Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Otan osaa. Mahtoi olla vaikeaa seurustella aivovammaisen kanssa.:DAso muistuttaa exääni
Ja itki ku pikkutyttö?Otan osaa. Mahtoi olla vaikeaa seurustella aivovammaisen kanssa.:D
Ps. Nyppikö sun exäkin kulmakorviaan?
Ai se onkin "avoin herkkä ja tunteellinen", jos rääkyy kännissä kolme tuntia räkä poskella, koska joku on kattonu sitä pahasti.Ex oli myös avoin, herkkä ja tunteellinen. Ja sitäpaitsi saavathan miehetkin itkeä. Ei tee pahaa kenellekään vähän purkaa ahdistustaan. Ei nyppinyt kulmakarvoja. Ulkonäössä kuitenkin aika paljon samaa.
Sami sais tolta Kätliniltä tai keneltä tahansa piparia ihan koska tahansa, ellei tykkäis viinaksista naista enemmän. :D
Ex oli myös avoin, herkkä ja tunteellinen. Ja sitäpaitsi saavathan miehetkin itkeä. Ei tee pahaa kenellekään vähän purkaa ahdistustaan. Ei nyppinyt kulmakarvoja. Ulkonäössä kuitenkin aika paljon samaa.
No ei ihmekkään, että sitä teki mieli vetää turpaa.Aso muistuttaa exääni ja on siksi suosikkini
No, kertokaa jo!Näkeeks ton eilisen jakson jostain netistä? Löytyy vaan kaiken maailman lyhyitä clippejä bb-sivuilta, mutta ei ollenkaan eilistä koostetta. Apuja!?
FFUUUUU.... :itku:ei sitä koostetta taida mistään nähdä.
Sami on kyllä ihana :haart: :D Ehdoton suosikki!
Ja itki ku pikkutyttö?
siis sellasella heteromaisella tavalla tietysti...
Aso muistuttaa exääni ja on siksi suosikkini
Suosittelen todella kaikkia heittämään ennakkoluulot roskakoriin ja pariutumaan vieraan kulttuurin edustajan kanssa! Ette tiedä mitä menetätte, jos jäätte vaan näihin suomalaisiin piireihin pyörimään. Minuakin miellyttää kovasti eksoottisempi ulkonäkö, joten Suomesta oli vaikea löytää sopivaa miestä. Olenkin seurustellut jo jonkin aikaa ulkomaalaisen miehen kanssa ja voin sanoa olevani kuin seitsemännessä taivaassa. Kaikki on niin erilaista ja ihanaa.. seksikin on jotain niin taivaallista, etten tiennyt sen näin ihanaa voivan olevankaan ;)
Onkos täällä muita, ketä parisuhdeväkivalta koskettaa? Millaista väkivaltaa suhteessanne on: henkistä, fyysistä, taloudellista, seksuaalista? Ja olisi myös mielenkiintoista kuulla selviytymistarinoita, eli onko väkivallasta päästy eroon ja suhdetta pystytty jatkamaan normaalisti?
Omassa parisuhteessani asia on siinä mielessä harvinainen, että väkivallan tekijänä olen minä (nainen). En vaan pysty hillitsemään itseäni, jos mieheni tekee jotain ärsyttävää. Aluksi se oli pelkästään henkistä (nimittelyä, uhkailua), mutta jossain vaiheessa se muuttui läpsimiseksi ja tavaroilla heittelemiseksi. Olen todellä häpeissäni ja surullinen oman käyttäytymiseni takia, mikä mua vaivaa :( Tiedostan nyt ongelman ja haluaisin siihen apua, mutta tuntuu, että väkivaltatyötä tehdään pääasiassa vain miesten kanssa. Rakastan miestäni kovasti ja haluaisin, että voisimme olla kuten ennen. Eilisiltainen riitelymme säikäytti minut heräämään tilanteen vakavuuteen, koska mieheni joutui lähtemään ensiapuun heitettyäni häntä leivänpaahtimella.