Biiseissä salaisia messuja väärinpäin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Väärinpäin äänitettyjä viestejä joo.

Muistan kouluaikoina kun nämä tietyt unnukat tulivat luokkiin pelottelemaan hakemalla haettujen väärinpäin äänitettyjen viestien kanssa.
Ja tuntui että joka artisti on kovemman luokan satanisti Beatlesista ELO:on.

Nämä hömpsähtäneet äidinkullat eivät tienneet sitä että puhuttaessa nauhalle mitä tahansa, saattaa se toisinpäin kuunneltuna kuulostaa oikealta lauseelta.

Kaikkein huvittavinta oli aikoinaan Judas Priest -yhtyeen oikeudenkäynti missä joku oli kuullut jotain kammottavaa itsemurhaan kiihottavaa niiden lauluista.
Oikeusjuttu kaatui siihen kun Judas Priest esitti katkelman biisistään missä sanottiin takaperin kuunneltuna että:
" I asked if she'd have any gum, and if I can have some"

Eli suomeksi: "Kysyin onko hänellä purkkaa ja saisinko minäkin"

Judas Priest siis todisti että kyllähän sitä voi kuulla vaikka mitä mistä tahansa biisistä kun sitä väärinpäin kuuntelee.

uttiv iov !!!!!!!

Dio - Holy Diver - 09 - Shame On The Night

siinä lopussa ois joku kans, en kuunnellut takaperin, saako kukaan selvää?

Jeps, jokainenhan voi kokeilla itse vaikkapa koneensa ääninauhurilla. sillä voi kääntää vaikkapa oman puheensa toisinpäin. Elliv on ville kääntämisen jälkeen, ooh! :eek:

Pitäiskö alkaa kääntämään vaikkapa B.Dickinsonin piisejä toisinpäin? mitähän löytyy?

niin senverran vielä, että kuuntelin takaperin Dream Theaterin biisiä Misunderstood ja olin kuulevani yhdessä kohdassa "demon"

Tiesittekö muuten että jehovan todistajilla on tiedossa taivaspaikkojen tarkka lukumäärä?
Siis on oikeasti.

Originally posted by traktori
Tiesittekö muuten että jehovan todistajilla on tiedossa taivaspaikkojen tarkka lukumäärä?
Siis on oikeasti.

Ei vissiin ollut off topic :lol2:

Originally posted by PsychoPred
Ei vissiin ollut off topic :lol2:

pointtina oli että täyttä paskaa toi koko juttu.

"I'm a slut" ei muuten lausuta "hee-ee-esle".

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Heh, niinpä ja eikös se pelastuvien lukumäärä ole jotain
144 000 :confused:

Ihan hyvä niiden on sitä pelastusta on meille tyrkyttää, kun niitä on varmaan jo nyt se 144 000...

Joo vähän offtopic kylläkin :D

Eikös niitä sanota saatanallisiksi viesteiksi.

Sitten alkaa oikeasti pelottamaan, kun löytyy semmoinen biisi, jossa väärinpäin soitettuna sanotaan "syö maitorahka ilman Fun Lightia".

Prodigyn Breathe-biisissä lauletaan ihan etuperin (en muista kohtaa) selvällä suomen kielellä, että "sain kellon, se on väärin". Kuunnelkaa itse jos ette usko. :eek:

Originally posted by tarkemo
Kaikkein huvittavinta oli aikoinaan Judas Priest -yhtyeen oikeudenkäynti missä joku oli kuullut jotain kammottavaa itsemurhaan kiihottavaa niiden lauluista.
Oikeusjuttu kaatui siihen kun Judas Priest esitti katkelman biisistään missä sanottiin takaperin kuunneltuna että:
" I asked if she'd have any gum, and if I can have some"
Eli suomeksi: "Kysyin onko hänellä purkkaa ja saisinko minäkin"

Mä muistelin, että se oli "Mommy, gimme some peppermint." eli "Äiskä, anna mulle vähän piparminttua." Toooodella saatanallista tekstiähän toi on, ilmiselvää piparminttuteollisuuden piilomainontaa :D Vai olikohan se Black Sabbathin kipaleesta? Ei voi muistaa, vaikka joskus on TV-dokumentin aiheesta kattonut.

Intissä eräs muuten ihan hyvä tyyppi oli vakaasti sitä mieltä, että jos kuuntelee saatanallista musiikkia, niin vaikkei ymmärtäisi sanoituksista mitään (siis kielestä, eikä selaisi sanoituslipettiä), niin ne tekstit saastuttavat sielun. Esitteli mulle kovasti jotain kristillisten bändien levyjä. Eräässäkin oli muuten ihan perusbläkkisbändin levyä muistuttavat kannet (musiikki oli samaa tykitystä myös), mutta missään vain ei ollut pentagrammeja eikä ristejä väärinpäin. Samalla lailla oli jampoilla naamatkin maalattu. :rolleyes: Niinpä niin. Mä oon kuunnellut jonkunlaista heviä (siis ei kristillistä, osittain saatanallisilla lyriikoillakin) jostain 8-vuotiaasta natiaisesta (silloin lähinnä Black Sabbath ja Rainbow) asti, enkä oo omasta mielestäni yhtään satanisti tai sinne päinkään.

Muhun on ainakin vaikuttanut, oon just niin heikkomielinen että samointein samaistun johonkin Immortalin poppooseen joka jollain intistä nussitulla paskalankilla hinkkaa naamaansa wannabe-kiss meikit. Hyvää musaa tosin soittavat vaikka aseet onkin aika surkuhupaisia.

Kristilliset heavymusiikin laulajat on lähes yhtä korneja kuin Kirka aikanaan, mies lauloi suomenkielistä heviä "uuuuuuu, tuhannen megawatin totuus!!" Miettikää nyt, WTF? Hyvin Kirkalta irtosi kyllä heavyääni, mutta ne sanoitukset, voi morjens!
:itku:

Originally posted by Tomi
Prodigyn Breathe-biisissä lauletaan ihan etuperin (en muista kohtaa) selvällä suomen kielellä, että "sain kellon, se on väärin". Kuunnelkaa itse jos ette usko. :eek:

niinpäs näyttääkin olevan kohdassa 5.10 :D

Originally posted by Turmelioitsia
niinpäs näyttääkin olevan kohdassa 5.10 :D
Saisiko joku 10 sekunnin samplea tästä kohdasta ja jos vielä mahdollista, niin laittaisi kotisivulleen ladattavaksi? Varmasti suurin osa ei usko, ennen kuin omin silmin kuulevat! :)

Originally posted by Mike
Kirka aikanaan, mies lauloi suomenkielistä heviä "uuuuuuu, tuhannen megawatin totuus!!" Miettikää nyt, WTF? Hyvin Kirkalta irtosi kyllä heavyääni, mutta ne sanoitukset, voi morjens!

Täh?? Onko Kirka yrittänyt luoda heviuraakin? Enpä muista tuommosesta kuulleenikaan. Kiva oisi ihan fetissinä jostain noita Kirkan hevikipaleita saada. Pitääpä divarissa katella :D

Esim. Kotiteollisuuden, Trio Niskalaukauksen ja Ajattaran (kukas niitä tänne usein kirjoittelikaan? Kinde?) sanoitukset toimivat ihan hyvin hevisanoituksina, vaikka suomeksi ovatkin. Kyllä raskaassa musiikissa pitää olla tavalla tai toisella raskaat lyriikatkin, ei sinne mitkään "kukkia, mehiläisiä ja muurahaiskarhuttimia, love'n'peace, u-uuu!" sanotukset oikein istu.

Originally posted by Tomi

:lol2: ohhoohhoooo!!! :lol2:
toi on kyllä selkeämpi kun yksikään noista backmask sivun pätkistä..

tuli mieleen kun muutama vuosi sitten rednexin ollessa pinnalla sukulaispenskat kuuntelivat 'old pop in an oak' ia laulaen mukana "apinaeno! apinaeno!".

edit: typo

Suositut

Back
Ylös Bottom