Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

Antin kilahdus: http://www.youtube.com/watch?v=B2fi8ahkI38

Ei toi nyt niin paha ollu mun mielestä. Paras oli kun se huusi Adelle: "Vittuku tekee mieli niin saatana!", eikä kuningas-Adella ollut mitään vastaansanottavaa. :hyvä:

Kotipsykologi tässä terve. Vaikuttaa siltä, että Antilla on jonkin asteisia mielenterveydellisiä ongelmia. Sen verran oudosti tyyppi välillä käyttäytyy. Ei voi panna ultimaalisen vitutuksen piikkiinkään noita sekoiluja ja juttuja joita on selittänyt, kun eihän se ole ollut talossa vasta kuin pari viikkoa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos nyt jotain viihdettä haluaa tältä bb-kaudelta saada niin Antti olisi hyvä jättää taloon ihan varmuuden vuoksi. :) Marianne ja Tuuli täysin turhia, pois siis.

Eihän toi Antin kilahdus ees ollu paha. Mä ainakin sain kuvan, et se ois viskonu noit penkkejäki pitkin pihaa. Meniks tossa ees mitään rikki. Ei kuulunu ainakaan mitään suurempia kolinoita noitten potkujen seurauksena.

Luulis Adenki olevan tyytyväinen, ku Anttiki näyttää tunteitaan. Taas on tehty kärpäsestä härkänen.

Pikkasen palaa hermot tohon Adeen. Tuol se haukkuu Mariannea selän takana, kuinka se on negatiivinen, epäaito manipuloja ja pelaa eniten peliä. Noi sanat pätee Adeen itseensä enemmän kun keneenkään muuhun.

Tero on nykyään vapaa Mariannesta ja sen kyllä huomaa, juttu lentää kaiken aikaa ja mies hymyilee kuin Naantalin aurinko, on kyllä iso muutos parin päivän takaiseen olotilaan.
Ei muutakun Tuulia iskelmään! huomattavasti parempaa seuraa Terolle.

Ihme epeli tuo Johan. Eikös se ole saanu sormipillua melkein kaikilta talossa olevilta naisilta? Hieno mies. :dance2:

Herra laittaa itsensä täysillä peliin ja uhrautuu viihteen alttarilla. :D

Iltasanomien otsikosta sai mielikuvan että Nikolla on nyrkinmentävä reikä perseessä (tai ties vaikka oliskin), mutta jutun aihe olikin vain pieni viiltohaava.

Ihme epeli tuo Johan. Eikös se ole saanu sormipillua melkein kaikilta talossa olevilta naisilta? Hieno mies. :dance2:
Johanin pisteet vaan laskee päivä päivältä. Just tollasta reikä se on rotallakin tai haarat tikapuillakin touhua. Sitten miehet täällä vielä kehtaa sanoa Cheryliä lumpuks ja Johan onki sit pelimies...

f_nikocrockerm_3bfe5bb.jpg

Edit: Ai kuka hitto on Chris Crocker? http://fi.wikipedia.org/wiki/Chris_Crocker

Johanin pisteet vaan laskee päivä päivältä. Just tollasta reikä se on rotallakin tai haarat tikapuillakin touhua. Sitten miehet täällä vielä kehtaa sanoa Cheryliä lumpuks ja Johan onki sit pelimies...
En oo muistaakseni haukkunu Cherylliä lumpuksi. Se on vaan vähän erikoinen persoona. Mä katon BB:tä niin vähän, että en oikeen omaa mielipidettä muista ihmisistä kuin Cherylistä, Nikosta ja Adesta. Muut on aika harmaata massaa mulle. Varsinkin kaikki uudet tyypit.

Ei toi Johan varmasti laatikon terävin veitsi ole, mutta veikkaan, että toi sen taktiikka vie sen pitkälle tossa kisassa.

En oo muistaakseni haukkunu Cherylliä lumpuksi.
JoAT, en mä sua tolla varsinaisesti tarkottanu, vaan toisessa tredissä tais lähinnä olla NEUTRAALI ja Hoku, ketkä kommentoivat.
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=2200567&postcount=2221

Näiden mielipiteet Johanista olisikin nyt kiva kuulla. ;)
Toivottavasti Johan ei tolla taktiikalla todellakaan pärjää pitkälle, samoin kuin toivon ettei Marianne tai Ade pärjää takin kääntämisellä.

Jee mikä viikkotehtävä!!!! Joutuvat ilmeisesti istua koko tehtävän ajan sohvalla ja kytätä jospa telkkarista tulisi jotain. Ilmeisesti porukka on jaettu ryhmiin ja ettei kaikki kerrallaan joudu tapittamaan.

Voisiko enää tylsempää tehtävää olla!? Kannatti sijoittaa ja ostaa 24/7 :dance2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom