Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minua oksettaa tuo kun miesten pitää meikata. Näyttää aivan helvetin rumalta!
Risto hyvä esimerkki; Hyi saatana!
Esimerkiksi tuo Risto, eihän se muutenkaan mikään komistus oo, mutta vielä jotain meikkiä tunkee naamaan... Hyi saatana!
Juu, siis mua niin vituttaa se kaveri. :curs:Eih..tuota Harria ei kyllä kestä...niin nyhverö mies
Juu, siis mua niin vituttaa se kaveri. :curs:
Esimerkiksi tuo Risto, eihän se muutenkaan mikään komistus oo, mutta vielä jotain meikkiä tunkee naamaan... Hyi saatana!
Eläpäs viitti.."ei muutenkaan mikään komistus" . Kyllähän siitä nyt näkee että se on hyvännäköinen, tekee mallin töitä ja Mr Tamperekin??...
Mutta mitä viihdyttävää hän olisi enää salatehtävässä saanut tehtyä? Ryöstöretkiä oli tehnyt jo useita, joten seuraavat päivät eivät olisi tuoneet mitään uutta.Minä taas uskon, että Markosta ei saada jatkossa(kaan) minkäänlaista viihdettä. Hänellehän jo annettiin mahdollisuus loistaa tässä sala-asukin roolissa, mutta naurettavalla tekosyyllä lopetti sen roolin. Varmasti tulisin itse hänen kanssaan noista parhaiten toimeen, mutta kyse on viihteestä ja sitä Markon ristoreipas-suhtautuminen kaikkeen ei tule tuottamaan.
No just. Eli jos ei halua tota yhtä böönaa TV-kameroiden edessä nussia, niin on varma homo? Vai sanoko se jotain semmosta, että ei tytöt ylipäätään kiinnosta?Risto paljasti homoutensa siellä sviitissä
No just. Eli jos ei halua tota yhtä böönaa TV-kameroiden edessä nussia, niin on varma homo? Vai sanoko se jotain semmosta, että ei tytöt ylipäätään kiinnosta?
Just. Ei kieltäydy ikinä pillusta missään tilanteessa :jahas:. Ei sillä, ite oisin kyllä pannu :D.nii, ei nyt hetero mies pillusta kieltäydy. Ja se sitäpaitsi meikkaa.
aivan. kukalla miekkailu ja yks commando reissu ja se oli parasta mihin mies pystyy. joutais vittuun talosta.Minä taas uskon, että Markosta ei saada jatkossa(kaan) minkäänlaista viihdettä. Hänellehän jo annettiin mahdollisuus loistaa tässä sala-asukin roolissa, mutta naurettavalla tekosyyllä lopetti sen roolin. Varmasti tulisin itse hänen kanssaan noista parhaiten toimeen, mutta kyse on viihteestä ja sitä Markon ristoreipas-suhtautuminen kaikkeen ei tule tuottamaan.
Laitetaanpa spoilereihin, jos joku ei halua tietää, mitä Markon touhuja ei näytetty:aivan. kukalla miekkailu ja yks commando reissu ja se oli parasta mihin mies pystyy. joutais vittuun talosta.
Edit: Niin mä käsitin sen puheista, että sitä ei erityisemmin toi Cheryl viehättänyt, ja siks oli niin nihkeenä. Mutta siis että tytöt kuitenkin yleisesti kiinnostais.