Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jotain roolia tuo Anniina kyllä vetää, ei kukaan oikeasti oo noin kujalla.
Ei vaan voi olla......

Yhtenä päivänä Anniina totesi, että kohta sataa varmaan lunta kun on pilvetön ja kirkas taivas:wtf:

Mä olen ymmärtänyt, että aika monessa.:rolleyes:
;)
Kanada, aussit, zimbabwe, usa, hong kong, uusi seelanti, taiwan ja singapore.
Onhan noita..;)

Imo se nyt on yleistietoa tietää mikä on amerikan raha. Tosin noita muita ehkä kanadan lisäksi ei kyllä välttis tiedä, jos ei ole käynyt tai muuten ole utelias maailman asioista..

Ei saa tuomita toista, ei kaikki voi kaikkea tietää. Ihana nainen ku se on nii tollanen söötti ku se ei tiiä mistää mitää. Oisi kiva kyl joskus tavata samanlainen itse, Anniina on kyllä loppujen lopuksi tullu mun ykkössuosikiksi koko kisassa, hellyyttävä, tosi kaunis ja seksikäs ilmestys ja tosi ihkun tietämätön.

e: tosin pahoin pelkään että ennenpitkää rupeaisi kyllästyttämään tontyyppinen seura, ku ei voi jutella mistään oikeasta asiasta;)

Ei saa tuomita toista, ei kaikki voi kaikkea tietää. Ihana nainen ku se on nii tollanen söötti ku se ei tiiä mistää mitää. Oisi kiva kyl joskus tavata samanlainen itse, Anniina on kyllä loppujen lopuksi tullu mun ykkössuosikiksi koko kisassa, hellyyttävä, tosi kaunis ja seksikäs ilmestys ja tosi ihkun tietämätön.
Ei helvetti, kyllä noin typerän ihmisen voi jo tuomita. Ei ihminen voi olla noin typerä, siinä ei ole mitään sööttiä jos parikymppinen muija on tiedollisesti 4-vuotiaan tasolla.

Ei helvetti, kyllä noin typerän ihmisen voi jo tuomita. Ei ihminen voi olla noin typerä, siinä ei ole mitään sööttiä jos parikymppinen muija on tiedollisesti 4-vuotiaan tasolla.

Niinpä, nätti tyttö juu mutta jos lässyttää ja on noin tynnyrissä asunut niin :curs:

Agenttiethtävän yleistietotentissä

Kun porukkaa pyydettiin kirjaamaan ylös kolme kansainvälistä nykyistä tai entistä tiedustelupalvelua, Tuulilla ja Anniinalla meni sormi suuhun.

– En ymmärtänyt kysymystä, Tuuli vaikeroi.

– En määkään, Anniina murehti.

Paljon päänvaivaa oli aiheuttanut tiedustelupalveluihin liittyvä kysymys.

– Mä laitoin FBI:n ja NASA:n, Anna kertoi.

Asukkaat spekuloivat omia vastuksiaan. Eniten hämmennystä aiheutti kysymys: "Mainitse kolme kansainvälistä nykyistä tai entistä tiedustelupalvelua."

Anniinalla oli mielenkiintoinen vastaus:

– Mä vastasin 020202, 118 ja 112! Anniina paljasti.

Muut nauroivat kippurassa.

– Mua hävettää ihan sikana. Mä en ikinä pääsisi agentiksi noilla tiedoilla, Anniina sanoi.

;)
Kanada, aussit, zimbabwe, usa, hong kong, uusi seelanti, taiwan ja singapore.
Onhan noita..;)

Imo se nyt on yleistietoa tietää mikä on amerikan raha. Tosin noita muita ehkä kanadan lisäksi ei kyllä välttis tiedä, jos ei ole käynyt tai muuten ole utelias maailman asioista..

e: tosin pahoin pelkään että ennenpitkää rupeaisi kyllästyttämään tontyyppinen seura, ku ei voi jutella mistään oikeasta asiasta;)

Ei tsiisu nään indican postit. Alat kuulostamaan jo todella epätoivoiselta...

Rankkaa offia..

Mä en nyt ehkä ollu ihan 100% sitä mieltä. ehkä se oli himpun verran sarkastista.

Sinäsä oisi kiva kokeilla miten jonkun pikkusen yksinkertasemman kanssa tulisi juttuun. Mut oikeesti, 2 viikkoa taitaa olla aika maksimi mitä oikeesti debiiliä tapausta jaksaa. Ainaki silt tuntuu;) *panisin mutten seurustelisi*

Mut nyt se sikseen,

Joko bb-kilpailijoiksi valikoituu jumalattoman tyhmiä pissiksiä tai sitten ne esittää tyhmää ettei kukaa kokisi vakavastiotettavaksi poisäänestettäväksi.
Muutenkin tää kausi on ollu melkoinen pohjanoteeraus, toivottavasti ensi vuonna tulee parempi, jos tää koskaa jatkuu.
e: varsinkin on aivan ihan pakko keksiä jotain sunnuntai-ohjelmaa niille, maanantain bb on NIIN turha ettei siin oo mitää järkeä katsoa.

Asukkaat spekuloivat omia vastuksiaan. Eniten hämmennystä aiheutti kysymys: "Mainitse kolme kansainvälistä nykyistä tai entistä tiedustelupalvelua."

Anniinalla oli mielenkiintoinen vastaus:

– Mä vastasin 020202, 118 ja 112! Anniina paljasti.

Muut nauroivat kippurassa.

– Mua hävettää ihan sikana. Mä en ikinä pääsisi agentiksi noilla tiedoilla, Anniina sanoi.
Tuo on jo säälittävää.. Välillä anniinan tyhmyys on ollut ihan hauskaa mutta nyt tuo lähinnä vituttaa ja hävettää tuon ääliön puolesta.

Tuo on jo säälittävää.. Välillä anniinan tyhmyys on ollut ihan hauskaa mutta nyt tuo lähinnä vituttaa ja hävettää tuon ääliön puolesta.
Ja vielä jos sivuutetaan tuo typeryys tuossa tiedustelupalvelivastauksessa niin jäljelle jää vieläkin naurettavaa. Millä logiikalla se rinnastaa 020202, 118 ja hätänumeron (112)?

Tuuli on ärsyttävä (vitsit mikä äänikin) ! Onko pakko alkaa vääntää kaikesta... lähinnä kans huvittaa se kun tyttö ei voi myöntää mitään "puuhasteluja" Teron kanssa! Olis (miehen näkökulmasta) varmaan aika painajais-tyttöystävä..IMO

Tuuli on ärsyttävä (vitsit mikä äänikin) ! Onko pakko alkaa vääntää kaikesta... lähinnä kans huvittaa se kun tyttö ei voi myöntää mitään "puuhasteluja" Teron kanssa! Olis (miehen näkökulmasta) varmaan aika painajais-tyttöystävä..IMO

Olis kuule imo naisenkin näkökulmasta aika kauhea :D

Uusi Mr.Finland kilpailija taloon:rolleyes: Tämä tosin tais päästä jopa kolmen parhaan joukkoon.

Tornion mies vaikutti ainakin ihan puheliaalta, jos ei muuta.

Jarmo vaikuttaa mielenkiintoselta, mutta ehtiikö enää tässä vaiheessa näyttämään mitään? Ois kuulunu ehkä aiempaan saapumiserään.

Joo, olis tosiaan kannattanut ottaa aiemmin sisään.

OOH, ns.kauniskasvo ja Seiskan bileristeilyn yleisön suosikki. Ei jumalauta:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom