Biiseissä salaisia messuja väärinpäin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by Tomi
Prodigyn Breathe-biisissä lauletaan ihan etuperin (en muista kohtaa) selvällä suomen kielellä, että "sain kellon, se on väärin". Kuunnelkaa itse jos ette usko. :eek:
Siinä kohtaa sanotaan:"Psycho-somatic addict-insane"! Tsekkasin netistä lyriikat...

Originally posted by JusuRa
Siinä kohtaa sanotaan:"Psycho-somatic addict-insane"! Tsekkasin netistä lyriikat...
Aijaa, eikö siinä laulettukaan suomeksi?!?!?!?!111?!?!?11 :confused: :eek: :jahas:

ps. se "sain kellon, se on väärin" -kohta taitaa tulla n. sekunti ennen tuota psycho-somatic, addict, insane -kohtaa.

Originally posted by Tomi
Aijaa, eikö siinä laulettukaan suomeksi?!?!?!?!111?!?!?11 :confused: :eek: :jahas:

ps. se "sain kellon, se on väärin" -kohta taitaa tulla n. sekunti ennen tuota psycho-somatic, addict, insane -kohtaa.
Aijaa, eikös Prodigy ookkaan Suomalainen
bändi?;) No mä sämplään sen illalla ja voin lähettää sen sulle vaikka s-postilla.

Toi on aivan totta.. :)

Originally posted by Mike
Bändillä Army of lovers on biisi Israelism , missä lauletaan kertosäkeessä ihan selvästi, "ne vei mun saaanooomalehden".

Jepjep, ja Twisted Sistersin We're not gonna take it-biisiä laulettiin kakarana näin: "Viinaa kotona keitän..." :lol2:

Suositut

Back
Ylös Bottom