Biisi josta häpeät tunnustaa pitäväsi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Reason
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
[FONT="Garamond"]eLm0h Toivottavasti toi oli läppä!!Herranjumala tota ei kyllä EDES tänne voi lisätä!! Jumalauta jätkä oikeesti!![/FONT]

[FONT="Garamond"]eLm0h Toivottavasti toi oli läppä!!Herranjumala tota ei kyllä EDES tänne voi lisätä!! Jumalauta jätkä oikeesti!![/FONT]

siis toihan on iha kurko ;)

Mun mielest tos yhdistyy niin hyvin kaikki mitä vihaan nykymusiikissa, että ei tosta voi olla kun pitämättä (vaikka satiiri ei varmaan ollutkaan aiottu): lyriikan sisältö täysin tyhjänpäivästä ja ketään loukkaamatonta, oikeat soittimet loistavat poissaolollaan, turha vierasräppäri, rasittavat "yeah"-huudot, video selvästi tehty sen mukaan "miltä poppitähden pitää näyttää" eikä mitään omaperäisyyttä ole havaittavissa ja se autotune...

Omasta mielestä monet muutkaan biisit eivät varsinkaan lyriikoiltaan ole yhtään parempia kuin tämä vaikka välttävätkin vastaavan paskamyrskyn. Usher - aikuinen mies - laulaa kuinka jollain tytöllä on tosi siisti peppu ja vau vau rinnat ja oh my goooshh. Toisaalta täysin karismaton Enrique Iglesias kertoo naivansa sinua tänä iltana. Ei kiitos.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mun mielest tos yhdistyy niin hyvin kaikki mitä vihaan nykymusiikissa, että ei tosta voi olla kun pitämättä (vaikka satiiri ei varmaan ollutkaan aiottu): lyriikan sisältö täysin tyhjänpäivästä ja ketään loukkaamatonta, oikeat soittimet loistavat poissaolollaan, turha vierasräppäri, rasittavat "yeah"-huudot, video selvästi tehty sen mukaan "miltä poppitähden pitää näyttää" eikä mitään omaperäisyyttä ole havaittavissa ja se autotune...

Omasta mielestä monet muutkaan biisit eivät varsinkaan lyriikoiltaan ole yhtään parempia kuin tämä vaikka välttävätkin vastaavan paskamyrskyn. Usher - aikuinen mies - laulaa kuinka jollain tytöllä on tosi siisti peppu ja vau vau rinnat ja oh my goooshh. Toisaalta täysin karismaton Enrique Iglesias kertoo naivansa sinua tänä iltana. Ei kiitos.

Toi biisihän on täys fiasko, lähinnä herättää hilpeyttä miten paljon se saa vihaa aikaan :D Eihän tuosta kukaan tykkää, tai no..:nolo:

No Bieberillä nyt oikeasti on sentään lauluääntä. Rebecca Black, siitä en menis sanomaan. En tosin diggaa noista Bieberin biiseistä ollenkaan, mutta tota hater-porukkaa en tajua.
"Justin Bieber is a fag" "justin bieber has a small penis" mitävittua oikeesti :D

Kuinka kateellisia ihmiset voi oikeesti olla? :lol2:

oon kai pistäny tän jo tänne: :nolo:

vittu toi kertosäe on koukuttava :nolo:

eihän tota ihmistenilmoilla kehtaa kuunnella :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jamie Woonin biisien kuuntelua ei pysty kyllä tunnustamaan tutuille ilman, että vastapuolen naama venähtää tai ilme muuttuu vähintäänkin kysyväksi. Fiilistelen sitten kyseisiä kappaleita salaa keskenäni.

tää Jamie Woonhan on vitun hyvä.

^ Oho, joku muukin uskaltaa tunnustaa :D Pitäis selvästi tehdä kaappien kevätsiivous ja tyrkätä kaikki ryönä tänne nähtäville, mutta taitaa häveliäisyys estää moiset ripittäytymiset. Johan siinä alkais herkimpien kuulijoiden korvia kuumotella.

Täällä sitä kai pitää hävetä että tykkää kuunnella ja etenkin katsella näitä listahittivideoita Voicelta. Nytkin pyörii Alensadra Stania ja Mohombia. En minä mutta kun pikkupojat tykkää kuunnella. Sitten oiskin Jennifer Lopezin vuoro...

Mulla on taas tunnustettavaa sydämelläni.

Jos jonkun mielestä nämä mun biisipaljastukseni eivät ole riittävän noloja (toki esim. eLm0hin esittelemään Rebecca Blackiin verrattuna omat salaiset paheeni kestävät päivänvaloa varsin hyvin), niin avattakoon häpeän tunteiden taustaa sen verran, että jopa oma sisäinen rokkipoliisini on pitänyt konemusiikin kuuntelemista ja etenkin siitä nauttimista lähes kuolemansyntinä, ulkopuolisesta mielipidepainostuksesta puhumattakaan.

Älkää kertoko kellekkään. :nolo: :wtf:

^Joku tuon laulajan äänessä... :love:

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom