Biisi josta häpeät tunnustaa pitäväsi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Reason
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
Taisin just sekunnilleen keretä kuittailemaan. :D

Tykkään itse myös ko. levystä, koska siinä on lepposia ja vähemmän lepposia hempeilybiisejä ja sydänsurumurheenkryynimatskua.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kerli - Bulletproof

Kerlihän on Eestiläinen pop-tähti jonka pop on sellaista hieman normista taiteellisempaa. Riittävän pop että pääsee listoille, mutta nainen yrittää saada biiseihinsä jotain "ideaa" muutakin kuin "hei tanssitaan". Eukon levyllä on monta mielen sytyttävää, hieman melankolistakin, rallia kuten Love is Dead, Creepshow, Walking on Air, Butterfly Cry ja Beautyful Day. Mutta tuo yllämainittu Bulletproof osui sanoitukseltaan meikäläisen nilkkaan silloin kun kuulin sen ekoja kertoja. Mää vaan oon heikkona melankolisesti mutta seksikkäästi laulaviin naispoppareihin. ;)

En mä nyt tiiä häpeänkö pitäväni mutta Haloo Helsinki iskee aika hyvin. Tai oikeastaan bändin laulajalla on niin helvetin hyvä ääni että ihan sen takia pidän ks. bändistä.

Tony Halme - Isätön poika
Tullu sen verran luukutettua että sanat osaan ulkoa :nolo: porukka ihmetelly ku tuota kuuntelen...

En mä nyt tiiä häpeänkö pitäväni mutta Haloo Helsinki iskee aika hyvin. Tai oikeastaan bändin laulajalla on niin helvetin hyvä ääni että ihan sen takia pidän ks. bändistä.
HH on parhautta ! ;)

Michael Jackson - Beat It

inhoan kyseistä heppua mutta tää vaa on niin hyvä. johtuu kylläki varmaa siitä et täs on van halen jammailemas

Suositut

Back
Ylös Bottom