ähinä-markolla meinas kunto pettää :D
Miten ne oikeesti uskalti sen tohon kisaan edes päästää
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ähinä-markolla meinas kunto pettää :D
Haha, Esa.A
Voi vittu mikä idiootti RaXXXu. Ei vissiin oo ymmärtäny vieläkään että käyttää äänensä ihan hukkaan. Onneks se lähtee huomenna :kippis1:
En tiedä onko kukaan pannut merkille mut tuo Kätlin on aika...
Joo mä oon edelleen sitä mieltä, et jos Uuno Turhapuro ois homo, niin se ois just Ninon kaltainen. :D
varsi - ihan ok
naama - ei ok
En tiedä onko kukaan pannut merkille mut tuo Kätlin on aika...
Keuhkoahtaumaa. Raksu ulos sunnuntaina.jaa-a.. musta tuntuu et tolla joku ongelma varmaan on, ei tuo ähinä nyt iha normaalia oo..
Ihan paskaa tää on. Onneks oon jo lopettanu kattomisen tai jättäny ainaki vähemmälle. Eilen tossa telkku pyöri sivussa mutta eipä tota jaksa seurata... Ois jotain viikkotehtäviä jotka viihyttäs. Pitäkee tunkkinne.
Ohan toi nyt helvetin tylsää, koska ei ole mitään viikkotehtäviä tai muuta aktiiviteettia. Pois lukien tietysti päälikkökilpailu ja slummilaisten nimeämiskisa, muuten toiminta on lähinnä ameebamaista istuskelua ja makoilua runkku-jutuilla höystettyinä.
Ööö, täytyy näin miehenä kysyä että mikä tekee tosta Tonista täydellisen ja varsinkin hyvännäköisen miehen? Se että läträä litran geeliä hiuksiinsa ja viihtyy Onnelassa joka viikonloppu?
Älä huoli, Alyssalla on vaan kummallinen miesmaku :D
Tuossahan ne tärkeimmät ominaisuudet tulikin . Kai sen muutakin tarviis osata kuitenkin vai?