Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten musta tuntuu että tolle Sandralle on kerrottu että noi asukkaat kusettaa sitä? Ny sillä on vaan joku salatehtävä päällä..
Mä taas mietin sitä, että tekiköhän nekin saman viikkotehtävän ku Suomes tehtiin. Meinaan kun Niko asteli Slovenian bb:seen, niin kaikkihan läpsi sitä pepulle tervehtiessään. Tuli ihan mieleen, että onko noillakin tarkoitus esittää et se kuuluu niiden kulttuuriin... Jos niin, ni molemmathan tajuu heti, että sama tehtävä meneillään.
On kyllä menny joiltakin osin överiks noitten antama väärä kuva Suomesta, ei enää kovin uskottava mun mielestä. Ainakaan kun kohderyhmänä on suht ajattelukykyinen Sandra, joka on kuitenkin Euroopasta eikä sen kauempaa. Toisaalta yllättävän hyvin jotkin ihmeläpät näyttävät uponneen siihen.
Voiko oikeasti olla suomalaiset ihmiset noin helvetin paskoja puhumaan englantia?? Oma käsitys oli, että perusamiskin kykenee kommunikoimaan välttävästi englannin kielellä, olin vissiin väärässä...Tässä kohtaa pitäisi nyt vissiin tuntea sitä "myötähäpeää", jos sellaiseen kykenisi. Geezuz!
Ihmettelinkin jo että missä helvetissä on pakkiksen lontoota täydellisesti ääntävät(ainakin omasta mielestä) kielipoliisit! Mutta ilmaantuhan ne sieltä lopulta pätemään tänne. Tärkeintähän tässä asukasvaihdossa on nimen omaan se, kuinka hyvin jotkut satunnaiset ihmiset puhuu englantia, ehdottomasti tärkeintä!
Mistäs sitten keskustellaan jos ei BB:n ihmisistä? Talon sisustuksesta asukasvaihdon aikana?
Ihmettelinkin jo että missä helvetissä on pakkiksen lontoota täydellisesti ääntävät(ainakin omasta mielestä) kielipoliisit! Mutta ilmaantuhan ne sieltä lopulta pätemään tänne. Tärkeintähän tässä asukasvaihdossa on nimen omaan se, kuinka hyvin jotkut satunnaiset ihmiset puhuu englantia, ehdottomasti tärkeintä!
Kyllä tolla Petrilla on vientiä tuossa talossa. :D
Totta. Ihmettelen samaa usein, sillä äijä on kyllä aika ruma. Viikset kruunaa koko jutun.