Bimmerifoorumilta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aapina
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jaksaisitko millään tiivistää ku en jaksanu lukea ensimmäistä sivua pitemmälle..:)

no myyjä ei suostunut lähettämään tavaraa eikä palauttamaan rahaa niin jätkät kaivoi siitä kaiken mahdollisen tiedon esiin, isän armeijahistoriasta sossunumeroon ja kiusasivat kusettajaa oikein urakalla. lue pois vaan ;)

Tuolla bimmerfoorumilla on kans aika helvetin hyvin selvitetty mikä mies on kyseessä. Sen lapsen syntymäaika, äijän nimi, osoite, auto jolla ajaa, rekisterinumero, puhelinnumero yms... Kyseisen kusettajan ex-vaimokin on liittynyt keskusteluun, omistamatta bmw:tä.

Jees tässä mun mielipide aiheesta..

Jätkä on mitä suurimmalla todennäköisyydellä kusettaja ja jengin täytyy tietää, että tämmöinen kaveri liikkuu tietyn tyyppisillä palstoilla. Mun mielestä kuitenkin kaverin puhelinnumeron ja muiden vastaavien tietojen julkaiseminen keskustelupalstoilla ei ole asiallista.. Tällaiset asiat meillä hoitaa poliisi.. Näistä nimen ja muiden tietojen julkaisusta ei yleisesti ottaen seuraa muuta kuin harmia..

Vittumainen juttu, että tällaisia kusipäitä on olemassa.. Kaikesta huolimatta mä oon sitä mieltä, että nimiä ja numeroita ei täällä pitäis julkaista.

Cipe

Lukekaa tuolta bimmerfoorumista enemmän, mutta siellä on asianomaisen (hakatun) "muistokirjoitus" kyseiselle huijarille.

aika pitkälle luin eikä mitään muistokirjotuksia löytyny.. :rolleyes:

Löytyy sivulta 75 foorumilta, aiemmin ollut suora linkki ex:än päiväkirjaan IRC-galleriaan. Lainaus: "

varkauksia, huijauksia, velkoja, pahoinpitelyjä, ym... kaikki ihmiseltä jotai rakastin...miten joku voi olla niin paha sisältä että satuttaa raikkaitaan pahimmalla mahdollisella tavalla? tai sitten se ei ollut rakkautta...olen menettänyt kaiken erään ihmisen takia...jopa rakkaan poikani...hän siis vei minulta kaiken...ja mitä saan häneltä takaisin? en muuta kuin kipua, katkeruuttaa ja surua. sanotaan että rakkaus satuttaa mutta en koskaan uskonut että näin pahasti... olet yhden elämän rakkaani tuhonnut ja saanut minut vihaamaan sinua...toivon että jään ainoaksi ja opit vihdoin rakastamaan ja kunnioittamaan läheisiäsi...yksi kysymys minulla sinulle vain on...miksi hylkäsit poikasi? hän ei tehnyt sinulle muuta kuin rakasti ja tarvitsi...mutta ehkä et sittenkään halunnut häntä...muistatko ne hetket hänen kanssaan kylvyissä kun häntä jännitti ja roiskit vettä pienen hymyilevän ihmisen päälle? se kaikki on mennyttä...hän kasvaa ja unohtaa...entä muistatko sen hetken kun kuulit minun kiljuvan vessassa ja sait kuulla että saamme lapsen? kun ravasimme kymmenen kertaa katsomassa raskaustestiä? mutta muistatko myös sen miten löit minua kasvoihin poikamme nukkuessa vieressä? tai sen kun juoksin ilman ulkovaatteita sinua karkuun ja soitin poliiseja? miksi sen täytyi muuttua noin? miksi?....olin valmis antamaan sinulle mitä vain, ymmärrätkö mitä vain? olisin omistanut sinulle lopun elämäni jos olisit vain halunnut niin...mutta ehkä kaipasit jotain mitä minulla ei ollut...olen pahoillani kaikesta ja oloen myös pahoillani siitä etten muuttanut asioita kauan sitten kun kaikki oli paremmin...toivon että sinäkin olet joni..."

yli sata sivua lukenu jo.. taattua huumoria.. on toi melkonen sälli.. toivottavasti saa ansionsa mukaan!! :curs:

Voi vittu :D Heti kun ilmestyy naispuolinen kirjottaja autofoorumille ni puolet jäsenistä on heti niin ritarillisina vonkaamassa pildeä...:D

Jees tässä mun mielipide aiheesta..

