Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

Mitä hienoa, tossa Johanissa on? Toihan on aivan munaton nössö! "Mä en ota mitään puolia, mä en ota kantaa, mä en nähny!" HUOH.

Tekeekö se ihmisestä munattoman nössön jos ei halua osallistua tuollaisen paskanjauhantaan ja muiden haukkumiseen? Joidenkin ihmisten kohdalla asia on juuri päinvastoin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tekeekö se ihmisestä munattoman nössön jos ei halua osallistua tuollaisen paskanjauhantaan ja muiden haukkumiseen? Joidenkin ihmisten kohdalla asia on juuri päinvastoin.

haha! Onko se paskanjauhantaa, jos Marianne kertoo, miten Niko hyökkäs hänen kimppuunsa? Johan vaan pelkää tuota hinttien juorukerhoa.

"Mä en ota mitään puolia, mä en ota kantaa, mä en nähny!" HUOH.

Ootko eläny suljetussa yhteisössä koskaan? Se on oma taiteenlajinsa tasapainoilla ihmisten kanssa, jos haluaa olla loukkaamatta ketään ja elää neutraalisti.

Ootko eläny suljetussa yhteisössä koskaan? Se on oma taiteenlajinsa tasapainoilla ihmisten kanssa, jos haluaa olla loukkaamatta ketään ja elää neutraalisti.

Kyllä mä sanoisin, että missä tahansa koulu-ja työyhteisössä on huomattavissa samankaltaisia rooleja ja rakenteita. Mua vitutti jo kouluaikoina tollaset tyypit, joilla ei oo mitään omaa mielipidettä. Liitytään vaan siihen vahvimman leiriin tai jos ei päästä liittymään niin ei ainakaan puolusteta niitä heikoimpia. Pelätään kiusaajia jne.

Kyllä mun mielestä Johan loukkas Mertsiä siinä, ettei tukenu eikä kuunnellu.

Kyllä mun mielestä Johan loukkas Mertsiä siinä, ettei tukenu eikä kuunnellu.

Johanhan nimenomaan sanoi, että hän kuuntelee mutta ei ota kantaa!
Mun mielestä Johan teki oikein, ettei valinnut puoltaan kuulematta molempia osapuolia.

Nikon tippuminen oli Teron ja Cheryllin vika! :)

Olen ollut alusta asti sitä mieltä että Johan voittaa, mutta näyttää siltä että jostain syystä toiset pottuuntuu siitä aivan älyttömästi. Eli joku näistä mitäänsanomattomista tytöistä voittaa sittenkin.

No ei muuten tasan tehnyt. Jos *mies* vaikkakin henkinen nainen ja hintti käy naisen kimppuun, ja kilahtaa sille, ei voida sanoa että siinä on mitää puolusteltavaa.

Vaikka sitä oisi ärsytettykin, niin silti meidän kulttuurissa naisilla on immuniteetti. Ei sillä etteikö joskus oisi johonkin tyttöön menny hermot aivan täysin, mutta siinä tilanteessa pitäisi lähteä pois, eikä käydä kimppuun, heittelemään esineillä tai mitään muutakaan.

Ei kenenkään kimppuun saa käydä se on aina sen fyysiseksikäyneen vika. Kaikista vähiten naisen kimppuun saa käydä. Naisia eikä lapsia ei saa lyödä

Vihaan tuota Anniinaa. Saatana mikä perseennuolija, vois painua helvettiin koko talosta Aden mukana..

Onko paperipussi kaivettu esiin, onko hyperventilointi jo alkanut? Vitjuuuu, Nipsu mä rakastaan suaa, vitjuu...yhyhyy :itku:

Hienoa että yksi kiintiöhintti on saatu ulostettua tuolta. Vielä toi toinen anaalikapteeni pois niin saadaan tää kausi käyntiin.

Ihan helvatan hyvä, että päästiin Nikosta. Aina kun se avas suunsa, niin sai hävetä silmät ja suut täyteen.

Johaniin petyin itsekin hieman sen riidan jälkeen. Hänhän on itse tunnustanut olevansa horoskoopiltaan vaaka, ja kertonut olevansa täsmälleen sellainen tasapainoilija joka on vaaoille ominaista. Ei ota kantaa ja ei halua tehdä vaikeita päätöksiä. Se on näkynyt kyllä talossa ollessa, ja myöskin tuossa naisten pyörittämisessä. Tietyllä tapaa hän haluaa myös miellyttää kaikkia naisia eikä valitse vain sitä yhtä ;)

Johanista tykkään muuten mutta se eilinen tilanne oli tosi hölmö. Vaikka hän oli ulkona tupakalla eikä nähnyt kaikkea, niin aluksi kielsi hyvin jyrkästi kokoajan kuuntelemasta. Marianne oli kauhuissaan ja yritti selittää tätä asiaa, purkaa pahaa oloaan niin Johan vaan, tasapainottelevaan tyyliinsä nosti kädet ilmaan syyttömyyden merkiksi ja hoki ettei ota kantaa. Vasta hetken kuluttua hän ylipäätään suostui koko tarinan kuuntelemaan.

Itse jos oisin ollut pihalla en olisi ollut noin pelokas mitä Johan oli. Kyllä mä oisin voinut kuunnella ja kauhistellakin asiaa, mutta ennenkuin kuulisin muiltakin miten tilanne meni en ottaisi kenenkään puolia.

Paniko joku merkille ennen Nikon kilahdusta, kun Ade kuiskas sen korvaan ja nyökytteli merkitsevästi. Tämän tapahtuman jälkeen välittömästi Nikon huomio kääntyi Mertsiin tunnetuin seurauksin. Tilanteen tekee vielä mielenkiinotoisammaksi se, että käsillä oli juuri patterien vaihto, eikä kuiskausta kuulunut ilmeisesti mikkiin...

Paniko joku merkille ennen Nikon kilahdusta, kun Ade kuiskas sen korvaan ja nyökytteli merkitsevästi. Tämän tapahtuman jälkeen välittömästi Nikon huomio kääntyi Mertsiin tunnetuin seurauksin. Tilanteen tekee vielä mielenkiinotoisammaksi se, että käsillä oli juuri patterien vaihto, eikä kuiskausta kuulunut ilmeisesti mikkiin...

Ahh, salaliittoteorioita :hyvä:

Samaa tässä itekkin vähä mietiskelin. Niko alkoi ihan tuijottamaan Mariannea samaan aikaan, joten jotain häneen liittyvää asiaa Adella tosiaan taisi olla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom