Ei saatana.
Nää on näitä ideoita kun menee ja ostaa kuukauden BB:tä.
Jos lähdetään siitä, että en ole yhtään kautta seurannut, toki sieltä sun täältä ja ihmisten keskusteluista, nyt tässä työpäivästä laiskistuneena mietin, et mitäs uutistenkattomisen jälkeen puuhais, jos vaikka pyykit. Äh, paskat, mä olen painanu viimeiset 3 kuukautta lähes 7/7 24/7, ni minä jos kuka voin itseni palkita maksamalla kuukaudeksi viihdettä. Aarh, pyykit on vielä koneessa ja ruuanlaittokin aloittamatta. Selasin -BB:tä samalla psykoottisesti tuijottaen- koko tämän ketjun pohjatietojen vahvistamiseksi. Ja mitä vittua. Nyt jo alkaa olla tarpeeks.
Katoin sitä urpoa albiinoa silleen WTF?! Siis, tämmösetkin on päässy aborttiseulasta? Nöyh. Ja mitä vielä. Tuo Torttu. Joensuun kupeessa on edelleen (myytävänä!) tönö, josta tänne pirkanmaalle muutin ja päätin, etten muista koko maanosaa koskaan, ni eikö tämä perkeleen jeesus siellä hiivi kamerasta kameraan, joka kerta samanlaisen hidastetun rynkkyitsemurha -liikkeen aikaansaamiseksi.
Joo, nää on niitä ihmisiä, joiden takia aseluvatkin meni syyniin. Ei ole hyvä formaatti kun taas tajuaa mitä kaikkea tauhkaa maa päällään kantaa.
Ja kyllä. Hyvän työpäivän jälkeen tulee ylimieliseksi narsistiksi.
IHANA BB! <3 Tänä vuonna mä hakkaan taukotuvan pikkuoravat ja majavat 666-0. Buah. Köyhä on elämä mun. :dance: