Bilehileiden paratiisi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jusks
  • Aloitettu Aloitettu
Tuota voisitko vielä kertoa enemmän tuosta varnan kultarannikon eroista sunny beachiin :)
Ei nyt muuta tuu mieleen kun että Sunny Beachilla on Nessebarin vanha kaupunki...Aika samanlaisia paikkoja on, ihan kummasta itse tykkää..Ite olin sen verran nuori kun olin siellä etten yökerhoissa ollut mutta sen muistan että baareja kyllä oli joka lähtöön.

e: Sunny Beach on pienempi paikka ja ehkä enempi opiskelijanuoria, kun taas Varnassa enemmän paikallisia..näin muistaakseni..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mixataan yhteen Goa, Damn, Kho Pnangan, Pattaya, Acapulco, Cocainebaana ja Ibiza niin ollaan kai aika lähellä bilehileideiden parasiiitttia!!

Bulgariasta sen verran että Sunny Beachia voi omalta osalta suositella nuorten pohjoismaalaisten biletysmestaksi. Loistava meno ymäri vuorokauden ja hinnat sairaan halvat ruuissa ja juomissa. Bisse on käytännössä ilmaista ja jos maksat yli euron tuopista sua on kusestettu. Myös paikalliset pontikat (gini, tequila, vodka) ovat helvetin halpoja, ei tietenkään mitään laatukamaa mutta päähän se nousee :hyper: Bounce-nimisessä baarissa oli ainakin 10 tequilaa 10 levaa (~5e), näitä tuli vedettyä useampi prikallinen reissun aikana.

Den Glade Viking kannattaa tsekata, useina iltoina juomat kuuluu sisäänpääsymaksuun ja ei pelkoa että olisit liian kännissä, kaikki muut ovat aivan samanlaisessa kunnossa, myös baarimikot ;) Tunnelma siis helvetin vapautunut ja tuolta jos onnistuu lähtemään takaisin hotskille ilman naista/miestä kainalossa niin voi raportoida vaikka mulle privana, sen verran harvinaista sen luulisi olevan.

Ranta on mukava ja hiekka kuumaa, varjoihin ja tuoleihin kannattaa varata parikymmentä levaa / reissu. Paikkoja ei kannata jättää koska maksun joutuu usein suorittamaan uudestaan.. Monesti arskaa ottaessa kaveri lähtikin kauppaan hakemaan jäitä ja bisseä ja kuusikin tuntia meni rannalla aika mukavasti :kippis1:

SB:stä pelätään usein turvattomuutta mutta omalle kohdalle/muille ei mitään tapahtunut vaikka yöaikaan kaikkialla liikkuikin. Paikan ulkoasu on toki välillä vähän neukkumainen mutta itseäni se ei haitannut. Takeoffin matkaa käytettiin itse kaverin kanssa ja hyvin toimi, järjestettyä ohjelmaa oli helvetisti ja ihan mukavaakin menoa mukana, esim. vaahtobileet oli ihan jees jos tykkää ruotsalaisesta musasta ja humalaisista hengenpelastajista jotka heittelee tyttöjä altaaseen :D

Eli kunnon sikailumesta nuorille skandinaaveille on kyseessä, joskus tulevaisuudessa joutuu lähtemään uudestaan poikakaveriporukalla.

Ei nyt muuta tuu mieleen kun että Sunny Beachilla on Nessebarin vanha kaupunki...Aika samanlaisia paikkoja on, ihan kummasta itse tykkää..Ite olin sen verran nuori kun olin siellä etten yökerhoissa ollut mutta sen muistan että baareja kyllä oli joka lähtöön.

e: Sunny Beach on pienempi paikka ja ehkä enempi opiskelijanuoria, kun taas Varnassa enemmän paikallisia..näin muistaakseni..

Itse Kultahietikon alue on kyllä paljon Sunny Beachia pienempi, siis jos rantakatua eli turistialuetta keskenään vertaa. Varnaan on matkaa yli 10 kilometriä. Melkonen slummi kyllä sekin kaupunki on muutamaa hienointa aluetta lukuunottamatta. Kultahietikon rantakatu oli muistaakseni 2-3 kilometriä pitkä, kun taas Sunny Beachilla se on yli 8 kilometriä. Varnassa toki on paljon paikallisia, mutta sehän ei varsinainen turistialue enää olekaan. Kultahietikolla ainoat paikalliset on hotelleiden, baarien, kauppojen jne. työntekijöitä, kun taas Sunny Beachin alueella asuu paikallisten mukaan satoja tuhansia bulgarialaisia.

Se on muuten kumma juttu, kun jotkut jaksaa haukkua näitä turistihelvettejä. Itse kyllä tykkään enemmän pyöriä juuri siellä missä jotain tapahtuu, ja on muutenkin huolettomampaa kuin joku Madventures tyyppinen travellaus. Se taas ei mulle oikein iske. Kaikista parhaita on ne, jotka ei ole ikinä käyneet missään Viroa pidemmällä, ja haukkuvat turistihelvetit paskoiksi vaikkei ole mitään kokemusta.

Mun silmissä noiden kohteiden ongelma on, että niissä harvoin on mitään koettavaa. Sama meininki joka paikassa. Turistien ylimäärä tarkoittaa myös monesti ikäviä lieveilmiöitä kuten huonoja ravintoloita ja krääsäntyrkyttäjia. Dokaaminenkin on hauskempaa paikallisten kanssa. Jos pelkkä kännissä heiluminen riittää, niin sitä varten en jaksa matkustaa kovinkaan kauas.

Mun silmissä noiden kohteiden ongelma on, että niissä harvoin on mitään koettavaa. Sama meininki joka paikassa. Turistien ylimäärä tarkoittaa myös monesti ikäviä lieveilmiöitä kuten huonoja ravintoloita ja krääsäntyrkyttäjia. Dokaaminenkin on hauskempaa paikallisten kanssa. Jos pelkkä kännissä heiluminen riittää, niin sitä varten en jaksa matkustaa kovinkaan kauas.

Turisti helvetit käy jossain vaiheesssa vituttamaan pahasti, vaikka aluksi olisin kivaa, vaikka Pattayalla. On tääkin sellainen nilkakas mesta täynnä urpoja suomalaisia, ryssiä, brittejä...Onhan täällä actionia, mutta häivyn kyllä Bangkokiin, onhan sielläkin niitä turistighettoja mutta isossa cityssä on muutakin kuin pelkkää kuona sakkkia niiin kuin täällä...

Näissä bilehelveteissä just pahimmat limanuljaskta tuppaa hengaamaan. Ehkä evakoidun jonnekiin Cambodzaan kohta syömään pizzzaa, sielläkin on liikaa turisteja, mutta ne sentään omaa jotain käytöstapoja, vaikka siellä joku pedofiili olsikin...Nekin on ylempää kastia kuin Pattayan, Phuketin urpot!! Myös paikalliset on mukavampia jengiä näissä vähemmän suosituissa mestoissa.

Itse Kultahietikon alue on kyllä paljon Sunny Beachia pienempi, siis jos rantakatua eli turistialuetta keskenään vertaa. Varnaan on matkaa yli 10 kilometriä. Melkonen slummi kyllä sekin kaupunki on muutamaa hienointa aluetta lukuunottamatta. Kultahietikon rantakatu oli muistaakseni 2-3 kilometriä pitkä, kun taas Sunny Beachilla se on yli 8 kilometriä. Varnassa toki on paljon paikallisia, mutta sehän ei varsinainen turistialue enää olekaan. Kultahietikolla ainoat paikalliset on hotelleiden, baarien, kauppojen jne. työntekijöitä, kun taas Sunny Beachin alueella asuu paikallisten mukaan satoja tuhansia bulgarialaisia.
Joo, sorry, näin onkin. Sekoitin noita keskenään. Niin kauan jo matkasta:D

Muistaakseni kuitenkin Sunny Beach oisi ehkä vilkkaampi nuorten ja yöelämän kannalta, Kultahietikolla taisi olla paljon perheitä ja lapsia.

Turisti helvetit käy jossain vaiheesssa vituttamaan pahasti, vaikka aluksi olisin kivaa, vaikka Pattayalla. On tääkin sellainen nilkakas mesta täynnä urpoja suomalaisia, ryssiä, brittejä...Onhan täällä actionia, mutta häivyn kyllä Bangkokiin, onhan sielläkin niitä turistighettoja mutta isossa cityssä on muutakin kuin pelkkää kuona sakkkia niiin kuin täällä...

Näissä bilehelveteissä just pahimmat limanuljaskta tuppaa hengaamaan. Ehkä evakoidun jonnekiin Cambodzaan kohta syömään pizzzaa, sielläkin on liikaa turisteja, mutta ne sentään omaa jotain käytöstapoja, vaikka siellä joku pedofiili olsikin...Nekin on ylempää kastia kuin Pattayan, Phuketin urpot!! Myös paikalliset on mukavampia jengiä näissä vähemmän suosituissa mestoissa.

Tai jos meet vaikka vaan himaas niin ei ainakaan tuu ketään suomalaisia urpoja pilaamaan sun kokoemusta :hyper:

Muistaakseni kuitenkin Sunny Beach oisi ehkä vilkkaampi nuorten ja yöelämän kannalta, Kultahietikolla taisi olla paljon perheitä ja lapsia.

Näin on. Vähän harmitti tuo lapsiperheiden määrä meidän hotellissa kun joutu vähän hillitsemään pahimpia sekoiluja niitten takia (meitä oli reissussa 7 ihmistä):D. Lisäksi valituksia taisi 2 viikon aikana tulla yli 10 kappaletta ja kerran olivat jo poliiseja soittamassa paikalle:kippis1:

Ei mitään halpoja mestoja mutta Miami ja Hawaii on sellaisia missä lämpöä ja bileitä riittää.
Hawaii tottakai vielä lämpöisempi.

Espanjassa Benidorm taitaa olla yksi brittien suosittu bilepaikka. Ei näyttänyt ihmeeliseltä kun keskustassa pyörin, korkeita hotelleja, condoja jne sieltä löytyy kyllä sekä Terra Mitican huvipuisto.
Sen sijaan suomalaisille tuntematon(?) bilepaikka on Gandia, noin 50km Valenciasta etelään. Ei siellä paljon länkkäreitä näkynyt, lähinnä espanjalaisia. Klubeja löytyi ja ihan bilettämiseen tehty aloittelupaikka eli baarialue jossa 4 korttelin risteyksessä oli baaria baarin perään ja ihan täynnä ainakin to-la. Klubeja taisi silloin olla toiminnassa ainakin 6 kpl (Falkata, Coco Loco, Bacarra...). Klubit alkoivat täyttyä 03-04 aikaan ja loppu tuli siinä klo 9 aamulla. Aamulla olikin sitten mukava sammua rannalle :rolleyes:

Joo, sorry, näin onkin. Sekoitin noita keskenään. Niin kauan jo matkasta:D

Aika vähän lapsiperheitä minun mielestä Kultahietikolla ja niitä vähäisiäkin kävi sääliksi...

Mixataan yhteen Goa, Damn, Kho Pnangan, Pattaya, Acapulco, Cocainebaana ja Ibiza niin ollaan kai aika lähellä bilehileideiden parasiiitttia!!

2007 siellä ei kyllä mitenkään erityisen halpaa ollut. No viina on tietysti halpaa, mutta syöminen ravintolassa olikin sitten aina 20€ laaki ja ruuan laatu ei mitään kovin kummallista ollut.

2007 siellä ei kyllä mitenkään erityisen halpaa ollut. No viina on tietysti halpaa, mutta syöminen ravintolassa olikin sitten aina 20€ laaki ja ruuan laatu ei mitään kovin kummallista ollut.

Siis missä olit Goalla vai Acapulcossa?

Jos tarkoitat Goaa niin 20e tarkoittaa luxus ateriaa jossain luxus hotellissa, Acapulcosta en tiedä..

Yksi aani lisaa Koh Phanganille ja Full/Half Moon Partyille. Olihan siella meininkia ja halpaakin oli. Ainoa ongelma on loytaa halvat lennot, mutta nuori/opiskelija saa usein hyvaan hintaan jotain 1-2 valilasku setteja jos ei nyt ihan joulu/tammikuussa mene.

Joo, Bad Moon Party , Pink Moon, whatever moon....
Eiköhän siellä ole The Red Sun Rising Party myös?

Siis Phanganilla, Thaimaassa...:dance::kippis1::urjo:

sunny beachille propsit täält kans jos aikomus on lähtee bilettämään ja makoilee rannalla.. viina ja ruoka tosi halpaa jos lähtee pois rannan turistirysistä.

sunny beachille propsit täält kans jos aikomus on lähtee bilettämään ja makoilee rannalla.. viina ja ruoka tosi halpaa jos lähtee pois rannan turistirysistä.

Joulukuussa varsinkin siisti ottaa arskaa :rolleyes:

Edit: nojoo, ehkä tää on karannu jo hieman aikasemmin aiheesta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom