Big Brother 2010 - SubTV:n tahtiin

Siis ei helvetti.. Paul on kyllä törkee jätkä. Eka nuoleskelee Kseniaa jossain altaassa ja sitten haukkuu sen kroppaa muille ja sanoo sitä "finninaama - teiniks" :down:'

http://bigbrother.fi/uutiset.shtml?1194162

sellasia noi vähänkin paremmannäköset miehet on.. Sitte taas huonokroppaset ja ihoiset miehet ei saa edes niitä finninaamateinejä, kerta teinit on ihan että hyiivittu hyi yök ku on ruma jätkä. Eli miehet vs naiset tasapeli..;)

Asiaan: kertoo noi "bileet" aika paljon suomalaisista nuorista naisista. Suoraansanottuna en kyllä kattelisi itse sekuntiakaan ketään emäntää joka oksentelee kännissä ja sammuu. Viinaa saa kyllä ottaa mutta pitää sitten osata tuntea ne omat rajat. Kiva oisi nähdä minkänäköisiä mursuja noi perus onnelapissikset on 35 vuotiaana yh äitinä.

Ei sillä etten itse oisi tässä elämässä dokannut liikaa vaan juuri siksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
sellasia noi vähänkin paremmannäköset miehet on.. Sitte taas huonokroppaset ja ihoiset miehet ei saa edes niitä finninaamateinejä, kerta teinit on ihan että hyiivittu hyi yök ku on ruma jätkä. Eli miehet vs naiset tasapeli..;)

Asiaan: kertoo noi "bileet" aika paljon suomalaisista nuorista naisista. Suoraansanottuna en kyllä kattelisi itse sekuntiakaan ketään emäntää joka oksentelee kännissä ja sammuu. Viinaa saa kyllä ottaa mutta pitää sitten osata tuntea ne omat rajat. Kiva oisi nähdä minkänäköisiä mursuja noi perus onnelapissikset on 35 vuotiaana yh äitinä.

Ei saa kuitenkaan unohtaa sitä millasella ruokavaliolla noi on elellyt, ettei varmaan kauheesti tarvi sitä alkoholia ottaa että laatotus on valmiina.

Noihan söi noin 1000 kalorin verran päivässä viikon verran ja sitten tarjottiin punkkua mikä aiheuttaa tuollaisen tilan helpommin kuin kalja tai siideri.

Noihan söi noin 1000 kalorin verran päivässä viikon verran ja sitten tarjottiin punkkua mikä aiheuttaa tuollaisen tilan helpommin kuin kalja tai siideri.

Jep, viini on petollista sillä sitä helposti mieltää sen suunnilleen yhtä juotavaksi kuin miedot, toisaalta taas votkasta tajuaa jo mausta että tujumpaa on, ja sitäkin sitten juo helpommin kohtuudella. Mutta siksi sitä soppaa pitäisikin nauttia tunnustellen, eritoten jos on pitkään ollut vähän nälissään, kuten vaikka kesken dieetin, ja yleensäkin päihteitä pitäisi nauttia vähän oloa tunnustellen eikä kaksin käsin kauhoen.

Onneksi nää tyypit pysyy tossa viinassa, muuten ne oisi aika äkkiä bodybagissä kylmäosastolla..;) Viinaksiakin tulis kunnioittaa imo

Extrassa kerrottiin jo ei hätää :)

No eiköhän se kaikille tullu jo selväksi tässä vaiheessa, kun se on jo sanottu useampaan otteeseen. :D

Kuka toi tummafledan muija on, joka määkii koko ajan, että "se ja se teki sitä ja tätä eilen illalla"? Että mua vituttaa tollaset ihmiset, ite ei oo koskaan pitänyt hauskaa ja sitten pitää koko ajan kuittailla muille. Tapettia. Minkäikänen se on? 100 vee henkisesti.

Se on Vilhelmiina ja joutais kyllä ulos tuolta. Aivan käsittämätöntä tollanen kuittailu ja muiden nöyryyttäminen bileiden jälkeisenä päivänä.

Oikeassahan se on tosin.. Finninaama teinihän se on. Naamaltaan Ksenia on oikeasti ihan karsean näköinen.

No onhan sillä vähän huonossa kunnossa iho, mutta silti musta törkeetä tolleen dissata jos on pari tuntia aiemmin nuollut sen kanssa. Noh, olihan se Paul aika kännissä, kun ton jutun heitti, mutta silti. Ja ei mun mielestä Ksenia oo mitenkään kauheesti ees lihonu tuolla. Ei ainakaan mitä tän päiväsen jakson perusteella näytti.

Vilhelmiina vaan katkerana kuittaili, kun se ois ite halunnu olla tuolla ammeessa paulia ja hunksia nuolemassa..

Indica sanoi:
sellasia noi vähänkin paremmannäköset miehet on.. Sitte taas huonokroppaset ja ihoiset miehet ei saa edes niitä finninaamateinejä, kerta teinit on ihan että hyiivittu hyi yök ku on ruma jätkä. Eli miehet vs naiset tasapeli..

No ei se nyt onneks sentään ihan noin suoraviivasesti mee, että hyvännäkönen=kusipää. Mut onhan niitä sellasia, joilla se oma ulkoinen olemus nousee hattuun..

No onhan sillä vähän huonossa kunnossa iho, mutta silti musta törkeetä tolleen dissata jos on pari tuntia aiemmin nuollut sen kanssa. Noh, olihan se Paul aika kännissä, kun ton jutun heitti, mutta silti. Ja ei mun mielestä Ksenia oo mitenkään kauheesti ees lihonu tuolla. Ei ainakaan mitä tän päiväsen jakson perusteella näytti.

Vilhelmiina vaan katkerana kuittaili, kun se ois ite halunnu olla tuolla ammeessa paulia ja hunksia nuolemassa..

Juu ja Paulihan on ihan perus pissipää itsekin. Vähän rusketuskaappia, muotitukkaa + vaatetta, vähän penaa rinnoille, tulot isommat kuin perus tuningTerolla teinin luokalla ->
bildeä tuollaisilta Ksenia-teineiltä 100% varmuudella. Arvio tehty muutaman tunnin katsomisella koko kaudesta, jos heittää pahasti niin valitukset voi osoittaa tähän ketjuun.

Olin ihan ihmeissäni siitä, että bb-asukit saavat rahaa talossa ollessaan. On aika jännä, että heille maksetaan 155€/vko täyden ylläpidon päälle. Kyllä suomalaista opiskelijaa tässä kohtaa hieman kismittää!

Olin ihan ihmeissäni siitä, että bb-asukit saavat rahaa talossa ollessaan. On aika jännä, että heille maksetaan 155€/vko täyden ylläpidon päälle. Kyllä suomalaista opiskelijaa tässä kohtaa hieman kismittää!

No mikäs siinä kismittää? Saathan sinäkin opintorahaa ja asumislisää satoja euroja kuukaudessa. Ja miten se on sulta pois jos noille maksetaan 155€/vko? Ei se valtio tuota summaa maksa.

Kuka toi tummafledan muija on, joka määkii koko ajan, että "se ja se teki sitä ja tätä eilen illalla"? Että mua vituttaa tollaset ihmiset, ite ei oo koskaan pitänyt hauskaa ja sitten pitää koko ajan kuittailla muille. Tapettia. Minkäikänen se on? 100 vee henkisesti.
Onko hauskanpito sitten oksentelua ja sammumista? Jos nää pissikset osaisi itse pitää itsestään huolta niin muillakin olisi aikaa pitää hauskaa. Mikään ei ole ärsyttävämpää, kun känniläisten (tai bilehuumekäyttäjien) elintoimintojen valvominen. Olis varmaan ollut parempi antaa niiden tukehtua omaan oksennukseensa.

Aivan käsittämätöntä tollanen kuittailu ja muiden nöyryyttäminen bileiden jälkeisenä päivänä.
No kyllähän nyt noin idiootista käytöksestä täytyykin vähän kuittailla, eikö tuo kuulu oleellisena osana krapulapäivään?

T:henkinenikä 200v

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom