Big Brother 2009 24/7 (Sisältää juonipaljastuksia)

Status
Viestiketju on suljettu.
hmm en tiiä pystyyks firefoxis kattelee mut VLC playerin kautta pystyy pitää molemmat livekamerat päällä samaan aikaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
hyvä homo väittely olikin. italiaano meinas vetää porukkaa pleksiin kun se ryssä luuli sitä homoksi. sitten tuliki kutsu peekooho. hänhän ei oo mikään vitun homo, hän on tosi mies. vaikka nyppiikin kulmakarvoja ja pitää kropastaan huolta. ainaki se tappi blondi jäbä on täys keijo ja raxu bi.

jumalauta ton kätlinin kroppaa oioi :haart:

hyvältä kyllä näyttää tää kausi.

murol on paremmat keskustelut :(
Siel veikkaillaan millon mensa esa alkaa kellottaa kiuasta tai sähköhellaa :D

Hmph, ostin kokeilumielessä tunnin katseluaikaa ja nyt olen pystynyt jo katsomaan 4h. No käyhän se.

Nino tuli suoraan päikkärihuoneesta ja hyppäs mikki kaulassa altaaseen. Sai kutsun takasin :D

Mitä helvettiä Esa Seuranen tuolla tekee??? Miehen kanssa tuli tehtyä laskareita joskus TKK:lla. Miksi ihmeessä menee tuonne nolaamaan itsensä. Vaikka miten yrittäisi antaa itsestään fiksun kuvan, niin tuo julkisuus ei todellakaan ole avuksi missään hommassa, jossa pitäisi voida ottaa vakavasti.

No kaikki tavallaan...

Nyt on kyllä niin vaisun näköset kilpailijat että empä tiedä jaksaakohan sitä alkaa seuraamaan koko kautta.

Mensan jäsen joka ei juo viina, 61v nahkarällä, rattijuoppo hinaaja joka rakastaa lapsia ja haluaa pelastaa maailman ja pari vaisua vetyperoksiidi pissistäkin näytti sielä keikistelevän.

Paskalta vaikuttaa, mutta katotaa nyt viikko.

Nyt on kyllä niin vaisun näköset kilpailijat että empä tiedä jaksaakohan sitä alkaa seuraamaan koko kautta.

Mensan jäsen joka ei juo viina, 61v nahkarällä, rattijuoppo hinaaja joka rakastaa lapsia ja haluaa pelastaa maailman ja pari vaisua vetyperoksiidi pissistäkin näytti sielä keikistelevän.

Paskalta vaikuttaa, mutta katotaa nyt viikko.

Noo.. kyllä se siitä lähtee! Veikkaan, että tuo Iranin (?) poika kilahtaa ennemmin tai myöhemmin kunnolla ja saadaan hyvää showta taloon :rock:

Joo toi terroristi on vitun rasittava, jääny levy päälle..

Muuten porukka on mielestäni parempi ja tasapainosempi kun viime vuonna.

Tuija on kyllä HOT!! Ei vaan valitettavasti tykkää sivujensa mukaan vaaleista miehistä. Noh, toisaalta mäkin oon naimisissa.. :)

Tuija on kyllä HOT!! Ei vaan valitettavasti tykkää sivujensa mukaan vaaleista miehistä. Noh, toisaalta mäkin oon naimisissa.. :)
Hiusväri ja mitä sitten?

Kyllä vituttaa tämmöiset ahdasmieliset ja itsekeskeiset lehmät:curs:

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom