Big Brother 2010 - SubTV:n tahtiin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olin ihan ihmeissäni siitä, että bb-asukit saavat rahaa talossa ollessaan. On aika jännä, että heille maksetaan 155€/vko täyden ylläpidon päälle. Kyllä suomalaista opiskelijaa tässä kohtaa hieman kismittää!

Jos tämä "viihdeohjelma" jatkuu ensi vuonna,niin ei muuta kun jonottamaan vaan;)

Olin ihan ihmeissäni siitä, että bb-asukit saavat rahaa talossa ollessaan. On aika jännä, että heille maksetaan 155€/vko täyden ylläpidon päälle. Kyllä suomalaista opiskelijaa tässä kohtaa hieman kismittää!
No ei muuta ku ens vuonna haet sinäkin BB-taloon kultaa vuolemaan.

Mikä toi kananmuna juttu oli oikein? Onko niillä siellä kukko kanan lisäksi, vai minkätakia ne alko hautomaan sitä?

No mikäs siinä kismittää? Saathan sinäkin opintorahaa ja asumislisää satoja euroja kuukaudessa. Ja miten se on sulta pois jos noille maksetaan 155€/vko? Ei se valtio tuota summaa maksa.

En mä sanonutkaan, että se multa milläänlailla olis pois:D

Onko hauskanpito sitten oksentelua ja sammumista? Jos nää pissikset osaisi itse pitää itsestään huolta niin muillakin olisi aikaa pitää hauskaa. Mikään ei ole ärsyttävämpää, kun känniläisten (tai bilehuumekäyttäjien) elintoimintojen valvominen. Olis varmaan ollut parempi antaa niiden tukehtua omaan oksennukseensa.

No kyllähän nyt noin idiootista käytöksestä täytyykin vähän kuittailla, eikö tuo kuulu oleellisena osana krapulapäivään?

Olen kyllä ihan samaa mieltä. Kyllä sitä vähän voi ja pitääkin kuittailla, jos vaikka oppisivat tuntemaan rajansa joskus myöhemmällä iällä. Itseä ainakin harmittaisi korjata muiden oksennuksia ja valvoa, että muut pysyvät hengissä. Hauskaa toki saa pitää, ei siinä mitään.

Sitä paitsi hyvähän se kaikkien on tietää, mitä tuli tehtyä; kun kerran olivat muistinsa menettäneet:)

Vähän pettyny Hannuun, ei lainkaan alphaa itkeä jonkun vosun takia. Odotin Hannulta enemmän. Naiset on objekteja, ei niiden takia kuulu päätään vaivata. Kerrassaan betaa toimintaa Hannu. Son, I am disappoint.jpeg.

Sitä alkoi hävettään kun ei saalistaja saanutkaan pesää talossa. Tai sit korvakorusta tippui timantti. Tai sit loppui itseruskettava voide. Tai sit hiuslakka loppui. Jotain sellaista.

Aina näiden bb-kausien aikaan tulee sama ilmiö: Mä alan aina fanittaa sitä, ketä syrjitään. Vaikka muuten en välttämättä ees niin kauheesti tykkäis kyseisistä tyypeistä, mutta jotenkin nousee aina sympatiat näitä kohtaan. Kaikkein voimakkaimmin se tuli sillon Miran kohdalla ja sitten oli myös Cheryll ja nyt Marikan kans sama juttu.

Meikäläinen taas fanitti viimekaudella Esa A:ta :D Ja tälläkaudella Hannu saa voittaa... tiedä sitten onko niillä jotain yhteistä?

Kylläpä on tylsää paskaa tääkin ohjelma nyt. Huomaa hyvin kun kukaan ei ole tähänkään ketjuun mitään kirjottanu 5 päivään...

Eilen kun katoin ohjelman, niin kyllä toi meno vähän pirteämmältä ja viihdyttävämmältä näytti kuin ennen. Kyllähän sitä katteli. Mut toisaalta kai sekin jotain kertoo tilanteesta, että toi oli eka lähetys tällä viikolla minkä jaksoin katsoa. :D Sunnuntain lähetykset tulee kyllä aina väijyttyä.

Musta oli kivempi ennen kun ne sai ostaa itekin alkoholia. Esim. Kadi ryyppäs sillon joka päivä. Nyt taitaa olla aika vahvasti isoveljen säätelemää tuo ryyppääminen. Ja sit sitäkin ihmettelen, että miks helvetissä noilla saa olla kellot tuolla?? Ei oo ennen ollut.

Musta oli kivempi ennen kun ne sai ostaa itekin alkoholia. Esim. Kadi ryyppäs sillon joka päivä. Nyt taitaa olla aika vahvasti isoveljen säätelemää tuo ryyppääminen. Ja sit sitäkin ihmettelen, että miks helvetissä noilla saa olla kellot tuolla?? Ei oo ennen ollut.
Ei niillä kelloja saa olla tietenkään. Ainoastaan tossa viikkotehtävässä oli kello, koska piti kirjata junien saapumisaika ylös.

Ei niillä kelloja saa olla tietenkään. Ainoastaan tossa viikkotehtävässä oli kello, koska piti kirjata junien saapumisaika ylös.

Mun mielestä niillä oli kellot jo aiemmin. Muistan vielä sellasen tilanteen kun joku (oisko Hannu?) katsoi rannekelloaan ja sanoi jotain, että vielä 4 tuntia aikaa johonkin (en muista mihin?) ja ajattelin jo sillon että wtf. Pitääpä selvittää asia, en oo nimittäin ihan 100% varma.

e: en mä kyllä löydä hannusta sellasta kuvaa, jossa sillä ois kello kädessä..mut nyt kyllä vaivaa tää juttu, koska muistan tollasen tilanteen nähneeni. Jo monta viikkoo sitten.

e2: PETRILLLÄ ON KELLO KÄDESSÄ KUVASSA 12/27!! Eikö ookin? Ihan selvästi!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom