Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olenko ainoa, jota tuo Nikon överiksi vetäminen lähinnä huvittaa? Eihän tuota voi ottaa tosissaan ;)
kattelin muutaman ekan päivän ainoostaa noita koostelähetyksiä, nii niko vitutti ihan saatanasti. Sitten tilasin 24/7 ja tosta on tullut yks ihan mun lemppareista. eniten ton jutuille naureskelee.
Ei se Niko ärsytä, se on lähinnä huvittava. Se Risto "tha lonely rider" taas tuntuu olevan sen verran itseään täynnä, että välillä jopa pistää hieman ärsyttämään :D
Siis Lonely Rider ärsyttää, mutta Niko ei?
Ollaan me ihmiset vaan niin erilaisia.
En tajua miten jotkut voi pitää Nikoa hauskana, minua tuommonen turhanpäivänen koheltaminen ja akkamainen käytös vituttaa aivan suunnattomasti.
Marko ja Johan toivottavasti jompikumpi voittaa.
Marko tosin edelleenkin liian normaali tuohon taloon...
Siis Lonely Rider ärsyttää, mutta Niko ei?
Ollaan me ihmiset vaan niin erilaisia.
En tajua miten jotkut voi pitää Nikoa hauskana, minua tuommonen turhanpäivänen koheltaminen ja akkamainen käytös vituttaa aivan suunnattomasti.
Marko ja Johan toivottavasti jompikumpi voittaa.
Marko tosin edelleenkin liian normaali tuohon taloon...
kattelin muutaman ekan päivän ainoostaa noita koostelähetyksiä, nii niko vitutti ihan saatanasti. Sitten tilasin 24/7 ja tosta on tullut yks ihan mun lemppareista. eniten ton jutuille naureskelee.
http://kipee.kuuppa.com/Q/cheristo.txt
Tuossa listaus yläkerran tapahtumista. Kertoo hyvin, kuinka paljon koosteessa vääristeltiin tilannetta ;)
Oon aiemmin ihmetelly, että miksi Marko on sinkku, kun ihan fiksulta ja mukavalta kaverilta vaikuttaa... eilisten iskuyritysten jälkeen en enää ihmettele :D
Mitämitämitä, multa meni toi ihan ohi, kertokaa heti mikä niissä yrityksissä meni pieleen???
Marianna ei oikein lämmenny :D
Marko: Katoinkin että sulla on hyvännäköiset pakarat
Marianna: Ja muuko sitten ei ole hyvää?
Marko:*epämääräistä muminaa*
Marianna: Ei naiselle saa sanoa noin, että kehuu vaan jotain yhtä osaa...
Jotenkin näin meni ainakin yksi yritys...
Niin, Marko vastasi tuohon "muuko ei sitten ole hyvää?" -kysymykseen että "muuten tyydyttävä."