Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

Missasin kokonaan yön tapahtumat.

Clipin perusteella oikea ratkaisu on poistaa Niko talosta.
Kännissä kuin käki, mutta eihän tuota voi talossa pitää, vaarantaen muiden tai itsensä henkeä. Sikäli harmi, koska Niko, jollain tavoin oli oman top3 joukossa.

Sunnuntaina talo hiljenee aikalailla, kun Ade lähtee..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sunnuntaina talo hiljenee aikalailla, kun Ade lähtee..
Hiljenee??:wtf:

Aden lähdettyähän siellä vasta alkavat Johan, Tero ja kumppanit uskaltaa tehdä jotain, kun kaikesta ei seuraa korkeimman oikeuden kokoontumista (puheenjohtajana tietysti Ade ja lautamiehinä Marianne, Niko ja Jari-Matti) ja syyllisten julkista teurastusta, niin kuin nyt on.

Aden lähdettyähän siellä vasta alkavat Johan, Tero ja kumppanit uskaltaa tehdä jotain, kun kaikesta ei seuraa korkeimman oikeuden kokoontumista (puheenjohtajana tietysti Ade ja lautamiehinä Marianne, Niko ja Jari-Matti) ja syyllisten julkista teurastusta, niin kuin nyt on.
Uskoisin Jari-Matilta löytyvän enemmän annettavaa talolle sen jälkeen kun pääsee hännysteltävästään eroon. Ade voi mennä vaikka ensimmäisenä tutkimaan hävittäjien jälkipolttimia kun pääsee talosta pois.

Katso itse youtube-pätkä ja totea sama.

Ade tuskin edes tiedosti että Marianne seisoi siinä takana, ei vilkaissutkaan sinne päin siinä tilanteessa, ja se "kuiskaus" oli halaus, sanoi ennen sitä "Nikooo.." ja halasi lyhyesti. Salaliittoteoriat on tässä tilanteessa kyllä todella kaukaa haettuja, kyllä Niko itse nuo kilarinsa repi jostain.

Olen Aden lähdön kannalla kybällä, joten älä käsitä väärin.
Johanille toivon tämänkauden voittoa !

Äsken vasta pääsin liveä katsomaan töllöstä, joten mielipiteet uusista on vasta edessä..

Outo tilanne kyllä. Nikon reaktio halauksen jälkeen on ikäänkuin etsisi Mariannea väkijoukosta katseellaan. Muutenki sekava koko jätkä. Olihan tämä kilahdus kyllä odotettavissa. Etenkin aiempien "bileiden" perusteella. Toisille vaan henkilökohtainen huomio on tärkeämpää kuin koko ryhmän viihtyvyys. Tosin tuo kilahdus kertoo kyllä jo muistakin ongelmista, kuin vain huomion puutteesta :rolleyes:

Paniko joku merkille ennen Nikon kilahdusta, kun Ade kuiskas sen korvaan ja nyökytteli merkitsevästi. Tämän tapahtuman jälkeen välittömästi Nikon huomio kääntyi Mertsiin tunnetuin seurauksin. Tilanteen tekee vielä mielenkiinotoisammaksi se, että käsillä oli juuri patterien vaihto, eikä kuiskausta kuulunut ilmeisesti mikkiin...

Toi on muuten hyvä pointti. Niko alko katteleen Mariannee heti sen jälkeen kun Ade kuiskas sille jotain... Ade taitaa olla ihan oikeesti kunnon riidankylväjä!

Aika uskomaton liittoteoria...tyypit ovat kuiteskin selkeästi pitäneet toistensa puolia..mitä Ade hyötyis siitä, että usuttais Nikon mariannen kimppuun/saisi Nikon kilahtamaan?

Aika uskomaton liittoteoria...tyypit ovat kuiteskin selkeästi pitäneet toistensa puolia..mitä Ade hyötyis siitä, että usuttais Nikon mariannen kimppuun/saisi Nikon kilahtamaan?
Heitin vitsinä aiemmin tuon 'salaliitto' täkyn mutta, jos aletaan spekuloimaan, niin adehan ehdottomasti hyötyy 50K saalistuksessa, kun potentiaalinen vastustaja putoo!

Voi hyvää päivää tuota touhua. Vähän ne ottaa tosissaan tuolla. Ite oisin jo ajat sitten sanonu suoraan noille "neideille", että tehkää jotain muutakin ku jauhakaa paskaa.

Paniko joku merkille ennen Nikon kilahdusta, kun Ade kuiskas sen korvaan ja nyökytteli merkitsevästi. Tämän tapahtuman jälkeen välittömästi Nikon huomio kääntyi Mertsiin tunnetuin seurauksin. Tilanteen tekee vielä mielenkiinotoisammaksi se, että käsillä oli juuri patterien vaihto, eikä kuiskausta kuulunut ilmeisesti mikkiin...

Toi on muuten ihan totta... Katoin nyt saman uudestaan. Ensin Ade kuiskaa Nikolle jotain ja heti sen jälkeen Niko kattoo Mertsiä ja heti perään kattoo kysyvästi Adea ja Ade nyökkää vähän ja sillon Niko kattoo Mertsiä uudestaan loksauttaa leukansa alas kattoo vähän Adea ja samalla kun ensimmäisen äänen päästää suustaan ni Adekin osaa kääntää päänsä Mertsiin vaikka Niko ei ole Mertsin nimeä kerennyt sanomaan.

Ei tossa Ade varmaan halunnut et Niko häädetään pois, vaan on sen verta akkamainen jätkä, et jaksaa kiinnittää huomiota jonkun kyyläilyyn tms...

Edit: mä en kyllä käsitä tota porukkaa... Kukaan ei ees reagoi mitenkään ku joku rupee huutaa et "miks sä katot mua ku jotain halpaa huoraa".... Jatkaa vaan keskustelua, ei kukaan ees toppuuttele...

Voisko joku linkittää tuon Nikon kilahtamisen ku en äkkiseltään sitä löydä! Onneks lähti tuo pikkutyttö tuolta v*ttuun:hyvä:

EDIT: löyty jo :D

Tässä taas nähään, kuinka nää omasta mielestään vahvat persoonat ovat ensimmäisiä, jotka murtuu paineen alla.
Kyllähän tosta nikosta näki alusta asti, ettei sillä oo kaikki ihan kotona.

Nimenomaan. Itse olen pitänyt sitä 12-15vuotiaan teinitytön tasolla alusta asti. En kyll tajua sellasia jotka sitä ihailee, muttei sitä kaikkea onneks tarvi tajutakaan ;)

Tässä taas nähään, kuinka nää omasta mielestään vahvat persoonat ovat ensimmäisiä, jotka murtuu paineen alla.
Kyllähän tosta nikosta näki alusta asti, ettei sillä oo kaikki ihan kotona.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom