Big Brother 2011 - SubTV:n tahtiin

Mitäs mieltä ajatuksesta:

(http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2011120814912731_bb.shtml)

Sebastian potkittiin pois sääntörikkomuksen vuoksi. Ei tuollaista eroa mikä äänestyksessä oli, kurota umpeen 3 minuutin aikana.
Sebastian ei äänestänyt "oikeaa" henkilöä ja täten sai lähteä talosta.
Muutama kuukausi aikaa sitten oli uutinen kun BB- lähetyksessä juontajat vedettiin mainostauolla sivuun ja yleisön huomioiden mukaan juontajat tulivat "hölmistyneinä" takaisin ja ylläripylläri, oli äänestystulos mennyt ihan päälaelleen.
En uutista löytänyt nyt mutta asiaa seuranneet muistanevat tapauksen.
Asia mikä ärsyttää on se että mitä hittoa tuota äänestetään jos niillä äänillä ei ole merkitystä.
Viime vuonna Petri hävisi jollekin vikalla viikolla o.25 prossan erolla, ja joutui pois talosta.
Tänä vuonna Sebastian hävisi 0,01 erolla. Jokainen varmaan ymmärtää että ei kuulosta realistiselta.
Varsinkin kun joka äänestys on aina loppuun asti "0.01" prosentin eroilla.
Tuotantoyhtiö aivan varmasti päättää ihan kenet vain haluavat heittää ulos ja maalaavat paintilla palkit.
Keräävät tyhmiltä rahat pois.
Eikö tästä ole mitään tutkintaa tehty, luulisi tuon jonkun petoksen tunnusmerkit täyttävän.

e: Ja miksi (ennenkuin joku huomauttaa) sebastian valehtelisi asiasta?
Mies on jeesuksen asialla eikä muutenkaan vaikuta siltä että kusettaisi julkisuuden toivossa.
Eikös tuo mee niin, että jos noita ääniä on annettu vaikka yht 100000kpl ja tuo Pastori sai niistä sen 34,41% eli 34410kpl ja se Niuvanniemen potilas 34,42% eli 34420kpl?
Eli tuolla äänimäärällä puhuttaisiin 10 äänestä:jahas:
Lukeehan tuo selvästin säännöissäkin;)
"Sub ja Endemol eivät ole velvollisia missään olosuhteissa palauttamaan kuluttajille äänestykseen käytettyjä rahoja. Sub ja Endemol varaavat itselleen oikeuden muuttaa äänestyskäytäntöjä ja sääntöjä."

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lukeehan tuo selvästin säännöissäkin;)
"Sub ja Endemol eivät ole velvollisia missään olosuhteissa palauttamaan kuluttajille äänestykseen käytettyjä rahoja. Sub ja Endemol varaavat itselleen oikeuden muuttaa äänestyskäytäntöjä ja sääntöjä."
Aika laajoja käsitteitä. :lol2:

"Niin, siis sehän on niin että Tanjan äänet kerrotaan kymmenellä, tiesittehän?"

Ihme kusetusta toi voittajalle 50000€! Todellisuudessa kyseisen summan saaja joutuu maksamaan siitä itse verot. Käteen jää vaan päälle 30000€ Muistan kuulleeni radiohaastattelussa ensinmäisen kauden voittajalta kun kysyttiin mitä ostit viidellä kymmenellätonnilla. Vastaus olikin että ei se sitä koko summaa edes saanut. kun jouti maksamaan verot siitä summasta.
Sitten kokoajan hehkutetaan että mitä ostais sillä viidelläkymmenellätuhannella. Mieti hei 50tuhatta. Voisivat kertoa ihan rehellisesti sen totuuden että käteen ei tule niin paljoa.

Googlettaa: bigbother voittosumma verot Niin sielltähän löytyy voittajista juttua että verot joutui maksamaan ja käteen jäikin päälle 30 tuhatta

Ihme kusetusta toi voittajalle 50000€! Todellisuudessa kyseisen summan saaja joutuu maksamaan siitä itse verot. Käteen jää vaan päälle 30000€ Muistan kuulleeni radiohaastattelussa ensinmäisen kauden voittajalta kun kysyttiin mitä ostit viidellä kymmenellätonnilla. Vastaus olikin että ei se sitä koko summaa edes saanut. kun jouti maksamaan verot siitä summasta.
Sitten kokoajan hehkutetaan että mitä ostais sillä viidelläkymmenellätuhannella. Mieti hei 50tuhatta. Voisivat kertoa ihan rehellisesti sen totuuden että käteen ei tule niin paljoa.

Googlettaa: bigbother voittosumma verot Niin sielltähän löytyy voittajista juttua että verot joutui maksamaan ja käteen jäikin päälle 30 tuhatta

Huh heijaa. Kyllä tuo nyt on lähinnä ihan oikein noille kilpailijoille. Luulisi jokaisen tajuavan sen verran verotuksesta, että tuosta se siivu pois lähtee samalla tavalla kuin mistä tahansa tulosta.

"Niin, siis sehän on niin että Tanjan äänet kerrotaan kymmenellä, tiesittehän?"

Ei voi edes riittää. En ymmärrä ketkä tuota itkupilliä äänestää.

Janica oli kyllä vielä Beniäkin pahempi minä, minä -tyyppi. Sitä ei vain tuotu samalla tavalla esille. Avautui kyllä täysillä päiväkirjahuoneessa, mutta vähän kun tuli kritiikkiä päin naamaan oli seurauksena itkupotkuraivarit.

Mutta kyllä tuo helmi-tempauksen jälkeen voiton ansaitsee.

Omituinen päätös kaudelle. Sebastian oli ennen tippumistaan lähes varma voittaja, sen jälkeen Miihkailia saatto pitää voittajana kun ei siellä oikein ollu enää ketään muita niin mielenkiintoisia ihmisiä. Janicaa ennemmin oisin uskonut että Tanja voittaa. Kyllä se vaan niin taitaa olla että pillu palijaana pärjää. Ei riitä tänä päivänä tissien vilauttelu.

Mä en oo tänä vuonna BB juurikaan seurannut, ehkäpä muutamia kertoja viikossa koosteita kun on ollut telkka samaan aikaan päällä. Pääosin kyllä tiesin missä mennään, ja kalapilluinen strippari ei mun mielestä ansainnut voittoa. Mä olisin halunnut Mikaelin voittavan, rento jätkä alusta loppuun.

Sebastian sekoiluineen olisi ollut yksi suosikkini, mutta ei BB varmaan olisi antanut sen voittaa kun olis mennyt voitto "hukkaan". Ei dokaa, siitä ei saa varmaankaan hyviä lööppejä eikä suostu voiton jälkeen kaikenlaisiin ehdotuksiin.

Väärä ihminen voitti:( Olisi mieluummin vaikka Terhi voittanut mutta ei Janica. En tykkää yhtään.
Eikö tuo lävistystyttö ollut se joka kiukutteli kanssa aikas paljon?
Muistaakseni piti taloa hereillä, että saisi jotain paavopesusieni palloja ja musiikkia kuulla yöllä.
Eli itsekäs paska sanoisin minä;)

Mä en oo tänä vuonna BB juurikaan seurannut, ehkäpä muutamia kertoja viikossa koosteita kun on ollut telkka samaan aikaan päällä. Pääosin kyllä tiesin missä mennään, ja kalapilluinen strippari ei mun mielestä ansainnut voittoa. Mä olisin halunnut Mikaelin voittavan, rento jätkä alusta loppuun.

Sebastian sekoiluineen olisi ollut yksi suosikkini, mutta ei BB varmaan olisi antanut sen voittaa kun olis mennyt voitto "hukkaan". Ei dokaa, siitä ei saa varmaankaan hyviä lööppejä eikä suostu voiton jälkeen kaikenlaisiin ehdotuksiin.

Rento jätkä...jep ja aito ku ed hardyt thaimaassa. Kaveri veti sellasta roolia että hollywood kutsuu, tuli oikee miksu esiin kun kamerat sammu ja piti haastiksia antaa... Ymmärettävää tosin että ihmiset on kateellisia Janicalle, sellasiahan me suomalaiset ollaan.

Ihan oikein meni voitto janicalle. Aito tyyppi, ei vetänyt mitään turhaa showta vaan oli oma itsensä. Sebastian olisi mun silmissä ollut toinen mahd. voittaja.

Samaa mieltä, ihan oikea tyyppi näistä finalisteista voitti! Mutta Sebu ois voittanu jos ois ollu erilaiset äänestyssysteemit.

Rento jätkä...jep ja aito ku ed hardyt thaimaassa. Kaveri veti sellasta roolia että hollywood kutsuu, tuli oikee miksu esiin kun kamerat sammu ja piti haastiksia antaa... Ymmärettävää tosin että ihmiset on kateellisia Janicalle, sellasiahan me suomalaiset ollaan.

Samaa mieltä, tuli oikeen hyvä mieli kun näki että Miksu heitti roolin pois päältä ja sitä vitutti oikeen kunnolla kun meni rahat ohi suun. :) Tän kauden paras kohta ehdottomasti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom