Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

Toi Anniina on kyl yks idiootti. Mikä on "fetissi", "onko sosialisti niinku sosiaalinen", "demokratia" yms :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Apua, K-R ja Cheryll talon kuntosalilla touhuamassa (tekee vatsalihaksia) ja juttelemassa: "Tää pallo on tosi hyvä, kun tässä on niin mukava ja helppo tehä!" "En tee isolla liikeradalla vatsalihaksia, kun haluun vaan sillee kiinteyttää, enkä mitään isoja vatsalihaksia"

Tuo lepakko on kyllä osottautunut aika fiksuksi. Ottaa hienosti munyan huomioon ja pystyy heittään sille ihan mitä vaan. Aika vahvat tiedot oli Suomen historiastakin.

Kaisa-Reeta ja Cheryll häätöäänestyksessä ja täytyy sanoa että ennemmin kuuntelen Kaisa-Reetan historiajuttuja kuin Chipan tekoitkuja ja valehtelua.

Kaisa-Reeta ja Cheryll häätöäänestyksessä ja täytyy sanoa että ennemmin kuuntelen Kaisa-Reetan historiajuttuja kuin Chipan tekoitkuja ja valehtelua.

Jep, kummastakaan en oikein pidä mutta , kyllä noista kahdesta cheryll sais ehdottomasti lähteä. On vaan niin tyhmä ja teeskentelee olevansa niin hienoa neitiä ja parempi kuin muut, vaikka ei todellakaan sitä ole...

En kummastakaan tykkää mutta kassu sais lähteä koska vaikuttaa liikaa wikipedialta.. esim Tero sanoo JM:lle: "I don't want to sleep with you anymore" .. noh.. mitäs kassu tekee: "Tero.. dont say like that.. say; I dont want to sleep next to you. That way you don't ..."

Eihän tuossa periaatteessa mitään pahaa ole, mutta kun se tekee sitä nonstop.. mielestäni helvetin ärsyttävää takertua pikkuseikkoihin kun kuitenkin ymmärretään sanoma.

En halua enää nussia kanssasi vs. en halua enää nukkua vieressäsi..

Vai muka pikkuseikka.

Ethän suomeksikaan sano, että mua ei huvita enää panna sinua, jos tarkoitat että haluaisit nukkua jossain toisessa sängyssä. (sillä olettamuksella ettet ole aiemminkaan pannut kyseistä henkilöä, tai vaihtoehtoisesti haluat edelleen panna häntä.)

En halua enää nussia kanssasi vs. en halua enää nukkua vieressäsi..

Vai muka pikkuseikka.

Ethän suomeksikaan sano, että mua ei huvita enää panna sinua, jos tarkoitat että haluaisit nukkua jossain toisessa sängyssä. (sillä olettamuksella ettet ole aiemminkaan pannut kyseistä henkilöä, tai vaihtoehtoisesti haluat edelleen panna häntä.)

Omasta mielestäni tuo on pikku seikka.. lueppa se minun viestini tarkemmin, sanoma oli kutakuinkin että: "jos menee hieman ohi, mutta kuitenkin ymmärtää sanoman, ei sen tulisi olla iso asia". Lisäksi.. lauseen "i dont want to sleep with you" voi myös suomentaa "en halua nukkua kanssasi"... kyse on nyt ASIAYHTEYDESTÄ.

Ja tuo oli vain yksi esimerkki.. huomasitko sanan "nonstop" = eli tekee sitä koko ajan = esimerkkejä paljon = täysin eri asia mihin nyt takerruit.. eli yhteen esimerkkiin.

hihi tuuli, ansku ja anna vaihto masalle ja terolle, sen viime öisen mällisen lakanan. joo ja lepakko kotiin, zipa on ihan kiva.

Joo :D

Tämäkin oli eilen hyvä veto Terolta.. vähän pohjustusta:

Jari-Matti tahtoo Tuulin, Tero tahtoo Tuulin ja Tuuli tahtoo Teron. No, Jari-Matti on huomannut tämän ja nyt on negannut Teroa yli viikon ajan, yrittäen nostaa itsensä statusta korkeammalle Tuulin silmissä.
No, eilen pullonpyörityksen jälkeen kun vaihtoivat sänkyjä, niin JM jatkoi tuttua negaustaan Terolle. No.. Tuuli sitten siinä heittää Terolle: on lupa kähmiä. Tero sitte heittää JM:lle: " masa hei.. kuulitko, mulla on lupa kähmiä"

hah, Tero varmasti tietää että JM tahtoo myös Tuulin ja tietää mitä JM yrittää tehdä nii sitte heitti vittuilua bäckkiin.. ihan oikein :D s**tanan cockblockker tämä JM

Omasta mielestäni tuo on pikku seikka.. lueppa se minun viestini tarkemmin, sanoma oli kutakuinkin että: "jos menee hieman ohi, mutta kuitenkin ymmärtää sanoman, ei sen tulisi olla iso asia". Lisäksi.. lauseen "i dont want to sleep with you" voi myös suomentaa "en halua nukkua kanssasi"... kyse on nyt ASIAYHTEYDESTÄ.

Ja tuo oli vain yksi esimerkki.. huomasitko sanan "nonstop" = eli tekee sitä koko ajan = esimerkkejä paljon = täysin eri asia mihin nyt takerruit.. eli yhteen esimerkkiin.

Oon samaa mieltä, kuhan nyt kuittailin. Mut mielestäni tollaset kaisareetat jotka ylentää itsensä oman englannintaidon perusteella suurmestarisenseiksi ovat kovin ärsyttävä ihmistyyppi. Varsinkin kun rekkis ei ees puhu mitää järisyttävää englantia. Mä itse puhun paremmin.

Mä en ala... Taas talon merkittävämpiä tyyppejä äänestyksessä.. Koska saadaan J-M tai Anniina ulos? :jahas:

Näistä vaihtoehdoista pois Kassu. Ärsyttävää, kun hänellä on jokaisesta asiasta "tietoa" - usein vielä menee päin mäntyä... (Tunnistan tosin itsessäni saman kaikkitietävän ominaisuuden :nolo: ) Lisäksi en halua enää alkuperäisiä asukkaita vähemmäksi, Chipa on yksi tän kauden tähdistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom