Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

Yhden illan kattelun perusteella Risto ja Marko sais lähteä, vaikka Riston ois voinu kyllä pitääkin, kyllä siitä oikean paikan tullen jotain mielenkiintoista irtoaa vaikka äijä ei paljoa puhu.

Piti sanoa että Markon ois voinu kyllä pitääki.. Vaikka se on vähän estoinen tuolla niin silti asiatyyppi. Ristolle kenkää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tonnehan tulee varmaan uusia asukkaitakin varmasti vielä vaikka kuinka monta. Muistaako kukaan kuinka monta niitä viime vuonna tuli vielä lisää tuon alkuperäisen porukan jälkeen?

Toivottavasti lähtee Marko ja Risto. Ensimmäinen kuivaa katsottavaa, toinen muuten vaan outo eikä yhtään meikäläisen mieleen. Olen tällä hetkellä niin kyllästynyt etten ole katsotunut BB tänään OLLENKAAN :D Jotenkin ärsyttää noiden nyhväys tällä hetkellä ihan kympillä.
Tuli kyllä varmasti lisää sekoilua, jos Rachel Kauppila tulis taloon. "Joutuis" Evekin taas katsomaan enemmän. :D

http://www.iltalehti.fi/bigbrother/200809048216477_bb.shtml

Eikös toi minna sanonut, että 50k€/vuosi? Ainakin ite olin kuulevinani niin... toivottavasti minna ja risto lähtis.

Kertokaas kenellä on 247 ku en oo ite vielä saanut hommattua vaikka piti jo, niin mikä toi riston noita juttu oikeen oli?

Eikös toi minna sanonut, että 50k€/vuosi? Ainakin ite olin kuulevinani niin... toivottavasti minna ja risto lähtis.

Siitä oli tuolla jossain jo aiemmin juttua..

600 000 € vuodessa. Kyllähän tuo rahan tuoma arvokkuus ja tyyli paistaa kauas. En epäile yhtään.

Pieksee niukalla 24 000 euron erolla Antti Piipon tulot :D

No ei vitussa mikään jokinorsu promoottori tienaa 50t kuukaudessa. Asia voisi olla toinen jos Minnalla olisi oma menestyvä yritys, mutta se varmaan olisikin jo jossakin tullut ilmi. Omalla työllä ei pääsee lähellekkään.

10 asiakasta viikossa vuoden ajan, eikös tuosta tule helposti 50ke/v nettona, eikä verottaja tiedä mitään?

10 asiakasta viikossa vuoden ajan, eikös tuosta tule helposti 50ke/v nettona, eikä verottaja tiedä mitään?

Minna tekee epäilyttävän paljon näitä 200e/ päivä keikkoja jos vastaavasti voisi tienata sen 1700e päivä. Esim kun se on käynyt Iltalehden kuvauksissa, niin seuraavana päivänä on täytynyt tehdä jo 3200e jotta pysyy tahdissa.

Mikä on se liukuhihna josta Minnalle tulee 1700e päiväkeikkoja jatkuvasti? Mikään ei viittaa siihen, että Minna olisi yrittäjä. Työntekijänä keikkoja voisi tulla liukuhihnatahtiin, mutta ei niistä 1700e valitettavasti saa/ päivä. Jos Minna taas on yrittäjä, mitä ei missään mainita, niin onko hänellä palkattu myyntiedustaja asiakashankintaan, koska ei tuolla tahdilla itse mitään ehdi myymään.

Turha tuota on spekuloida, ämmä puhuu paskaa.

Niil on joku ruotsinlaivasimulaattori käynnis tuol

Saako noita kameroita viritettyä jollain ohjelmalla näkymään eri ikkunoissa niin että homma toimii? Mulla näyttäis siltä että lähtee toimimaan, mutta hetken kuluttua kaikkien muiden paitsi yhden streamin lataus katkeaa.

Hmm, ehkä tää kysymys pitäis ennemminki kysyä murobbs:ssä.. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom