Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

Saako noita kameroita viritettyä jollain ohjelmalla näkymään eri ikkunoissa niin että homma toimii? Mulla näyttäis siltä että lähtee toimimaan, mutta hetken kuluttua kaikkien muiden paitsi yhden streamin lataus katkeaa.

Hmm, ehkä tää kysymys pitäis ennemminki kysyä murobbs:ssä.. :D
Ei saa ainakaan samoilla tunnuksilla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se chatti on aika hanurista siinä ohjelmassa. Tai kyllähän sekin menettelee, mutta aika käpy. Sen sijaan kannattaa avata joku ircclinu ja connectaa sillä sinne, niin on helpompi jutella

Eikai kukaan tosissaan odota että tuola ois 24/7 äksöniä? Ne on kumminkin ihan normi ihmisii niinkun sinä ja minä. Biletystä seuraa yleensä krapula ja nukuttavakin on joskus.

Mä en tajua että minkä takia kuluttajat menevät valittamaan esim. Siwalle, että bb-talossa käyttäydytään typerästi. Jos nyt oikein tosta tekstistä ymmärsin, niin jotain tämmöistä on tapahtunut.

Mä en tajua että minkä takia kuluttajat menevät valittamaan esim. Siwalle, että bb-talossa käyttäydytään typerästi. Jos nyt oikein tosta tekstistä ymmärsin, niin jotain tämmöistä on tapahtunut.

No hei siis kun ne käy sielä Siwassa, ja tekevät kaikkee idioottimaista niin tietenkin se on Siwan vika!

Toi talo ei oo hyväks Riston mielenterveydelle(kään), meinaa sillä on letit päässä ja meikkiä silmissä = näyttää ihan naiselta. Vai onks toi sitä identiteettikriisiä?

Toi talo ei oo hyväks Riston mielenterveydelle(kään), meinaa sillä on letit päässä ja meikkiä silmissä = näyttää ihan naiselta. Vai onks toi sitä identiteettikriisiä?
Siitä on tulossa shemale ja seksuaalinen suuntautuminenkin on kai menossa vaihtoon, kun ei osannut panna Cheryliä, vaikka mahdollisuus Mr. Tampereella siihen oli..

musta oli aika huono heitto kata kärkkäiseltä: Riston tyyli on kuin marilyn mansonin :hyper: voi vittu!sanon minä. Risto alkaa näyttää joltai Wannabe pitkätossulta. Risto ulos! tylsä tyyppi joka ei sovi joukkoon.. ainakaan vielä. ärsytti se savusukellus tehtäväkin kun miia sai hermoromahduksen niin risto mittaili että miten sieltä pääsee ulos, Haloo!

Marko ja Tero puhuu urheilulajeista, Marko kertoo just kuinka tiukka laji bodaus on, "yks kovimmista" , ja kertoo kaikki osa-alueet ravintotietämys, dieetti, henkinen puoli jne. Mikähän sen nikki on täällä? :D

Leuanvetoenkat kuulemma 55..

Ja eka kertaa Marko puhuu ja puhuu.. :D

musta oli aika huono heitto kata kärkkäiseltä: Riston tyyli on kuin marilyn mansonin :hyper: voi vittu!sanon minä. Risto alkaa näyttää joltai Wannabe pitkätossulta. Risto ulos! tylsä tyyppi joka ei sovi joukkoon.. ainakaan vielä. ärsytti se savusukellus tehtäväkin kun miia sai hermoromahduksen niin risto mittaili että miten sieltä pääsee ulos, Haloo!

Mitä vittua? :D On kyllä MM kaukana.. :D

Oonkohan ainoa jota vituttaa toi päällekäinpuhuminen ja aina itsestä puhuminen. Ensin joku aloittaa Mä olin.. sitte toinen päälle Mä tein.. jne :down:

Oonkohan ainoa jota vituttaa toi päällekäinpuhuminen ja aina itsestä puhuminen. Ensin joku aloittaa Mä olin.. sitte toinen päälle Mä tein.. jne :down:

Mutku ollaan niin kansainvälisii ja se on niinku kansainvälinen tapa.. :P

Mutku ollaan niin kansainvälisii ja se on niinku kansainvälinen tapa.. :P

Joo vähän meinas räjähtää pää ku Cheryll hoki tuota eilen sen "mä niinku niin ymmärrän sua" jutun lisäksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom