Biisi josta häpeät tunnustaa pitäväsi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Reason
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Enrique Iglesiasin biisit.. Joskus kuuntelen niitä ja tärisen yksin nurkassa mielikuvitus ystävää halaillen.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
The extacy of goldista tulee vain hullun hyvä fiilis, vaikken sitä julkisesti myönnäkkään. Paska biisi stana.

En muistanutkaan tätä biisiä, ennen kuin vahingossa tuli vastaan. Aivan ihanan kaunis ja herkkä kappale:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

En tykkää genrestä pätkääkään, enkä voi sietää vanhojen biisien raiskaamista ja kopioimista, mut tässä biisissä on silti jotain, mistä tykkään.

Tämä biisi on soinut aika ahkeraan viime aikoina. Musiikkimaku painottuu muuten tuonne BM ja DM-puolelle.

Zone-sarja -42%
Ookko varma, ettet oo sekottanu tota siihen mohombin paskaan? :D
Itekki tykkään tosta biisistä ja hävettää myöntää se.

FRONTSIDE OLLIE...

Se on oikeesti vitun hyvä kappale :-)

Mulla tulee aina hymy ja ilo kun kuuntelen sitä baarissa...

Tiesittekö et Front side ollie tarkoittaa urbaanissa sanakirjassa suihin ottoo...

Milloinkohan mulle tehdään täydellinen front side ollie baarin vessassa?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vilu: Eihän tuota biisiä häpeä, mutta: :nolo:

E: Olisi tietenkin voinut tarkemminkin sanoa tuossa orkkispostissa :)

Voi herranen aika, kuin on upea tulkinta kappaleesta. :itku: Pitkästä aikaa pääsi kappale omaan suosikkeihin...
Huusin yksi autossa suoraa huutoa, kun kuulin ton kappaleen ekaa kertaa. Mun mielestä niin väärin. Siis niin väärin raiskata niin hieno kappale. Ihan hyvä tulkinta, mutta sen biisin pitäisi olla koskematon, yksi ja ainoa. Siksi vihaan tota versioo. Vihaan niin paljon.

Ja mua hävettää ihan törkeästi se, että olen alkanut tykkään Haloo Helsingistä. Hävettää niin törkeästi, etten ole kehdannut kertoa kenellekään ja kuuntelen sitä yksin kotona youtubesta ja sen jälkeen poistan ne sivut sivuhistoriasta.

Tämä on lemppari.

Tossa Haloo Helsingissä nyt ei oo mitään hävettävää :piis:

Tuli mieleen toinen biisi mitä en kehtaa myöntää kuuntelevani. Nyt tosin paljastan pakkikselle. :rolleyes:

Vilu: Eihän tuota biisiä häpeä, mutta: :nolo:

E: Olisi tietenkin voinut tarkemminkin sanoa tuossa orkkispostissa :)

Voiko joku oikeasti sanoa häpevänsä jos kuuntelee tätä. Jumalaisen kaunista musiikkia ja kertoo senkin ettei kuulijaa oo täysin aivopesty nrj paskalla.

Tänään aamulla kuuntelin radiosta autossa sen Samuli Edelman - Ei mitään hätää, ja pakko sanoa että tykkäsin kappaleesta. En yleensä kuuntele "tuollaista" musiikkia, tai jos kuuntelen, yleensä en tykkää, mutta tuo biisi oli ihan hyvä ja kuunneltava. Toi The Ecstasy of Gold on ainakin imo helvetin hyvä biisi.

En oo kokeillu kuumetta eikä vointi tunnu hirveen pahalta, mutta voi olla että tuo uus treenilatari laitto pään sekasi ja tykkään jo kahdesta (2) Reckless Loven biisistä.

edit nyt kuvioon hyppäsi jo happoradio

vittu

"Raavas" "mies", mutta silti huomaan aina autossa tai muuten kuullessani jammailevan tämän tahtiin...

Chisu - Kohtalon oma

Suositut

Back
Ylös Bottom