Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toki en sitä tarkoittanutkaan,mutta kysyin varmuudeksi,kun en sun "huumoria" tunne:D^Hei kuule, en mä nyt sentään ihan tyhmä ole .
Max siinä +140kg jos 5x125kg nousee;)No, jos ei ole ihan pätkästä kyse, niin kyllä 5x125 kasikytkiloisena on jo helvetin hyvä tulos, alkaa kohta ykkönen olla tuplat omaan painoon. Pakkiksella tuollaiset tietysti aina hukkuvat massaan ja lapinlisätuloksiin, mutta omalla salilla muistan viidessä vuodessa ehkä jonkun pari jätkää tehneen tuollaista settiä.
Hohhoh tuo 5x125kg ei tosiaan ole mikään roinarauta edes 80 kiloiseina :D Itekin saanut vastaavat tulokset joku vuosi takaperin ku jaksoi vielä panostaa punttikseen.
Ääh, eihän täällä kukaan ole väittänytkään tuota roinaraudaksi. Mutta on se silti pirun kova tulos ja vähän epäilen ettei ole totta jonkun hunksin kohdalla.
Hyvin sanottu:DTäytyy ihmetellä miten jengiä jaksaa kiinnostaa tekeekö Niko runkkupenkkiä vai mitä tekee ja onko puuro voisilmällä vai ilman. Kateellisten panettelua sanon minä. Menkää salille.
Täytyy ihmetellä miten jengiä jaksaa kiinnostaa tekeekö Niko runkkupenkkiä vai mitä tekee ja onko puuro voisilmällä vai ilman. Kateellisten panettelua sanon minä. Menkää salille.
Voi ny jumalauta, onko tommonen 5*125 aikuisille ihmisille oikeesti noin ylitsepääsemätön tulos?
susanahin kommentti osu ja uppos. Mut ei se mitään henki