Big Brother 2010 - SubTV:n tahtiin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itsekkin kirjoitin tuon penkki tuloksen, ihan muuten vaan. 125kg x 5 on ihan ok 80 kiloselle, mutta ei todellakaan tarkoita että tarviis voisilmää...

No, jos ei ole ihan pätkästä kyse, niin kyllä 5x125 kasikytkiloisena on jo helvetin hyvä tulos, alkaa kohta ykkönen olla tuplat omaan painoon. Pakkiksella tuollaiset tietysti aina hukkuvat massaan ja lapinlisätuloksiin, mutta omalla salilla muistan viidessä vuodessa ehkä jonkun pari jätkää tehneen tuollaista settiä.

Joo aikamoista runkkupenkkiä tohon kyllä itekin veikkaan. Ei sillä etteikö tuo olisi mahdollista natuna, mutta vähän epäilen että joku hunks-Niko kovin voimapainotteisesti reenais.

No, jos ei ole ihan pätkästä kyse, niin kyllä 5x125 kasikytkiloisena on jo helvetin hyvä tulos, alkaa kohta ykkönen olla tuplat omaan painoon. Pakkiksella tuollaiset tietysti aina hukkuvat massaan ja lapinlisätuloksiin, mutta omalla salilla muistan viidessä vuodessa ehkä jonkun pari jätkää tehneen tuollaista settiä.
Max siinä +140kg jos 5x125kg nousee;)
Eli ei nyt mitään ihmeellistä jos,esim 3kk panostaa penkkiin;)
Aina sitä voi toiston pari muistaa väärin yms:D

Hohhoh tuo 5x125kg ei tosiaan ole mikään roinarauta edes 80 kiloiseina :D Itekin saanut vastaavat tulokset joku vuosi takaperin ku jaksoi vielä panostaa punttikseen.

Hohhoh tuo 5x125kg ei tosiaan ole mikään roinarauta edes 80 kiloiseina :D Itekin saanut vastaavat tulokset joku vuosi takaperin ku jaksoi vielä panostaa punttikseen.

Ääh, eihän täällä kukaan ole väittänytkään tuota roinaraudaksi. Mutta on se silti pirun kova tulos ja vähän epäilen ettei ole totta jonkun hunksin kohdalla.

Ääh, eihän täällä kukaan ole väittänytkään tuota roinaraudaksi. Mutta on se silti pirun kova tulos ja vähän epäilen ettei ole totta jonkun hunksin kohdalla.

Joo ei olekaan, mutta ite kyllä uskon että ihan puhtaasti tuon on saanut, olihan se jo suht hyvässä kunnossa tai jopa paremmassa kunnossa pari vuotta sitten ku se oli BB:ssä?

Onhan tuosta ekasta kuvasta fläsää lähtenyt aika reippaasti + tokassa kuvassa on jotain rasvaa tms iholla ja kuvaankin panostettu enemmän, kummatkin asiat yhdessä tekee tuon eron noissa kuvissa. Imho.

Täytyy ihmetellä miten jengiä jaksaa kiinnostaa tekeekö Niko runkkupenkkiä vai mitä tekee ja onko puuro voisilmällä vai ilman. Kateellisten panettelua sanon minä. Menkää salille.

Heh! Pakko tulla vielä omalta osalta kauhomaan soppaa ton penkin suhteen :D Eli tuo 5*125kg meinaa n.145-150kg ykköstä ja ei kyllä ton kokosena sitä nosteta. Ellei nyt sitten oo vetäny jotain voimatreeniä!

Ja kyllä, myönnän olevani kateellinen, jos näin on :D

Täytyy ihmetellä miten jengiä jaksaa kiinnostaa tekeekö Niko runkkupenkkiä vai mitä tekee ja onko puuro voisilmällä vai ilman. Kateellisten panettelua sanon minä. Menkää salille.

No voi ny vittu. Jos jätkä TV:ssä sanoo penkkituloksensa, niin eikö sitä saisi täällä puida? Ei täällä ole kukaan tosissaan voisilmästä mitään puhunut. Lähinnä spekuloitu puhuuko jätkä paskaa. Ja joo, olen kateellinen kun en itse pysty edes penkkaamaan. Lisäksi oon kateellinen kun Niko on niiiiiiin komee. Ja vielä HunKS.

Oikeesti, mitä vittua te kaikki täällä netissä teette. Menkää salille.

Olen ihmetellyt että miten Niko yleensäkkin on noin samperin kynis(hunksiin siis) ja nyt vielä väki epäilee sitä roinariksi, jo on aikoihin eletty. Lähes jokainen pakkispoju joka on 20% rasvoissa kun jaksaisi puottaa rasvat sinne kymppiin niin näyttäisi samalta kuin Niko. Kynis sanon minä ja eikä todellakaan ole koskenut mihinkää, lääkeaineisiin jos ei ole sitten täysin laiska, lahjaton ja treenamaton.

5x125 siten ei ole tulos eikä mikään mutta nikon kunnole se on enemmän mitä luulin.

Niin, no ei mua ainakaan kiinnosta paljonko Nikoman nostaa. Totesin vaan, että vaikka täällä suunnilleen joka jamppa sanoo tekevänsä vastaavanlaista sarjaa, niin äärimmäisen harvoin niitä silti salilla näkee. Kai ne on sitten kaikki keskittyneet tänne.

susanahin kommentti osu ja uppos. Mut ei se mitään henki

Sarkasmi on taitolaji.

Niko on kuihtunut aika paljon tuolla talossa ollessaan, että jos vertaa siihen "Hunks- kuntoon" niin varmaan sali puhtaudella 140kg penkki olisi aika sitä mitä tolta mieheltä olisin odottanutkin...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom