Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Antti on kyllä niin keskenkasvuinen sikajätkä ettei paremmasta väliä. Viihdyttävää kamaa!:hyper:

Ai saatana, Antin ja Tuulin Siwa-reissu noin puol tuntia sitten! Aaahhhahaaa, aivan vituiksi. Tuulilta todella hyvät panikoinnit alusta pitäen, Antti yllättäen koko ajan jumissa.

No, eipä noilla ollut budjettikaan kuin 16 euroa vissiin, koska viikkotehtävähän epäonnistui, natürlich. Kerrotaanko sitä muuten missään, mitkä seikat ovat aikaansaaneet tehtävän epäonnistumisen?

On kyllä ihmeellisin kausi tähän mennessä... Ihme väittelyä, jankkaamista, turhan analysointia, kyräilyä ja riitelyä. Ja vaikka saadaan välillä alkoholia, niin hauskan pitämisestä ei tietoakaan, samaa saatanan jauhamista. Noi "uudet" on ollu tuolla jo ties kuinka kauan ja vieläkin keskusteluissa jaotellaan välillä uusiin ja vanhoihin asukkaisiin.

Vittu ADEn vikaa kaikki.

Btw, Cheryll sais olla loppuun asti, mut ei siis todellakaan voittaa. Joutuu välillä nauraa huutonaurua kun sen täysin päättömiä juttuja kuuntelee. "Siis silleen niiku, tiiätsä et niinku... et... on mul niinku kavereita, et... :mute"

Ja Anniina ulos su, täysin turha Andreaksen nuolija.

Mua on alkanu ärsyttämään suunnattomasti toi Anniina. Auktoripelkoinen lässyttäjä, joka hidastaa menoa talossa. Ei mitään särmää, myötäilee muita ja yrittää olla niin diplomaattinen ja BB:lle uskollinen koko ajan. Vähän niinku säyseä labradorinnoutaja, jolla haisunäädän väritys tukassa. Viihdearvo 0. Ulos sunnuntaina!

Viimeksi muokattu:
Mulkun koosta juttelua. Niko sanoo ettei saa olla liian iso kulli kun Antti kertoo jollain kaverillaan olevan aika samankokoinen kuin HK sininen jota esittelee bileissä ym. Ei kuulemma mahdu kortsutkaan jne.

Tero toteaa että se kertoo enemmän siitä naisesta jos sanoo että pitää olla iso muna ja Marianne myötäilee [Yeah right...]! Andreas kertoo että hänellä on kaveri joka pystyy ottamaan itseltään suihin [Oh yes!]

:D

:offtopic: en kyllä ottas iteltäni suihin vaikka pystyis :D se ois aika homoa?

:offtopic: en kyllä ottas iteltäni suihin vaikka pystyis :D se ois aika homoa?

Hyvä johtopäätös hei :hyvä: Taidan itekin olla lesbo ku on tullu touhuttuu ties mitä itseni kanssa...

[Aika moni ottais iteltään bloukkaa jos vaan pystyis, tosin harva sitä tunnustaa. Miksi se ois sen homompaa kuin käsin masturboiminen? Onneks en itse taivu cunnilingukseen. Menis päivät sitä tehden...]

Onneks en itse taivu cunnilingukseen. Menis päivät sitä tehden...

Tuosta tuli mielikuva nyt päähän :evil: Eihän siinä kerkeis ees BB 24/7 kattomaan :D

Joo mutta enpä jaksa jossitella kun niska ei taivu paskanvertaa.. se siitä siis.. :)

haha joo antilta sit palo hihat totaalisesti tehtävän loputtua. toivottavasti ei häädetä tai potkita muuten pihalle, sehän saattaa vielä tarjota vaiks mitä namia meille. silläku on noita pahoinpitelyjäki, nii ei taida hermo aina kestää.. hahahaha. :david:

e. harmi jos lähtee

Antin on kyllä jäätävä taloon!Viinaa koneeseen ja lisää viihdettä..:hyvä:

Tuosta tuli mielikuva nyt päähän :evil: Eihän siinä kerkeis ees BB 24/7 kattomaan :D

Joo mutta enpä jaksa jossitella kun niska ei taivu paskanvertaa.. se siitä siis.. :)
Niin, niin.. ja nyt kuvia, kuinka akrobaattinen olet ? :evil:
Nää even kommentit pistää repeilyttään enemmän, kuin itse ketju :D

Hehe :lol2:

Niin, ainoa vakava ongelma siinä olisi tosiaan se että BB 24/7 seuraaminen häiriintyisi huomattavasti :hyper:

Mitään ihmeellistä ei ilmeisesti ole tän päivän aikana vielä tapahtunut? Itse tulin just töihin ja ajattelin kohta avata 24/7 taustalle pyörimään.

Siis miks ei suomessa oo tällästä?! http://www.break.com/easteregg/best_of_big_brother_sweden.html
Ja noi blondit :kuola:

Täytyy laittaa vakavaan harkintaan muutto Ruotsin puolelle. Hieman eri meininkiä näytti olevan :rock: Täällä näet korkeintaan Riston ihailemassa takkaa. Aika turha se "salahuone" tuntuu olevan.

Ja Antin pitäisi saada ehdottomasti jäädä! Puhuu ainakin suoraan eikä läyhää selän takana.
Anniina ulos. Häätöäänestyksessä olevista turhin.

täytyy sanoo et uskomattoman suppeasti ihmisiä valittu taloon tänä vuonna, tuolla kaikilla asukkailla on yhteisiä kavereita tai vastaavaa..kiva kuunnella ku ne puhuu yhteisistä kavereista..

Moi, minä oon antti.. mä oon ruma fruittari ja kehuin tserilin "tissejä" hyviksi ja nyt yritin saada siltä joka ilta.. mut site kerran jari pussas mua ja mä olin ihan myyty,,, enemmän myyty kuin sairaalassa KIPEENÄ ollut harria varten... joten silleen... ihkuu..

Paras tapa katsella bbtä on miettiä mitä itse tekisit... minä olisin humalassa. haastaisin riitaa. joisin muiden kaljat ja voisin vetää pataan jos säännöt ei vain kieltäis. minä olisin kapteeni kuningas, minä piätisin jöötä. ja kuuntelesin raskasta heviä, mitä suurin osa suomalaisista ei olisi kuunnellukkaan.. jos nyt olisin tuola niin nostaisin nikon seinälle, ja tero ja johan olisi paras kaverini... mutta tämä on vaaan minun osaltani. entä sinå ?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom