- Ikä
- 41
e: anteeksi wikipedian käyttö, laiskuus iski enkä tieteellisempää jaksanu etsiä.
Joo, nettikeskusteluissa ei saa käyttää wikipediaa. Se on liian epätieteellinen. Olehan ahkerampi ensi kerralla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
e: anteeksi wikipedian käyttö, laiskuus iski enkä tieteellisempää jaksanu etsiä.
Juu Anniina on suloinen pikkutyttö, mutta miten ihmessä ylioppilas voi olla noin pahvi? Mihin hittoon se yleissivistyksen opetus on nyky lukioista hävinnyt? Tulee ihan jenkkiajat mieleen
Miks sä hehkutat aina kaikkia idiootteja?:haart::haart:
Ehkä.Miks sä hehkutat aina kaikkia idiootteja?
Tunnet itsesi viisaaksi niihin verrattuna? Se kiihottaa?
Siis Anniinahan EI ole ylioppilas. Sitäpaitsi kyllähän nuo asiat, joita Anniina ei ole tajunnut opetetaan jo ihan peruskoulussa(elleivät tule jo äidinmaidosta..), joten ei tommosten perustietojen hallitsemiseen pitäisi todellakaan mitään lukioita tarvita. En muuten ole itsekään käynyt lukiota mutta jostain syystä olen tajunnut mm. nuo sanat(pessimisti, fobia, fetissi yms) joita Anniina ei ymmärrä.
Mitä tyhmempi ja rumempi siis niin sitä kiinnostuneempi Indica on. Kaikki tietävät jo sen ja sinun mieltymyksesi...Aiemmin mä oon dissannut tota anniinaa ku se on nii tyhmä..Nyt on alkanu tulemaa sellanen fiilis, että se on ihana nainen. Se on niin söötti, se on kaunis ja se on nii hellyyttävää ku se väläyttelee.. :haart:
Ai miten niin ei ole? Ainakin BB:n sivut väittävät toista:
Koulutus: Ylioppilas, Parturi- kampaaja, kassamyyjä
http://www.bigbrother.fi/bigbrother2008/asukkaat.shtml/Anniina