Big Brother 2009 [Ei juonipaljastuksia]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"Mihi ne voittorahat menee?" joku huuti heti yleisestö et
"KEBAP-PIZZERIAAN!"

Asolle plussaa. Aso on ESANKIN voittajasuosikki ;) Eikä Esa tarvi niitä rahoja kuten itse sanoi, Aso tarvii ja on symppis persoona :)
Näin sanoi äitinikin..:D.Itsellä ei edes näy tällähetkellä koko SUBI...Sen Ason kiuashomman oon nähny. Se oli hauska...

Täytyy myöntää että ekalla viikolla Aso oli ehkä viimeinen ihminen, jonka olisin uskonut voittavan. Mutta yllättäen sieltä paljastuikin todella sympaattinen ihminen, joka ansaitsi voiton. Olisivat Esa A tai Kätlinkin tietenkin ansainneet :)

Kelpaa tämäkin. :)
"Huiman tiukka" finaali...0.01% eroja... juu varmasti kaikki pyörivät näillä äänestysmäärillä siellä muutaman äänen erolla. :rolleyes:

EDIT: Näinhän tietysti kävi kun Kätlin ja Esa-fanit miinustivat toisiaan.

Miten Aso on pysyny noin tiukassa kunnossa vaikka on ollut tuolla monta kuukautta ilman puntteja? :wtf:

Tota mäkin oon ihmetelly. Hauiskaan varmaan yhtään pienentynyt, wtf? Niin ja sitten finaalista, että olisin toivonut, että Esa A voittaa, tosin Ason voittokin kyllä oli ihan hyvä. Antin olisin halunnut tulevan kolmanneksi.

Tota mäkin oon ihmetelly. Hauiskaan varmaan yhtään pienentynyt, wtf? Niin ja sitten finaalista, että olisin toivonut, että Esa A voittaa, tosin Ason voittokin kyllä oli ihan hyvä. Antin olisin halunnut tulevan kolmanneksi.

Jea, Antti olisi saanut viedä Kätliniä. Mutta hyvä näinkin :)

Aso ansaitsi voiton:) hyvä näin. Esa A olisi saanut olla sitten toinen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom