Biisi josta häpeät tunnustaa pitäväsi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Reason
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
En oikeastaa häpeä mitään mitä kuuntelen, mutta jos joku "nolo" pitää keksiä, niin Britney Spears - Everytime.. Kun kiehuttaa yli ja tekee mieli pistaa jotain paskaks ni tää kyllä rauhottaa :)..

Britneyllä on kyllä muitakin hyviä biisejä :rolleyes:

Laitetaan nyt vielä että XL5 - kaunis peto

Mä olen suklaata, sä tiedät sulan kohta.
Sä hidastat ja aallon takaisin sä otat.
Kun aamu sarastaa, verhojen takaa,
KUULEN SATEEN VALUVAN, PÄÄLLE AAMUKASTEEN JEEIIIJEEEEEEEee!!11

XL5:ssa ei ole mitään hävettävää todellakaan, ja Spearsissa hyvin vähän, eli jotkut kappaleet. Womanizer on todella hävettävää myöntää kuuntelevansa kun taas Toxic ja Circus ovat mestariteoksia.

Oikeasti todella noloja ovat tyyliin Soulja Boy, Lil' Wayne, Uniklubi ja Sturm und Drang. Itse en tiedä kuuntelenko noloja, jotkut saattavat pitää Tauskia ja Ressu Redfordia nolona mutta minä en.

XL5:ssa ei ole mitään hävettävää todellakaan,
Oikeasti todella noloja ovat tyyliin Soulja Boy, Lil' Wayne, Uniklubi

Siis kaikki noi on aivan hirveetä kuraa.. ainakin siinä mielessä noloja.

Kaippa sitä itekkin vois pari tunnustusta heittää:
Alesha Dixon - Boy does nothing :whip:
ja
N'sync - Bye bye bye :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
XL5:ssa ei ole mitään hävettävää todellakaan, ja Spearsissa hyvin vähän,

Joo vanhasta Britneystä tykkään :)
I'm not a girl, not yet a woman:haart:

Myös vanha X-Tina rulettaa.. :D

Edit joo ja JoJo - Leave (Get out)!! IHA TÖRKEEN HYVÄ BIISI!

Tällä hetkellä mun nolo biisi on ehdottomasti Pocahontasista tuttu "Colors of the Wind"... :jahas: Sopivassa mielentilassa tällä saa helposti tipan linssiin. Biisi löytyy myös mun mp3-soittimen soittolistalta ja aina kun se alkaa soida vaikka bussissa, niin on pakko ihan varmuuden vuoksi säätää volyymia pienemmälle, ettei vieressä istuva vaan kuule, minkä biisin tahdissa mä herkistelen.

Uusimmat Apulannat, en ole koskaan pitänyt bändistä mutta nää pari uudempaa levyä on ollut ihan ok. Biiseistä vois mainita: ylijäämävalumaa, karman laina ja ravistettava ennen käyttöä on nyt soinut pelottavan useesti.

Niin tai en tiädä onko ne ihan aidosti ok, mutta joku ihme koukuttava juttu niissä on...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom