Big brother 2012

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuvia..! Missä se näky?

No en näköjään pysty muokkaamaan viestiä... Mut alkaa siin 17minuutin kohdalla soimaan..

Oota mä kelaan mun BB-arkistosta ton kohalleen.

Katsomosta löytyy noi jaksot. Sieltä vaan kaikki viime viikon viikkotehtäväkoosteen aikana soineen biisin arvoituksesta kiinnostuneet etsimään!

Uudesta viikkotehtävästä voi tulla hyväkin, ainakin draamapotentiaalia on. Toisiinsa pientä kiinnostusta ilmaisseet, mutta ei kuitenkaan parit mm. parivaljakkoina, eli Jonna I ja Petteri sekä Jouko ja Iida. Bileissä varmaan ainakin nähdään tunteet pinnassa viimeistään. Niinkuin itse asiassa talossa noin yleensäkin. Jonna I ei ainakaan tykkää siitä että Jouko on jonkun muun kanssa noin tiiviisti, kirjaimellisesti, ja päinvastoin uskoakseni myös. Saa nähdä, tuleeko jonkinlainen tilanteen eskaloituminen, Jonna I tykkää kyttyrää kun Jouko ja Iida viihtyvät liian hyvin yhdessä ja itse alkaa mustasukkaisuutta herättääkseen muka lämpenemään Petterille, johon Jouko taas puolestaan vastaa Iidan kanssa..

Kiitos asiallisesta vastauksesta. Ihme vittuilua vaan, kun asiallisesti mielestäni kysyin ja mielestäni tää ois ollu oikee paikka kysyä!

^ Niin tai tehneet yhdet kolmoset, sen näkeminen olisi ollut vähintäänkin viihdyttävää :rolleyes:

Mun mielestä tää on paras tän kauden tehtävistä. Porukka alkaa jo kypsyä toisiinsa, nyt jonkun Teankin on nyhjättävä viikko uniklubimiehen kyljessä. Jonnakin on aivan rikki siihen, että Jouko Ja Iida on saman paidan sisässä. Paras parivaljakko on kuitenkin Tommi ja mamma, nauroin vedet silmissä sitä yöpaidan laittoa :D

Nyt kun 24/7 oon tsiigannut niin VITTU tuo Jarno ottaa päähän! Kaverilla 14-vuotiaan huomionhaku päällä. Päästelee ääniä ja vääntelee naamaansa ja muut katselevat seiniä kun eivät tiedä miten päin olisivat. Ei tuon ukon ärsyttävyyttä vielä kukaan tunnusta/tajua sen paremmin asukkaista kuin katsojistakaan, mutta antakaas jos Jarno pääsee vielä seuraavalle viikolle...

Katsoko porukka extraa, jossa oli vieraana Renne ja Iida? Oli tullut pariskunnalle vuosia lisää aika huolella niin kuin päällepäin.

Iidan naama ol ainakin kauheaa katseltavaa.. Renne on kyllä aika iso jätkä.. :)

Nyt niile tulee tupakka kielto 2 viikoksi. Kiitos Petterille ja Jonna I:lle. Voisi veikata, että Jonna I putoaa seuraavan kahden viikon sisällä.

Nyt niile tulee tupakka kielto 2 viikoksi. Kiitos Petterille ja Jonna I:lle. Voisi veikata, että Jonna I putoaa seuraavan kahden viikon sisällä.

En tajua mikä pakko siellä on aina jonkun olla fiksuilemassa. Olisivat pitäneet naamat kiinni, mutta ei kun heti on pakko alkaa huutamaan jotain röökillä käynnistä. Tyhmää tosin Petterilta ja Jonnaltakin käydä siellä tupakalla. Kyllä sen haistaa etenkin kun muut on olleet polttamatta.

Asukasvaihtoakaan ei tule tänä vuonna. Bb:tä jäljellä reilu neljä viikkoa eikä mitään hienoa/mullistavaa ole tapahtunut. Räisänen lupaili lehdessä jotain yllätyksiä. Kai sinne menee vielä joku valeasukki pariksi päiväksi. Laittaisivat sinne viimisellä viikolla uuden asukkaan joka äänestettäis voittoon. Se olis siistiä.

Lähes joka kausi on ollut edellistä huonompi.
Sainio palasi ruoriin, mutta eipä tässä tällä kaudella mitään mullistavaa olla nähty. Taitaa olla formaatti kaluttu suomen mittapuulla (ei löydy sopivia kilpailijoita, esim. normaaleissa töissä olevia) kaluttu loppuun?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom