Big Brother 2009 [Ei juonipaljastuksia]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ei oo ihme että menee hermot lappaa vettä kipeällä selällä ja kuunnella ku muut laulaa todella paskoja piisejä..

Ninon rakkaus Raksun kikkeliä kohtaan kasvaa...

Noi nimeämiskilpailut on kyllä aivan perseestä. Tosi jännää seurata ku kaverit tasottaa hiekkaa tai lappaa vettä säiliöön.

EsaJ:n vitutus noiden halipusupositiivareiden keskellä ymmärrettävää.

Toi Ninon lääppiminen alkaa kyl pikkuhiljaa vituttamaan, oksettava jätkä :jahas:

Onkohan toi Nino valehdellut ikänsä, ei tod. näytä 30 vuotiaalta, 35-40v lähempänä totuutta.

BB:n päättäjät hoksas, että talo on liian paskanen ja pistivät homon siivoamaan paikat puhtaaksi. Hyvällä pelisilmällä on valittu taas tämä Marko taloon. Saatiin tuommonen leikkisä ja räväkkä pieni velikulta tuomaan elämää taloon ja televisioon.

Ragnar joutais kyllä passittaa kotia, ei tarviis pelätä että letti menee sekaisin. Osoittanut yksinkertaisuutensa jo moneen otteeseen. Esimerkkinä menneet häätöäänestykset; sangen kätevää antaa tässä vaiheessa pisteitä talon pidetyimmille asukkaille. Mutta kun "mä pelaan mun omaa peliä..." :rolleyes:

Ragnar joutais kyllä passittaa kotia, ei tarviis pelätä että letti menee sekaisin. Osoittanut yksinkertaisuutensa jo moneen otteeseen. Esimerkkinä menneet häätöäänestykset; sangen kätevää antaa tässä vaiheessa pisteitä talon pidetyimmille asukkaille. Mutta kun "mä pelaan mun omaa peliä..." :rolleyes:

En tiedä edes keitä Ragnar on äänestänyt, mutta mikä tuossa pisteidenantostrategiassa on erityisen typerää? Eiköhän jokaisella asukkaalla ole ihan omat mietteensä äänestyksestä, ja toisekseen talossa asuvat eivät tiedä ketkä ovat ulkomaailmassa "talon pidetyimpiä". Mä pidän BB:n formaatista juuri sen takia, että liittoutumiset ja juonittelut (jotka liian monessa muussa formattissa mielestäni pilaavat homman) periaatteessa on kielletty ja kukaan ei tiedä ketä toiset äänestävät.

voi jeesus kristus, miks toi kuva ei näy perkele..

nimetnw.jpg

Nauroin itsekin samaa. Mainoskatkon aikana ei-ääniä katosi mystisesti mustaan aukkoon. Ketä kiinnostaa joku v**un leijona. Muutenkin tuo koko slummi/paratiisi jako on onnistuttu sössimään. Slummiin kunnon hc-meininki ja paratiisiin asukkaille jotain toimintaa leffoja, pelejä, kuntosali..

Täytyy sanoa vielä, että tuli jo Tuijan ääntä ikävä kun katselee tuota Markoa. Mies on yhtä viihdyttävä kuin lisäverolappu.

Täytyy sanoa vielä, että tuli jo Tuijan ääntä ikävä kun katselee tuota Markoa. Mies on yhtä viihdyttävä kuin lisäverolappu.

Touché :D Onko tuolla jotain hengitysvaikeuksia vai miks se huohottaa tuohon mikkiin koko ajan? Tietty voihan kahvinkeittossa hengästyä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom