms isoja taskuja. Shortsit toinen vaihtoehto.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom