Big brother 2012

Varmasti löytyisi, mutta minusta tuntuu, että tonne kerätään tarkoituksella noita wnb julkkiksia ja tuotannon kavereita.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei saatana on muuten talossa tällä hetkellä aivan hullu meno :D Petteri uhannut potkia hengiltä väen, huoritellut kaikki, lukkojen takana makkarissa :D Jarno puolta tuntia PK:ssa ja kaikki rääkyy ja riitelee :D

Tomi ja yllättäen Tea osoittaneet kypsyyttä. Tommi itki ja Jouko lohdutti lähes yhtymällä. Petteri on tullut ihan hulluksi.

EI saaaaaaaaaaatana on vaan suositeltava 24/7 :D Petterin monologista tuotantoa kohtaan ennen poistoaan talosta: "miltä tuntuu kun oma isä nussii perseenreikään?" "Vittu mä suolaan teijät kuulkaa ihan porukalla siis kun se tilanne tulee niin siis tajutkaa että mä pystyn suolaamaan teijät" :DDD niskapotkut :DD no joooooo meen nukkumaan. Bileet on ohi ;)

Joko jostain löytyy jotain videopätkää kyseisistä tapahtumista? :D

Varmaan löytyy, mutta en tiedä yhtään mistä etsiä. Tää oli kyllä ihan legendaarista settiä. Tosiaan Petteri höpötteli aivan tolkuttomia, näki että miestä ahdisti tosissaan. Samoin oli hyvin kiintoisaa, kun Tommi itki selällään lattialla ja Jouko suukotteli tätä päällänsä :D kaikki naispuoliset asukkaat itkivät, Teijakin aivan vuolaasti.

E: mielenkiintoista, miten koosteeseen on sitten leikelty...

EI saaaaaaaaaaatana on vaan suositeltava 24/7 :D Petterin monologista tuotantoa kohtaan ennen poistoaan talosta: "miltä tuntuu kun oma isä nussii perseenreikään?" "Vittu mä suolaan teijät kuulkaa ihan porukalla siis kun se tilanne tulee niin siis tajutkaa että mä pystyn suolaamaan teijät" :DDD niskapotkut :DD no joooooo meen nukkumaan. Bileet on ohi ;)

Tää olis pakko nähdä. Toivottavasti tulee Illan lähetyksessä. :hyvä:

- - - Updated - - -

En tajua mikä pakko siellä on aina jonkun olla fiksuilemassa. Olisivat pitäneet naamat kiinni, mutta ei kun heti on pakko alkaa huutamaan jotain röökillä käynnistä. Tyhmää tosin Petterilta ja Jonnaltakin käydä siellä tupakalla. Kyllä sen haistaa etenkin kun muut on olleet polttamatta.

Asukasvaihtoakaan ei tule tänä vuonna. Bb:tä jäljellä reilu neljä viikkoa eikä mitään hienoa/mullistavaa ole tapahtunut. Räisänen lupaili lehdessä jotain yllätyksiä. Kai sinne menee vielä joku valeasukki pariksi päiväksi. Laittaisivat sinne viimisellä viikolla uuden asukkaan joka äänestettäis voittoon. Se olis siistiä.

Jonna A:lla ja Tealla paha tapa olla kaikki tietäviä. Eihän tuolla oikeassakaan elämässä kannatta kaikkia havaintoja huutaa kovaan ääneen. No siperia opettaa kahden viikon röökitauolla.

Tuotanto voisi vähän nostaa rimaa noissa viikko tehtävissä. Olisivat antaneet pronssia viikkotehtävästä ja sitten näyttäneet videolta Tean narinat ns. "syynä" pronssille. Niin olisi saatu hieman hämmennystä soppaan. Pahvin lajittelu tehtävä alko lähennellä oikeaa suuntaa viikko tehtävissä, sen olisi pitänyt vaan jatkua 2 vuorokautta putkeen, että porukka olisi oikeasti hajonnut sinne.

Petri Nyygårdilla oli hyvä idea viikkotehtäväks. 4 päivän bileet rajattomalla viinan määrällä vuorokauden ympäri. Saataisiin ne möröt esille oikein kunnolla. Sitten siihen kaikenlaisia jänniä päivä tehtäviä mukaan, kun porukka pyörii kännissä. Sellanen polttari meininiki 4 päivää.

Kuulin villin huhun, että Johanna olisi menossa Lotharin vieraaksi sexhibitioniin. Olen vähän vierastanut noita messuja, kun olen ymmärtänyt, että siellä käy vaan keravalaiset amikset, mutta Johannaa voisi mennä sinne katsomaan.

Kuulin villin huhun, että Johanna olisi menossa Lotharin vieraaksi sexhibitioniin.
Olisko ollut Radio Suomi Popilla tuo juttu. Taavi Salmivaara vai mikäsenytoli jutusteli Lotharin kanssa puhelimessa ja Lothar sanoi vitsillä kutsuvansa Johannan messuille. Sen enempää en asiasta tiedä.

Tää olis pakko nähdä. Toivottavasti tulee Illan lähetyksessä. :hyvä:

Mainostetaan vielä lisää... copypastea 24/7 foorumilta, joku kirjoitti osan monologista:

"Vitun huoranpennut, kun ette ossaa, tappakaa vittu ittenne oikeesti, kun ette osaa tehdä elämällänne mitään. Vituttaa vittu tollaset alkuasukkaat, mä en arvosta teitä vittu yhtää, tappakaa ittenne huoranpennut, vittu että vituttaa tollaset saatanan paskat. Vittu kun ette tajua, ette asu Napapiirin yläpuolella, valmisruokaa vittu, vituttaa tollaset pitkätukkaset huoranpennut saatana. Niskapotku saatana jokaiselle, luulevat olevansa toinen toistaan parempia, siinä ollaan vittu. Vittu kun mä täältä lähen niin en vuottele vittu kenellekään."

:D

Mainostetaan vielä lisää... copypastea 24/7 foorumilta, joku kirjoitti osan monologista:

"Vitun huoranpennut, kun ette ossaa, tappakaa vittu ittenne oikeesti, kun ette osaa tehdä elämällänne mitään. Vituttaa vittu tollaset alkuasukkaat, mä en arvosta teitä vittu yhtää, tappakaa ittenne huoranpennut, vittu että vituttaa tollaset saatanan paskat. Vittu kun ette tajua, ette asu Napapiirin yläpuolella, valmisruokaa vittu, vituttaa tollaset pitkätukkaset huoranpennut saatana. Niskapotku saatana jokaiselle, luulevat olevansa toinen toistaan parempia, siinä ollaan vittu. Vittu kun mä täältä lähen niin en vuottele vittu kenellekään."

:D

Jumalauta, Petteri alko olemaan asian ytimessa! :lol2: Toivottavasti nähdään video jostain!

3:35 alkaa monologi :D

E: Perkele, justiinsa ehdit Baby :P saitko vihjeen 24/7 chatista?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Koosteen katsoin ainoostaan, kun tiesin Petterin mölyämisestä mutta eipä näytetty. Tokalla kaudella näytettiin monta kertaa, kun tyyppi räpläs sammunutta muttei tällästä kännisen äijän viihdyttävää monologia näytetä. Se on niskapotku:D

edit. Tais olla tän kauden viihdyttävintä antia.

Petterillä iso ratas pyörähti. Nyt kun saataisiin Petteri vielä Big Brother extraan kertomaan vähän fiiliksistä. Ihme ettei pipopää saanut mitään sanktiota, sehän uhkaili lapinmiestä tossa pöytä keskustelussa. Tarvitaan vaan hyväntekeväisyys nyrkkeily matsi lapinmiehen ja pipopaan välille niin saadaan ilma puhdistettua. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom