Big Brother 2009 [Ei juonipaljastuksia]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En tiedä onko kukaan pannut merkille mut tuo Kätlin on aika...:kuola:
Toivottavasti tuo raksu lähtee, kestä kattoakaan tota.

varsi - ihan ok
naama - ei ok

Kyllä se mun makuun ihan jumalaisen näköinen tyttö on.

Toivottavasti porukka äänestää Raksun ulos, kohtalaisen turha kaveri ja jotain kertoo, että lähes kaikki miehet äänesti sitä. Taitaa vaan olla turha toivo, johti ainakin tänään häätöäänestystä ja teinijä iso lauma takana äänestämässä.

Mitenköhän toi Marko on vakuuttanu sielä haastattelussa olevansa viihdyttävä? Öhh..tota..öhh..tota.. Vissiin seksuaalinen suuntautuminen ratkaisee aika pitkälti taloon pääsyn.

On kyllä tylsäks menny tämä ohjelma. Jostain syystä sitä silti tulee joskus katottua :rolleyes: Missä ne mielenkiintoset seurattavat ihmiset on? Tällä hetkellä Nino ainut kenellä tuntuu riittävän virtaa. Sami vois kanssa päästää sen sisäisen rokkarinsa kokonaan irti ja jättää ne miettimiset vähemmälle. Ragnar, Minna, Justiina ja Marko nyt ainakin ensiks hiuksista hevon helvettiin ja uusia oikeesti mielenkiintosia persoonia tilalle.

Tää slummi/paratiisi paskakin vois jo loppua samantien, ni päästäis itte asiaan eli ankaraan viinan juontiin ja Ason kulmakarvoihin. Sitte toivon vielä tontuilta homoilukieltoa taloon. Tai pistetään suoraan koko Total+ paketti eli panemis/runkkimis kielto kaikille asukkaille.

Ohan toi nyt helvetin tylsää, koska ei ole mitään viikkotehtäviä tai muuta aktiiviteettia. Pois lukien tietysti päälikkökilpailu ja slummilaisten nimeämiskisa, muuten toiminta on lähinnä ameebamaista istuskelua ja makoilua runkku-jutuilla höystettyinä. Välillä BB antaa paratiisilaisille "mietoja alkoholijuomia" ja siinähän se. Slummi ei tunnu slummilta ja paratiisi ei paratiisilta. Paskaahan tämä on, jos jatkuu koko kauden.

Yleensä kun henkilö on kertonut haastattelussa olevansa mielenkiintoinen, hauska ja tuovan taloon eloa, on asukas päätynyt tapetiksi seinille. Eli slummi/paratiisi vittuun tai vähintään radikaalia muutosta nykyiseen, ei tätä muuten jaksa seurata.

Huonoin kausi ehdottomasti :down:

Ihan paskaa tää on. Onneks oon jo lopettanu kattomisen tai jättäny ainaki vähemmälle. Eilen tossa telkku pyöri sivussa mutta eipä tota jaksa seurata... Ois jotain viikkotehtäviä jotka viihyttäs. Pitäkee tunkkinne.

Joo, on kyllä ihan helvetin ideaköyhää touhua. :down:

Ohan toi nyt helvetin tylsää, koska ei ole mitään viikkotehtäviä tai muuta aktiiviteettia. Pois lukien tietysti päälikkökilpailu ja slummilaisten nimeämiskisa, muuten toiminta on lähinnä ameebamaista istuskelua ja makoilua runkku-jutuilla höystettyinä.

Mun mielestä tätä kautta todellakin leimaa se, että toi väki ei itsekseen keksi mitään tekemistä, vaan odottelevat vaan BB:n antamia tehtäviä. Jos itse valitsisin porukkaa tuonne, niin etsisin nimenomaan sellaisia henkilöitä, joilla on huutava tarve tehdä jotain ja järjestää muillekin tekemistä. Tyyppejä, jotka innostaa noi muutkin "elämänsä suurtähdet" tekemään jotain.

Ihmiset jaksaa täällä ulkopuolella purnata siitä, että talossa oleva porukka on kehunu olevansa niin suunapäänä ja äänekäs ja vaikka mitä riehupelleä mut sit ei ookkaan. Ihan normaalia ryhmädynamiikkaa se kuitenkin on, ettei kaikki voi tuolla seota yhtäaikaa. Se, että he omissa kaveripiireissään ovat se äänekkäin ja riekkuvin ja whatever, voi ihan hyvin olla totta. Mutta jos pistetään ne kaikki pääjehut samaan sakkiin, niin ryhmästä löytyy aivan normaalit roolijaot riippumatta siitä, minkälainen kukin on jossain toisessa porukassa. Vai ettekö muka ole itsessänne huomanneet samaa, että eri porukoissa käyttäydytte hieman eri tavoin. Ehkä ette ole liikkuneet riittävästi eri porukoissa.

Itse en arvosta tuota, että otetaan liikaa täysin erilaisia ihmisiä taloon, koska silloin ei välttämättä synny ollenkaan sellaisia tiiviitä luomisintoisia/-kykyisiä pienryhmiä, jotka OIKEASTI huvittavat katsojia jo pelkällä olemassaolollaan. Mun mielestä ainakin tää nykyinen porukka ei ryhmäydy sillälailla, että siitä voisi syntyä mitään mielenkiintoista katsottavaa.

Mitä tuohon slummi/paratiisisysteemiin tulee, niin se on todella huonosti toteutettu. Se ei nyt ensinnäkään eriytä niitä ryhmiä niin paljon, että siitä voisi tulla mitään mielenkiintoista (esim uusia ryhmäytymisiä samaan porukkaan kuuluvien kanssa) vaan ne lilluu nyt jossain välimaastossa eriytymisen ja lähentymisen kanssa. Slummilaiset kattelee mitä paratiisi tekee ja paratiisilaiset yrittää pitää seuraa myös slummilaisille. Toisekseen se tehtiin liian aikaisin. Sen vaikutusta olisi ollut kivempi seurata vasta sen jälkeen, kun on ensin syntynyt tiiviimpi yhteisö (jos sellaista tästä porukasta olisi mitenkään edes saanut aikaiseksi).

En myöskään pidä tuosta erillisestä tehtäväalueesta, mun mielestä oli paljon hauskempaa kun kaikki tapahtui siinä pikkuisella pihalla. Mun mielestä oli aiemmissa kausissa kivempaa myös se, kun sai jännittää saako ne ruokarahaa seuraavaksi viikoksi (e: ja kuinka paljon).

Ööö, täytyy näin miehenä kysyä että mikä tekee tosta Tonista täydellisen ja varsinkin hyvännäköisen miehen? Se että läträä litran geeliä hiuksiinsa ja viihtyy Onnelassa joka viikonloppu? :rolleyes:

Emmätiiä, se vaan on hyvännäköinen. Tykkään sen tyylistä :)

Älä huoli, Alyssalla on vaan kummallinen miesmaku :D

Eikä ole :D

Tuossahan ne tärkeimmät ominaisuudet tulikin :rolleyes:. Kai sen muutakin tarviis osata kuitenkin vai?

En tiedä osaako Toni mitään muuta, olen katsonut vaan yhden jakson BB:tä sen jälkeen kun Toni tuli taloon... Vaikuttaa kyllä ihan fiksulta kaverilta.

Ihan hyvä ettette tykkää siitä niin mä voin ottaa sen :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom