Big Brother 2010 - SubTV:n tahtiin

Ei voi kun aina vain ihmetellä kuinka paska juontaja tuo Susanna on...

Vähän eri meininki on tosiaan Slovenian BB:ssä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voiko oikeasti olla suomalaiset ihmiset noin helvetin paskoja puhumaan englantia?? Oma käsitys oli, että perusamiskin kykenee kommunikoimaan välttävästi englannin kielellä, olin vissiin väärässä...Tässä kohtaa pitäisi nyt vissiin tuntea sitä "myötähäpeää", jos sellaiseen kykenisi. Geezuz!

Miten musta tuntuu että tolle Sandralle on kerrottu että noi asukkaat kusettaa sitä? Ny sillä on vaan joku salatehtävä päällä..

Mä taas mietin sitä, että tekiköhän nekin saman viikkotehtävän ku Suomes tehtiin. Meinaan kun Niko asteli Slovenian bb:seen, niin kaikkihan läpsi sitä pepulle tervehtiessään. Tuli ihan mieleen, että onko noillakin tarkoitus esittää et se kuuluu niiden kulttuuriin... Jos niin, ni molemmathan tajuu heti, että sama tehtävä meneillään.

Mä taas mietin sitä, että tekiköhän nekin saman viikkotehtävän ku Suomes tehtiin. Meinaan kun Niko asteli Slovenian bb:seen, niin kaikkihan läpsi sitä pepulle tervehtiessään. Tuli ihan mieleen, että onko noillakin tarkoitus esittää et se kuuluu niiden kulttuuriin... Jos niin, ni molemmathan tajuu heti, että sama tehtävä meneillään.

Niillä on sloveniassa ihan samanlainen tehtävät. Eli sielläkin valehdellaan Nikolle.

On kyllä menny joiltakin osin överiks noitten antama väärä kuva Suomesta, ei enää kovin uskottava mun mielestä. Ainakaan kun kohderyhmänä on suht ajattelukykyinen Sandra, joka on kuitenkin Euroopasta eikä sen kauempaa. Toisaalta yllättävän hyvin jotkin ihmeläpät näyttävät uponneen siihen.

On kyllä menny joiltakin osin överiks noitten antama väärä kuva Suomesta, ei enää kovin uskottava mun mielestä. Ainakaan kun kohderyhmänä on suht ajattelukykyinen Sandra, joka on kuitenkin Euroopasta eikä sen kauempaa. Toisaalta yllättävän hyvin jotkin ihmeläpät näyttävät uponneen siihen.

Noh tiedätkö sinä esim. jotain slovenian kulttuurista, historiasta ja muusta? Tuskimpa toi hirveesti tietää MITÄÄN Suomesta, ja eikä noi ainakaan vielä mitenkään överiksi ole mennyt.

Voiko oikeasti olla suomalaiset ihmiset noin helvetin paskoja puhumaan englantia?? Oma käsitys oli, että perusamiskin kykenee kommunikoimaan välttävästi englannin kielellä, olin vissiin väärässä...Tässä kohtaa pitäisi nyt vissiin tuntea sitä "myötähäpeää", jos sellaiseen kykenisi. Geezuz!

Eipä tuota varmaan moni koulujen jälkeen saa harjoittaa. Kouluissakin itse puheharjoitukset on ollut vähäisiä. Jos et pääse puhumaan, niin on pieni ylläripylläri alkaa muutaman vuoden jälkeen puhumaan vierasta kieltä.

Ihmettelinkin jo että missä helvetissä on pakkiksen lontoota täydellisesti ääntävät(ainakin omasta mielestä) kielipoliisit! Mutta ilmaantuhan ne sieltä lopulta pätemään tänne. Tärkeintähän tässä asukasvaihdossa on nimen omaan se, kuinka hyvin jotkut satunnaiset ihmiset puhuu englantia, ehdottomasti tärkeintä!

Ihmettelinkin jo että missä helvetissä on pakkiksen lontoota täydellisesti ääntävät(ainakin omasta mielestä) kielipoliisit! Mutta ilmaantuhan ne sieltä lopulta pätemään tänne. Tärkeintähän tässä asukasvaihdossa on nimen omaan se, kuinka hyvin jotkut satunnaiset ihmiset puhuu englantia, ehdottomasti tärkeintä!

Mistäs sitten keskustellaan jos ei BB:n ihmisistä? Talon sisustuksesta asukasvaihdon aikana?

Mistäs sitten keskustellaan jos ei BB:n ihmisistä? Talon sisustuksesta asukasvaihdon aikana?

Eihän tässä keskusteltu asukkaiden kielitaidosta, kun suomalaisten! Meistä ei kukaan osaa englantia.

Kyllä tolla Petrilla on vientiä tuossa talossa. :D

Kyllä sitä nyt tavallisen säkki saa olla jos pystyy suomalaisen koulujärjestelmän runnomaan niin läpi ettei sanaakaan saa tuolla sanotuksi. Osa edes onneksi yrittää.

Totta. Ihmettelen samaa usein, sillä äijä on kyllä aika ruma. Viikset kruunaa koko jutun.

Se on varmaan sitä charmia. Itsevarmuus ja se ettei ota itseään liian vakavasti(viikset) riittää naisten kanssa pitkälle.

En tiedä onko sanottu jo, tai onko kukaan edes huomannu, mutta Miken Facebook kuvista löytyi tällänen.

23709_379560133894_64601273894_3548789_4990094_n.jpg

Leimaa tullu vähän lisää tos reilussa 7 kk.

1026378.jpg

En tiedä onko sanottu jo, tai onko kukaan edes huomannu, mutta tää viikko on alittanu tän hetkisen paskakauden vielä alempaa. Vaikka on 247 niin oon jaksanu kattoo n. 10min koko viikolla. Sit nää uudet asukkaat :facepalm: vittu Hababibki oli paljo parempi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom