Big Brother 2009 [Ei juonipaljastuksia]

http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2009091510250377_bb.shtml

Lotta väläyttelee taas. Eikö muka nainen saisi olla tyhmä, pitääkö olla semmoinen vatun nörtti jne jne? Esa A sais paukuttaa turpaan surutta.

Tulee mieleen lausahdus "Ei mitään välimuotoja, joko puuteriperse tai aivot paskana"- V.Jokinen

Ton lisäksi vielä se, että 25v viimeistään naimisissa, hyvä työpaikka ja matkustellut paljon. Kuitenkin sanoo ettei huolehdi huomisesta. Taitaa olla HIEMAN liian ruusuiset tulevaisuudenkuvat tällä erittäin kujalla olevalla hemmetin itepäisellä ja kiukkuisella lihavalla maija mehiläisellä:rolleyes:

Voi lotta :haart:

Elkää nyt tuomitko että sillä oisi tollainen mielipide. Selkeesti nyt ol kyse siitä että se vähän tykkää Esa A:sta, ja loukkaantui siitä rivienvälistä ilmaistusta epäkiinnostuksesta.
Sulle pitää olla semmonen v**un kirjaviisas, v**un nörtti, Lotta tulkitsi ja jatkoi, että hän ei varmaankaan tulisi kysymykseenkään.

että naisessa pitää olla "tietynlaista hoksaavaisuutta".

- Kyllä oon hoksaavainen, Lotta hiukan loukkaantui.

Lotta :haart: Ei se oo lihava, vähän pientä pyöreyttä, mutta lihava,not! hemmetin itepäinen? enemminkin kovatahtoinen ja kaikenkaikkiaan mun suosikkiasukas.. :) ihana tapaus, tontyyppisen kun tapaisi livenäkin joskus..;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
...enemminkin kovatahtoinen ja kaikenkaikkiaan mun suosikkiasukas.. :) ihana tapaus, tontyyppisen kun tapaisi livenäkin joskus..;)
Joo, tauluun luultavasti tulisi vedettyä jos tuon kanssa joutuisi kauan olemaan. Vaikka oonkin väkivaltaa vastaan, hermot menisi. Tsiisus.

Australian lippu: "Mikä helvetin lippu tuo nyt on...Asu..öö.. Usa, joo Usa." xD

o3svwp

Noni, minkä maan lippu..:D

Ja jep, ei se niitä lippuja tuntenu, mutta.. Onko toi nyt niin kriittinen virhe, että se mitään vaikuttaisi? Tuskin täälläkään moni tuntee kaikkia eri maailman maiden lippuja
Ja eri ihmisten hermot menee eri asioista, jos jonkun hermot menee mitä hyväntahtoisimmasta ja mukavimmasta tytöstä.. No jokasella on oma makunsa.

Menee munkin hermot ylimielisistä fruittareista, sosialistisia juttuja ja kaikenmaailman animaliasta puhuvista idealisteista, ja hirveän monesta naisesta..

En pidä samana asiana sitä, että luulee Australian lippua USA:n lipuksi ja sitä, että ei tiedä mille maalle tuo lippu kuuluu. Se vaan osoittaa täyttä aukkoa yleissivistyksessä, jos ei tiedä minkä näköinen on jenkkien lippu. Vai kumpi lippu on paremmin esillä länsimaisessa kulttuurissa, USA:n vai Somalian?
Mutta ehkä tuon takia pelkästään tyhmäksi leimaaminen on vähän liian rajua. Ei siitä tytöstä silti välkkyä saa tekemälläkään. Ja kaikki, jotka puolustaa Lottaa sillä, että se esittäis tyhmää, ovat myös väärässä ;).

Lotta :haart: Ei se oo lihava, vähän pientä pyöreyttä, mutta lihava,not! hemmetin itepäinen? enemminkin kovatahtoinen ja kaikenkaikkiaan mun suosikkiasukas.. :) ihana tapaus, tontyyppisen kun tapaisi livenäkin joskus..;)

No onhan jumalauta. Muutenkin rasittava.

Ainahan se Nino saa vaan sitä samaa paskaa ulos, kun se Lotalle vittuilee, tuosta on hyvä setti kaukana :) Sitäpaitsi se oli tasan oikein sanoa Ninolle, että niinhän sä aina sanot, kun Nino lupas ettei pyydä enää röökiä. Kun totuushan on, että se ei sitä lupaustaan, minkä on tehnyt kymmeniä kertoja, ole pystynyt todellakaan pitämään. Sillä homolla ei oo kyllä yhtään itsekuria, eka polttaa heti omat röökit ja sit kitisee toisilta röökiä ja kilahtaa, jos ei saa tahtoaan läpi. Vetää kyllä ihan viisvuotiaan tasolla välillä :D
mieti näin mitä tuol tapahtuis ellei se kinuis röökii kokoaja? toi on just jees:dance:

Voi lotta :haart:

Elkää nyt tuomitko että sillä oisi tollainen mielipide. Selkeesti nyt ol kyse siitä että se vähän tykkää Esa A:sta, ja loukkaantui siitä rivienvälistä ilmaistusta epäkiinnostuksesta.

Indica: Vastaisitko tähän? http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=2629580&postcount=1122

Weak: Menee lotasta ohi, siis eteenpäin ärsyttävyys-asteikolla, sellaset itkuporkuraivarikänni-naiset ja tytöt ärsyttää samantien, samoin jos käyttää lauseessa kokoajan pilkunpaikalla vittua. Osaksi myös ulkonäkökysymys, monelle tavallisemmannäköiselle ei-sympaattisennäköiselle tytölle jo lottamainen vinkuminen (esim se pizza-juttu) on jo ärsyttävänpuolelta. Samoin jos tyttö on pahantahtoinen *läyhääjä*.

Lotan tekee ihanaksi sellanen viaton olemus, ja mun mielestä siitä paistaa sellanen kiltteys. Ja ohan se nätti:) Ja oikeastaan tollanen temperamenttisuus ja toltaosin tollanen ajoittainen vinkuminen on tosi söpöä, en mä paremmin tätä osaa selittää. Joltain ei niin hääviltä tytöltä en kyllä jaksaisikaan kuunnella viittäminuuttia pidempään tollastakaan käyttäytymistä. Jotenkin se istuu siihin tyyppiin ja tekee siitä söpöä. mä en oikeen osaa selittää mikä siinä vetoaa, mutta sen mä voin myöntää että mulla on kai sitten outo maku, mutta mun mielestä Lotta on aivan unelmatyttö-kastia.

Liikaa:D

Eiku oikeesti, ei se oo ikäkysymys, jos tykkää tollasesta naisellisesta käyttäytymisestä tyttöihmisillä.

EsaA iha loistava ku yksin istu tuol sateessa kattomassa treenejä :D. Nyt se varmistu kenelle soisin voiton tänä vuonna. Talon hiljasin, mutta eniten mukana oleva henkilö.

Kuka sielä ottaa hittiä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom