tässä vähän esimerkkiä mitä näille kusettajille voi/pystyy/kannattaa tehdä :lol2:
Jaksaisitko millään tiivistää ku en jaksanu lukea ensimmäistä sivua pitemmälle..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tässä vähän esimerkkiä mitä näille kusettajille voi/pystyy/kannattaa tehdä :lol2:
Jaksaisitko millään tiivistää ku en jaksanu lukea ensimmäistä sivua pitemmälle..
Lukekaa tuolta bimmerfoorumista enemmän, mutta siellä on asianomaisen (hakatun) "muistokirjoitus" kyseiselle huijarille.
Kuten kaikki tietävät näiltä kavereilta ei ikinä tule saamaan lanttiakaan takaisin, niin voisin kuvitella, että tuollainen nimien ym. tietojen julkaiseminen ainakin jotenkin vähentää riskiä tulla huijatuksi ja vähentää mielihaluja alkaa huijaajaksi.Jees tässä mun mielipide aiheesta..
Jätkä on mitä suurimmalla todennäköisyydellä kusettaja ja jengin täytyy tietää, että tämmöinen kaveri liikkuu tietyn tyyppisillä palstoilla. Mun mielestä kuitenkin kaverin puhelinnumeron ja muiden vastaavien tietojen julkaiseminen keskustelupalstoilla ei ole asiallista.. Tällaiset asiat meillä hoitaa poliisi.. Näistä nimen ja muiden tietojen julkaisusta ei yleisesti ottaen seuraa muuta kuin harmia..
Vittumainen juttu, että tällaisia kusipäitä on olemassa.. Kaikesta huolimatta mä oon sitä mieltä, että nimiä ja numeroita ei täällä pitäis julkaista.
Cipe
Asianosaiset on varmaan jättäneet tutkintapyynnön poliisille.. Se on mielestäni oikea tapa edetä tällaisissa asioissa.