Jätkä on mitä suurimmalla todennäköisyydellä kusettaja ja jengin täytyy tietää, että tämmöinen kaveri liikkuu tietyn tyyppisillä palstoilla. Mun mielestä kuitenkin kaverin puhelinnumeron ja muiden vastaavien tietojen julkaiseminen keskustelupalstoilla ei ole asiallista.. Tällaiset asiat meillä hoitaa poliisi.. Näistä nimen ja muiden tietojen julkaisusta ei yleisesti ottaen seuraa muuta kuin harmia..

Vittumainen juttu, että tällaisia kusipäitä on olemassa.. Kaikesta huolimatta mä oon sitä mieltä, että nimiä ja numeroita ei täällä pitäis julkaista.

Cipe
Kuten kaikki tietävät näiltä kavereilta ei ikinä tule saamaan lanttiakaan takaisin, niin voisin kuvitella, että tuollainen nimien ym. tietojen julkaiseminen ainakin jotenkin vähentää riskiä tulla huijatuksi ja vähentää mielihaluja alkaa huijaajaksi.

Eihän tuo jätkän toimintakaan ole mitenkään asiallista niin antaa mennä vaan.

No joo.. Mä oon täysin samaa mieltä siitä, että toiminta on täysin asiatonta.. Mutta kuka takaa, että kysessä on juuri kyseisen kaverin numero eikä esim. mun mutsin? Mistä me voidaan tietää noi tiedot oikeiksi? Kuka vahvistaa noi tiedot? Mä en mitenkään kyseenalaista OP:tä mutta silti..

Nimimerkit ja ns. "toimintapa" on mun mielestä hyvä tuoda jengin tietoon.. Mä kuitenkin kammoksun ajatusta siitä, että anonyymeilla keskustelupalstoilla julkaistaan tietoja yksityisistä henkilöistä.

Mun näkemyksen mukaan kynnys tietojen julkaisuun madaltuu kerta kerran jälkeen..

No.. Niin kuin sanottu.. mielipide on kuin persreikä.. Meillä kaikilla on sellainen.. Tää on meikäläisen mielipide aiheesta.

:haart:

Sitä saa mitä tilaa. Kummasti aina niiden pedofiilien nimiä ja kuvia vaaditaan julkisuuteen rangaistukseksi, miksei sitten tässä tapauksessa? Ei tuokaan juttu ikinä päädy "suuren yleisön" tietoon.

Mun oikeuskäsitykseni mukaan henkilö on syytön kunnes hänet on syylliseksi todettu. Syyttömille henkilöille ei käsittääkseni tarvitse rangaistuksia jaella. Vai onko tässä päässyt käymään niin, että keskustelupalstoista on tullut jonkin asteinen tuomioelin?! Biimerifoorumin yhteisö totesi kaverin syylliseksi.. Rangaistus/sanktiot tullaan määritelemään myöhemmin syksyllä Jippii.fi:n yleisessä keskustelussa..

:itku: :whip:

Asianosaiset on varmaan jättäneet tutkintapyynnön poliisille.. Se on mielestäni oikea tapa edetä tällaisissa asioissa.

Asianosaiset on varmaan jättäneet tutkintapyynnön poliisille.. Se on mielestäni oikea tapa edetä tällaisissa asioissa.

Läheskään kaikki eivät ole edes tehneet rikosilmoitusta,ja se on toki heidän oma häpeänsä. Mutta yhtäkaikki, tällaset on vittumaisia keissejä,koska erittäin tod.näk. kukaan ei tule saamaan senttiäkään mitään korvauksia tolta jannulta,ja muutenkin tällaisia tapauksia käsitellään raivostuttavan hitaasti ja tuntuu, että poliisia vois vähän enemmänkin kiinnostaa täntyyppisten juttujen selvittely...

Luin jonkin aikaa kaverin toilailuja bimmer forum palstalta, vaikka en mikään autofriikki olekaan...on vaan ni sairas kaveri et tuli seurattua sen tekemisiä..
Tais about kuukausi sitte päästä vapaaks ja heti tekemässä uusia petoksia..
....saunan takana on tilaa.... :curs:

Jo se on perkele ettei toi jätkä erehdy huijaamaan sitä kuuluisaa väärää kaveria.

Noh, sitä odotellessa.

Onhan se kundi kuitenkin niin tyhmä että piti kesähuijaustensa aikana omaa nimeään ja kuvaansa nettikäyttäjien saatavana.

Nimim. Tallessa lienee kuva useammillakin.

Sääliks kyllä käy tuota naista, ei tuommosta kohtaloa toivo kellekään. Vaikka samanlaisia "sankareita" suomessa onkin satoja :(

Tolle äijälle pitäs antaa sitä mitä kuuluu, vähintään siperiaan loppuelämäksi. Tai johonkin vankilaan missä saa itse pelätä selviääkö huomisesta hengissä.

Mun mielipide tosin ei ole niinkään huijausten takia vaan naisen hakkaamisen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom