Big Brother 2009 24/7 (Sisältää juonipaljastuksia)

Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hahahah siellähän on tuttuja :D Terttu Mujunen, jonka kirjoituksia Jeesuksesta taitaa olla jokaisen Joensuun alueen lehden mielipideosastoilla, joka viikko. Ei tykännyt yhtään, kun kutsuin esim. kristinuskoa taikauskoksi omassa kirjoituksessani vuosi sitten.

kyllä vähän nyt ihmettyttää taas, että mitä tuotantoyhtiö on taas ajatellu asukkaita valitessaan. Ei mulla sinäänsä homoi mitää vastaa oo mutta, että taloon valittiin heti 3 homoa on jo liikaa. Kuulin tossa koulussa kaverilta joka on sampon kaveri että se o homo myös. En millään jaksais kattoo ohjelmaa missä puolet miehistä on homoja, kyllä nyt vähä ihmetyttää tää touhu on menty tässä homo myötäisyydessä vähän liiallisuuksiin...:jahas:

Sampo on bi? ainaki on ihannenaisensa kertonu, samoin ragnar. Nino nyt on umpihomo mut haitanneeko tuo

Ei saatana.

Nää on näitä ideoita kun menee ja ostaa kuukauden BB:tä.

Jos lähdetään siitä, että en ole yhtään kautta seurannut, toki sieltä sun täältä ja ihmisten keskusteluista, nyt tässä työpäivästä laiskistuneena mietin, et mitäs uutistenkattomisen jälkeen puuhais, jos vaikka pyykit. Äh, paskat, mä olen painanu viimeiset 3 kuukautta lähes 7/7 24/7, ni minä jos kuka voin itseni palkita maksamalla kuukaudeksi viihdettä. Aarh, pyykit on vielä koneessa ja ruuanlaittokin aloittamatta. Selasin -BB:tä samalla psykoottisesti tuijottaen- koko tämän ketjun pohjatietojen vahvistamiseksi. Ja mitä vittua. Nyt jo alkaa olla tarpeeks.

Katoin sitä urpoa albiinoa silleen WTF?! Siis, tämmösetkin on päässy aborttiseulasta? Nöyh. Ja mitä vielä. Tuo Torttu. Joensuun kupeessa on edelleen (myytävänä!) tönö, josta tänne pirkanmaalle muutin ja päätin, etten muista koko maanosaa koskaan, ni eikö tämä perkeleen jeesus siellä hiivi kamerasta kameraan, joka kerta samanlaisen hidastetun rynkkyitsemurha -liikkeen aikaansaamiseksi.
Joo, nää on niitä ihmisiä, joiden takia aseluvatkin meni syyniin. Ei ole hyvä formaatti kun taas tajuaa mitä kaikkea tauhkaa maa päällään kantaa.

Ja kyllä. Hyvän työpäivän jälkeen tulee ylimieliseksi narsistiksi.

IHANA BB! <3 Tänä vuonna mä hakkaan taukotuvan pikkuoravat ja majavat 666-0. Buah. Köyhä on elämä mun. :dance:

Viimeksi muokattu:
Eikös se ÄO-testi ole enimmäkseen matematiikkaa/geometriaa/hahmotusta?

Ja ensi viikolla viikkotehtävä on köyhät ja rikkaat jälleen kerran. DUI-Niño voisi olla ainakin köyhä.

ei sitten mitään. vähän tissuteltu bisseä, maattu sohvilla ja ihan samoja leikkejä leikitty kuin edellisillä kausilla. pullon pyörityksestä lähtien. :zzzz: :zzzz:

Eipä oikein, pullonpyöritystä pelaavat ja ryyppäävät. Terttu ei tunnu viihtyvän.:D
Ninolta lentää levotonta juttua, tällä hetkellä oma suosikkini, ainakin miehistä.:D

Hitto tuota Ninon naurua! Ihan loistava. :hyvä:

Minna on kyllä hitto vieköön todella :pano: :kuola:

Tyypit on aamusta asti vaa ryypänny ja istunu sohval :D

Onks niillä jo viikkotehtävä?

Esa kertoo että ei koskaan kuuntele mitään musiikkia. :D

Ai Riihimäen-Esa? :D:hyvä::kippis1:

778550.jpg

Kuinka kauan sinä kestäisit talossa? :hyper:

Itselle kyllä heräsi monenlaisia inhotiloja alkua katsoessa, sen verran oksettava pakkaus porukkaa haalittu kasaan taas tänä vuonna. Vain pari "normaalia" tyyppiä, loput jotain stailisti/näyttelijä/villakoiranpörröttäjä-linjan tyyppejä.

Ei siinä, eiköhän tuota silti tule tuijotettua.

Mietittiin ihan samaa eilen :D Kun se kiljunta taas alkoi ja muu ihme kikattelu... ei saatana kestäisi pää tuollaista kovin kauaa... Esaa kuvattiinkin siinä tilanteessa ja eihän se kovin viihtyvältä ainakaan näyttänyt se ilme :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom