http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2009091510250377_bb.shtml
Lotta väläyttelee taas. Eikö muka nainen saisi olla tyhmä, pitääkö olla semmoinen vatun nörtti jne jne? Esa A sais paukuttaa turpaan surutta.
Tulee mieleen lausahdus "Ei mitään välimuotoja, joko puuteriperse tai aivot paskana"- V.Jokinen
Ton lisäksi vielä se, että 25v viimeistään naimisissa, hyvä työpaikka ja matkustellut paljon. Kuitenkin sanoo ettei huolehdi huomisesta. Taitaa olla HIEMAN liian ruusuiset tulevaisuudenkuvat tällä erittäin kujalla olevalla hemmetin itepäisellä ja kiukkuisella lihavalla maija mehiläisellä
Voi lotta :haart:
Elkää nyt tuomitko että sillä oisi tollainen mielipide. Selkeesti nyt ol kyse siitä että se vähän tykkää Esa A:sta, ja loukkaantui siitä rivienvälistä ilmaistusta epäkiinnostuksesta.
Sulle pitää olla semmonen v**un kirjaviisas, v**un nörtti, Lotta tulkitsi ja jatkoi, että hän ei varmaankaan tulisi kysymykseenkään.
että naisessa pitää olla "tietynlaista hoksaavaisuutta".
- Kyllä mä oon hoksaavainen, Lotta hiukan loukkaantui.
Lotta :haart: Ei se oo lihava, vähän pientä pyöreyttä, mutta lihava,not! hemmetin itepäinen? enemminkin kovatahtoinen ja kaikenkaikkiaan mun suosikkiasukas.. ihana tapaus, tontyyppisen kun tapaisi livenäkin joskus..;)