Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

Voi helvetti että rupes sappi kiehumaan saman tien ton alexxxxin nähdessä. Voi vittujen vittu mikä neitihomo ja narsistinen tyhjäpääpaska!

Näin siis ensivaikutelmat.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Alex tuntuisi olevan aika varma itsestään. Kaiken lisäksi hän on syntynyt puoliksi Espanjassa:wtf:

Arvasin että Alex tulee sinne. On esiintynyt Mr Finland kisassa, toimii nykyään tosin läheisen kaupan kassana.

Niin mutta Hunksit ovat kuitenkin kyselleet:lol2:. Ei kyllä yllättänyt yhtään tuo valinta, lisää Sedulan asiakaskuntaa taloon.

Eiks se ole toi ladyboy tästä kuvasta? :D

etumrfinlandSTL_vi.jpg

Siinähän se Suomen alfaurosten kerma on koolla. Jostain syystä toi kuva naurattaa ihan helvetisti, etenkin vasemmalla olevan ilme.

Kisan nelonen sai palkinnoksi viinilasin?

Mä en siedä tommosia vitun itserakkaita homon näkösiä jätkiä. Koko kaks minuuttisen aikana kehu ja ylisti saavutuksiaan ja itteään :curs:

huomena on nimeäminen ja uusiakin saa äänestää. tosin sitä ei talolaisille erikseen sanota. saa nähä huomaako kukaan äänestää uusia:)

Miten toi on eksynyt tuohon kuvaan?? :D

Voi helvetti tota kuvaa! Makeat repeilemiset aiheutti! Mukana menossa myös talviunilta herätetty karhu, espanjalainen ladyboy, epäonnistunut hammaproteesi ja statisti viinilasin kanssa. :dance2:

Oho! (sitä kuvaa) Nohh, eihän siinä, ihan nätti "hei olen nainen"-kuva! hmm..
Nii, ja yhellä olikin vaan viinilai pokaalin sijasta! :D voi elämä..
Oliks tää kuva sieltä hymylehtiseuraseiska-whatever risteilyltä? Vähänkö repesin sille "olin yleisön suosikki silläjasilläristeilyllä" - kommentille :D
Kiltin näkönen poika, löytyisköhän tarvittaessa "munaa" vai kö...saanen epäillä..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom