Biisien epäselvät sanat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fatso
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mullon varmaan vaikkua korvissa mutta joissain kappaleissa jotkut sanat kuulostaa ihan muulta mitä ne oikeesti on, tai muuten vaan ihmeelliseltä.

Pari esimerkkiä:
J.Karjalainen -> "Ankkurin arpi", siis mikä häh,.. no eihän se tuo ole mutta kun äijä lausuu kuin jotenkin "Ankkulin aaalpi" :)

Sitten uutta tuotantoa
Nylon beat kappaleessa psykedeliaa -> "rok ja muu" siis täh, Onko kyseessä Rock ja muut siis henkilöinä, vai Rock (musa) ja muu, ammuuu mikä muu,.. oisko jopa muumi?

Lisää?

Epäselviä bändien nimiä radiossa -> Nyt tulee suuri hitti Peach'n Stylesiltä,... eiku... mikä, mikä, "Persikat ja tyylit", mikä nimi se semmonen on ;)

Mulla ei ole aavistustakaan mitä siinä Black Dynamite -biisissä lauletaan. Jotain "...when I'm rocking mic right, dynamite, dynamite... etc" Googlekaan ei antanut tulosta. :jahas:

Useless info

Blowing up like dynamite,
dah dah dah dynamite!
You might have ammo, you might spark
but you don't send a boy to do a dirty man's job
So I put on my shades, put on my alligator,
pack my shit, kiss my kids, see you later
Rolling in the scene lika a disco dream
everything's smooth, if you know what I mean
Zooming the babes, you know they start screamin'
I haven't got nothing but I'm gonna lift the ceiling
Blowing up like dynamite...
Hot 'demma, I'm a superslamma
when I rock the mic right
It's like dynamite, dynamite
dah dah (tic tic yo) dynamite
Hot 'demma, I'm a superslamma
when I rock the mic right
It's like dynaimte, dynamite
dah dah (tic tic yo) dynamite
Dj gave the tune, now everybody's hummin'
I grab the mic, they knew that was comin'
Bang 'til you bang, you got the funky drummer drummin'
and all the fly hotties, we got a little something
So I put on the show, pull a cologne
the old school shit you can't leave it alone
B-boys in the ring, fly girls are like the bomb
'cause I'm the superman who rocks the microphone
Hot 'demma, I'm a superslamma...
Put your hands together,
dah dah dynamite!
Put your hands together,
dah dah dynamite!
Put your hands together,
dah dah dynamite!
Put your hands together,
dah dah dynamite!
Hot 'demma, I'm a superslamma...

On muuten ärsyttävä kappale!

Fatso sanoi:
J.Karjalainen -> "Ankkurin arpi", siis mikä häh,.. no eihän se tuo ole mutta kun äijä lausuu kuin jotenkin "Ankkulin aaalpi" :)
Eikös tää mene jotenkin "ankkurinappi, hänen puserosta jäi...". Se vaan lauletaan "ankkurinaaaappi" :)

Nämä väärin kuullut on joskus helmiä... esim. joku sanoi tästä uudesta Zen Cafen biisistä, että miksi siinä lauletaan "olen piha ilman sadetta, jaa?" :D

Jos jollakulla on Metallican Loadin nuottikirja, niin olisi hienoa jos em. henkilö viitsisi naputella ruutuun Mama Said -kappaleen sanat. Netistä löytyy niin ristiriitaisia ja ilmeisen virheellisiä kyhäelmiä, ettei tiedä mitä uskoa.

Mä ihmettelin pentuna (no ok, viime viikolla), että minkä hiton takia Suudelmin suljetut kirjeet -nimisessä biisissä (Sealed With a Kiss) lauletaan, että "nyt kun kirjeen isä saa, muista silloin, se viesti on rakkauden..." Myöhemmin sitten valkeni, että tuo kohta menee "nyt kun kirjeeni sä saat... jne" Hyvä minä!

Ällöpylly sanoi:
Jos jollakulla on Metallican Loadin nuottikirja, niin olisi hienoa jos em. henkilö viitsisi naputella ruutuun Mama Said -kappaleen sanat. Netistä löytyy niin ristiriitaisia ja ilmeisen virheellisiä kyhäelmiä, ettei tiedä mitä uskoa.

Metallica.com auttaa

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Muutama metallica esimerkki; JUMP IN THE FAIJA!(Jump in the fire) WAVWAV!(Whiplash) Meetal Mi-Jeeoww(Metal Militia)

Judas Priestin biisi "Freewheel Buring" tulee välillä niin nopeeta että ei kukaan saa mitään selvää.

Kaikki deathmetal ym. on niin epäselviä että huhuh. Ja Moonsorrow, en käsittänyt että biisit on suomeksi(?).

Onhan noita tullut aika paljon kuultua väärin, viimeisimpänä ehkä Zen Cafen Jättiläinen:
"heeeii mä olen jättiläinen, pannaan suhun jälkeläinen....", siis oikeesti toi menee "jättiläinen, vanhan suvun jälkeläinen" :D

Stratovariuksen biisissä "Venus in the morning" oli mulla aikoinaan pieni, mutta sitäkin nolompi kuulohäiriö. Kohta, jossa lauletaan "like venus in the morning", mä kuulin "like a penis in the morning".
Mä olin ihan, että :confused: onko Tolkki heränny aamulla kupla otsassa, kun on tehny tämän biisin. Piti oikein tarkistaa levyn kansiläpyskästä, miten ne sanat menee. :nolo:

Mulle tuotti pitkään vaikeuksia tajuta Ressu Redfordin Saturnuksen renkaat ja kuusi kuuta-biisin kohta "...taivaalta kuusi kuuta, va saturnuksen renkaat sormeeni mun..." Taitaa kuitenkin tuossa kohdassa artisti pyytää "paa saturnuksen renkaat..."

Hölömö olen.

AC/DC:n Shot of love - "Sääriluu"

Ja biisi loppuu vielä : "C'mon give me sääriluu!"
Että sellasta yks monista. Ja biisin oikea nimi selvis vasta kun etin netistä. :D

Mantu sanoi:
Mulle tuotti pitkään vaikeuksia tajuta Ressu Redfordin Saturnuksen renkaat ja kuusi kuuta-biisin kohta "...taivaalta kuusi kuuta, va saturnuksen renkaat sormeeni mun..." Taitaa kuitenkin tuossa kohdassa artisti pyytää "paa saturnuksen renkaat..."

Hölömö olen.

Juu, niin minäkin. Eikö ole kanssa Ressun biisi tämä "
...kadut kaupungin ovat pitkiä ja suoria, niin moni tarjoaa vain pelkkiä huoria... :nolo:

Eräs kotimainen laulaja, ei nyt muista mikä laulaa laulussaan: "Kasvaa väreilee..." Mun kuulemana: "Paskaa väreilee..." Oli siinä hauska opastaa tanssikurssilaisia, kun itse kuuntelee biisiä ja hokee: "Ei noin sanat voi mennä noin, ei noi sanat voi mennä noin..." :D

Ricky Martinin: "Living la vida loca" -kappaleen sanoa on myös joskus etsitty netistä, kun itse biisistä ei niitä todellakaan kuule.

No, tämä ei ole varsinainen musabiisi, mutta joka kerta, kun näköradiosta tulee se Hartwallin Fenix-juoman mainos, niin tämä :david: laulaa mukana Hartwaaaall Ericsson. :nolo:

Tomi sanoi:
Mä ihmettelin pentuna (no ok, viime viikolla), että minkä hiton takia Suudelmin suljetut kirjeet -nimisessä biisissä (Sealed With a Kiss) lauletaan, että "nyt kun kirjeen isä saa, muista silloin, se viesti on rakkauden..." Myöhemmin sitten valkeni, että tuo kohta menee "nyt kun kirjeeni sä saat... jne" Hyvä minä!

Mä olen kanssa pitkään luullut sanojen menevän just noin. Myöhemmin rupesin miettimään, että olisi vähän perverssiä jos se kirje olisi isälle :rolleyes: Huonokuuloisena on tullut täälläkin hoilailtua muitakin biisejä väärillä sanoilla.
Toinen juttu on noi kaksimieliset laulut. 7-8-vuotiaana oli Kikka mun lempilaulaja. Ihmettelin miksi äitillä tuli kiire laittaa mankka kiinni, kun aloin esitää sukujuhlilla jotain "sukkula veenukseen" biisiä...

arto tamminen - neljän ruuhka
"kun neljän ruuhkaa katselen" --> "kuljen ja runkkaan, katselen"

sitte toi didon biisi joka on nyt soinu radiossa aika lailla
"i will go down with this ship" --> "i will go down with this shit" :piis:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom