Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olenko ainoa, jota tuo Nikon överiksi vetäminen lähinnä huvittaa? Eihän tuota voi ottaa tosissaan ;)

Musta se on hauska ja viihdyttävä. Ei ärsytä lainkaan :)

kattelin muutaman ekan päivän ainoostaa noita koostelähetyksiä, nii niko vitutti ihan saatanasti. Sitten tilasin 24/7 ja tosta on tullut yks ihan mun lemppareista. eniten ton jutuille naureskelee.

mä kyllä tunsin aivan helvetinmoista myötähäpeää nikoa kohtaan ku veti sen känni-itkuraivarin. ei jumalauta. minna ärsyttää edelleen ihan kybällä.

repesin siinä kohdassa ku se esitteli saunas niitä utareitaan ja joku sille sit sanoi että kyllä se pääsee playboihin helpolla. joo kyllä varmaan :lol2:

mariannalla oli ihan hyvännäkönen perse :thumbs:

kattelin muutaman ekan päivän ainoostaa noita koostelähetyksiä, nii niko vitutti ihan saatanasti. Sitten tilasin 24/7 ja tosta on tullut yks ihan mun lemppareista. eniten ton jutuille naureskelee.

Todella hulvatonta läppää, saa alvariinsa repeillä. Niko on jotenkin niin "out of this world" :lol2:

Ei se Niko ärsytä, se on lähinnä huvittava. Se Risto "tha lonely rider" taas tuntuu olevan sen verran itseään täynnä, että välillä jopa pistää hieman ärsyttämään :D

Ei se Niko ärsytä, se on lähinnä huvittava. Se Risto "tha lonely rider" taas tuntuu olevan sen verran itseään täynnä, että välillä jopa pistää hieman ärsyttämään :D

Siis Lonely Rider ärsyttää, mutta Niko ei? :eek:

Ollaan me ihmiset vaan niin erilaisia. :rolleyes:
En tajua miten jotkut voi pitää Nikoa hauskana, minua tuommonen turhanpäivänen koheltaminen ja akkamainen käytös vituttaa aivan suunnattomasti.

Marko ja Johan :rock: toivottavasti jompikumpi voittaa.
Marko tosin edelleenkin liian normaali tuohon taloon...

En tajua miten jotkut voi pitää Nikoa hauskana, minua tuommonen turhanpäivänen koheltaminen ja akkamainen käytös vituttaa aivan suunnattomasti.

Ei se tyyppi sinänsä ole hauska, se on vaan niin överisti sekaisin, että menee jo huvittavan puolelle :D En tiedä tajusiko tuota kukaan :lol2:

Marko vaikutti ennen ihan ok-tyypiltä. Eilisen perusteella lähinnä epätoivoiselta, ehkä ohjaajan leikkaus teki siitä semmoisen vaikutelman.

Sama. Subin koosteet värittää nikon jonkinlaiseksi huomionkipeäksi pelleksi, josta näytetään vain sen sekoilut. No, tottakai kansa haluaa sekoilua nähdä, mutta sitten vastapainona valitetaan kun niko on niin hintti, seko, hullu, kiertopala och så vidare.

247 seuraamalla saa erilaisen kuvan nikosta. Ainakin ite sain. Ihan hyviä juttuja nikolta tulee eikä vedä sellasta pellen roolia jatkuvasti. Talon parhaimmistoa siis :thumbs:

http://kipee.kuuppa.com/Q/cheristo.txt
Tuossa listaus yläkerran tapahtumista. Kertoo hyvin, kuinka paljon koosteessa vääristeltiin tilannetta ;)

Ei vittu että repesin noille selityksille :D:D:D

Tää viimenen kruunaa kaiken: "Onnellinen pariskunta vaipuu uneen, Risto todennäköisesti näkee unta sviitin mahtavasta takasta ja aikoo hankkia sellaisen myös kotiinsa." :lol2:

Oon aiemmin ihmetelly, että miksi Marko on sinkku, kun ihan fiksulta ja mukavalta kaverilta vaikuttaa... eilisten iskuyritysten jälkeen en enää ihmettele :D

Oon aiemmin ihmetelly, että miksi Marko on sinkku, kun ihan fiksulta ja mukavalta kaverilta vaikuttaa... eilisten iskuyritysten jälkeen en enää ihmettele :D

Mitämitämitä, multa meni toi ihan ohi, kertokaa heti mikä niissä yrityksissä meni pieleen???

Mitämitämitä, multa meni toi ihan ohi, kertokaa heti mikä niissä yrityksissä meni pieleen???

Marianna ei oikein lämmenny :D
Marko: Katoinkin että sulla on hyvännäköiset pakarat
Marianna: Ja muuko sitten ei ole hyvää?
Marko:*epämääräistä muminaa*
Marianna: Ei naiselle saa sanoa noin, että kehuu vaan jotain yhtä osaa...

Jotenkin näin meni yksi yritys...

Marianna ei oikein lämmenny :D
Marko: Katoinkin että sulla on hyvännäköiset pakarat
Marianna: Ja muuko sitten ei ole hyvää?
Marko:*epämääräistä muminaa*
Marianna: Ei naiselle saa sanoa noin, että kehuu vaan jotain yhtä osaa...

Jotenkin näin meni ainakin yksi yritys...

Niin, Marko vastasi tuohon "muuko ei sitten ole hyvää?" -kysymykseen että "muuten tyydyttävä."

Niin, Marko vastasi tuohon "muuko ei sitten ole hyvää?" -kysymykseen että "muuten tyydyttävä."

Okei, mä en saanu selvää/muistanu mitä se tarkalleen sano.
Kiitos tarkennuksesta! :thumbs:

Joka tapauksessa aika huono kommentti tommoseen kysymykseen...

Marko koitti kunnon peluri liikettä, mutta pilkettä ei riittänyt silmään riittävästi, joten homma kuullosti enemmänkin vittuilulta: ei pesää ja Markon voi lempata pihalle, ei se niin rehti ollukkaan..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom