Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minua oksettaa tuo kun miesten pitää meikata. Näyttää aivan helvetin rumalta!
Esimerkiksi tuo Risto, eihän se muutenkaan mikään komistus oo, mutta vielä jotain meikkiä tunkee naamaan... Hyi saatana!

Risto hyvä esimerkki; Hyi saatana!

ni ja sit käyttäytyy ku hetero.. omg mikä dilemma

e: eiku siis harri käyttäytyy ku hetero ja meikkaa, risto pelkästään meikkaa

Esimerkiksi tuo Risto, eihän se muutenkaan mikään komistus oo, mutta vielä jotain meikkiä tunkee naamaan... Hyi saatana!

Hei, elä viiti.. ohan se sentäs Mr.Tampere :kuola::jahas:

Eläpäs viitti.."ei muutenkaan mikään komistus" . Kyllähän siitä nyt näkee että se on hyvännäköinen, tekee mallin töitä ja Mr Tamperekin??...

Harri on kyl kunnon nynny. Vittuako se rupes vielä jotain säätämään ennen nukkumaan menoa. Ensin ei puhu ja on ku joku vitun akka ja sitten rupee nussuttamaan kun Cheriä ei vois vähempää kiinnostaa. Tuo on kyllä jännä porukka kun kaikki on jotenkin tosi ärsyttäviä. Marko noista on ainoa aivoilla varustettu mutta se vaan on aika kuiva jätkä.

Ei toi Risto mun mielestä muuten käyttäydy mitenkään neitimäisesti, paitsi että se meikkaa. En kyllä tajua miks. Näyttää ihan vitun vammaselta niitten silmämeikkien kanssa. Mun mielestä sais Risto kyl lähtee. Mä uskon, että tosta Markostakin saadaan vielä viihdettä myöhemmin, ja Minna on hyvä olla talossa, vaikka onkin vitun ärsyttävä honottaja, koska se aiheuttaa konflikteja.

Minä taas uskon, että Markosta ei saada jatkossa(kaan) minkäänlaista viihdettä. Hänellehän jo annettiin mahdollisuus loistaa tässä sala-asukin roolissa, mutta naurettavalla tekosyyllä lopetti sen roolin. Varmasti tulisin itse hänen kanssaan noista parhaiten toimeen, mutta kyse on viihteestä ja sitä Markon ristoreipas-suhtautuminen kaikkeen ei tule tuottamaan.

Minä taas uskon, että Markosta ei saada jatkossa(kaan) minkäänlaista viihdettä. Hänellehän jo annettiin mahdollisuus loistaa tässä sala-asukin roolissa, mutta naurettavalla tekosyyllä lopetti sen roolin. Varmasti tulisin itse hänen kanssaan noista parhaiten toimeen, mutta kyse on viihteestä ja sitä Markon ristoreipas-suhtautuminen kaikkeen ei tule tuottamaan.
Mutta mitä viihdyttävää hän olisi enää salatehtävässä saanut tehtyä? Ryöstöretkiä oli tehnyt jo useita, joten seuraavat päivät eivät olisi tuoneet mitään uutta.

Risto paljasti homoutensa siellä sviitissä
No just. Eli jos ei halua tota yhtä böönaa TV-kameroiden edessä nussia, niin on varma homo? Vai sanoko se jotain semmosta, että ei tytöt ylipäätään kiinnosta?

No just. Eli jos ei halua tota yhtä böönaa TV-kameroiden edessä nussia, niin on varma homo? Vai sanoko se jotain semmosta, että ei tytöt ylipäätään kiinnosta?

nii, ei nyt hetero mies pillusta kieltäydy. Ja se sitäpaitsi meikkaa.

edit: ja se oli muutenki sellasella "yäk, tyttö" -asenteella ja eleilyllä siellä

nii, ei nyt hetero mies pillusta kieltäydy. Ja se sitäpaitsi meikkaa.
Just. Ei kieltäydy ikinä pillusta missään tilanteessa :jahas:. Ei sillä, ite oisin kyllä pannu :D.

Edit: Niin mä käsitin sen puheista, että sitä ei erityisemmin toi Cheryl viehättänyt, ja siks oli niin nihkeenä. Mutta siis että tytöt kuitenkin yleisesti kiinnostais.

aivan. kukalla miekkailu ja yks commando reissu ja se oli parasta mihin mies pystyy. joutais vittuun talosta.

aivan. kukalla miekkailu ja yks commando reissu ja se oli parasta mihin mies pystyy. joutais vittuun talosta.
Laitetaanpa spoilereihin, jos joku ei halua tietää, mitä Markon touhuja ei näytetty:
Marko teki päivällä kai viisi reissua alakertaan palohälytysten aikana, mutta niistä ei päälähetyksessä taidettu näyttää kuin kaksi - Marko kävi pöllimässä Nikon ja Minnan vaatelaatikot, mutta BB kai käski palauttaa ne. Lisäksi Marko jätti pehmolelunsa alas, mitä muut asukkaat kovasti ihmettelivät, vei tuolin, vei vessapaperit ja yhdellä reissulla palautti ne vaatelaatikot.

Edit: Ei Marko kyllä silti ole kovin näkyvä asukas ollut. Tässä vaiheessa kuitenkin häätäisin Riston, ei ole tehnyt suurempaa vaikutusta myöskään. Minna on sentään viihdyttävä ja tippuu kuitenkin viimeistään ensi viikolla ;)

Edit: Niin mä käsitin sen puheista, että sitä ei erityisemmin toi Cheryl viehättänyt, ja siks oli niin nihkeenä. Mutta siis että tytöt kuitenkin yleisesti kiinnostais.

en kyllä oikein jaksas uskoa, että tytöt kiinnostaa.. se on just sellasessa vaiheessa, ettei se vielä itekään tajua onko se lintu vai kala. Se suhtautuu Nikoon etäisesti ja vittumaisesti, koska sitä pelottaa se että saattaa itsekin olla homo

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom