Erittäin mielenkiintoista katseltavaa, kun toiset askartelee ja syö.
niinpä, nyt tota taas jaksaa jopa katella
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Erittäin mielenkiintoista katseltavaa, kun toiset askartelee ja syö.
Olin ihan ihmeissäni siitä, että bb-asukit saavat rahaa talossa ollessaan. On aika jännä, että heille maksetaan 155€/vko täyden ylläpidon päälle. Kyllä suomalaista opiskelijaa tässä kohtaa hieman kismittää!
No ei muuta ku ens vuonna haet sinäkin BB-taloon kultaa vuolemaan.Olin ihan ihmeissäni siitä, että bb-asukit saavat rahaa talossa ollessaan. On aika jännä, että heille maksetaan 155€/vko täyden ylläpidon päälle. Kyllä suomalaista opiskelijaa tässä kohtaa hieman kismittää!
No mikäs siinä kismittää? Saathan sinäkin opintorahaa ja asumislisää satoja euroja kuukaudessa. Ja miten se on sulta pois jos noille maksetaan 155€/vko? Ei se valtio tuota summaa maksa.
Onko hauskanpito sitten oksentelua ja sammumista? Jos nää pissikset osaisi itse pitää itsestään huolta niin muillakin olisi aikaa pitää hauskaa. Mikään ei ole ärsyttävämpää, kun känniläisten (tai bilehuumekäyttäjien) elintoimintojen valvominen. Olis varmaan ollut parempi antaa niiden tukehtua omaan oksennukseensa.
No kyllähän nyt noin idiootista käytöksestä täytyykin vähän kuittailla, eikö tuo kuulu oleellisena osana krapulapäivään?
Ei niillä kelloja saa olla tietenkään. Ainoastaan tossa viikkotehtävässä oli kello, koska piti kirjata junien saapumisaika ylös.Musta oli kivempi ennen kun ne sai ostaa itekin alkoholia. Esim. Kadi ryyppäs sillon joka päivä. Nyt taitaa olla aika vahvasti isoveljen säätelemää tuo ryyppääminen. Ja sit sitäkin ihmettelen, että miks helvetissä noilla saa olla kellot tuolla?? Ei oo ennen ollut.
Ei niillä kelloja saa olla tietenkään. Ainoastaan tossa viikkotehtävässä oli kello, koska piti kirjata junien saapumisaika ylös.