Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Voi saatana, jotenkin olen itsekin nyt jämähtänyt katsomaan tuota. Ei ollut tarkoitus, mutta tällä kertaa tuntuu olevan ihan mielenkiintoisia persoonia talossa, joten on tullut seurattua joka ilta :D
Pari ekaa kautta onnistuin välttelemään, mutta kai sitä vanhemmiten on aivot jo alkanut pehmentymään, joten tuohan käy jopa ihan viihteestä ;)

Ketään muu ei tässä vaiheessa pahemmin ärsytä, mutta tuo muidenkin mainitsema Marianna on kyllä todella vittumainen kana. Luulee ilmeisesti olevansa aivan helvetin kaunis ja mahtava, mutta kun ei se ole. Jonkun pitäisi vaan kertoa se sillekin ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vannoin etten tänä vuonna katso BB.tä. Kuitenkin nyt taas huomaan juuttuneeni tv.n ääreen kun kyseinen ohjelma tulee.

Olen ihan tyytyväinen ettei Markoa häädetty. Vaikuttaa mukavalta tyypiltä, ehkä jopa voittajamateriaalia. Minna on aivan saatanan ärsyttävä kottarainen, Johan ja Niko ärsyttää "miehistä" eniten... Muista en ole vielä hirveesti kerennyt mielipidettä muodostamaan...

Mua alko toi Marianna vituttamaan jo ennen kun se ehti astua taloon. Siinä esittelyvideossa veti jotain "ja kyllähän siitä turpa-reissu sitten tuli". Ehkä pientä, mutta mua ärsytti suunnattomasti. Ei tommoset puheet sovi naiselle, täysin Turnoff.

Niko pistää aina hymyilyttämään.

Marko on kyllä reilun olonen jätkä, mutta "liian normaali" tuohon taloon...
Kiinnostavaa kyllä katsoa, miten Markon elämä etenee tästä eteenpäin.
Hyvä idea tuo yläkerran rakentaminen!!

Se Niko on niin rasittava homo, ettei mitään järkeä. Huutaa ja äkkäilee kun joku teini. En pysty kattoo koko ohjelmaan ton Nikon takia. Eikö ole kuitenkin jotain 21 jo?

Se Niko on niin rasittava homo, ettei mitään järkeä. Huutaa ja äkkäilee kun joku teini. En pysty kattoo koko ohjelmaan ton Nikon takia. Eikö ole kuitenkin jotain 21 jo?

Nimenomaan. Niko saa taas samanmoisen kanavanvaihdon aikaan kuin vuosi sitten Einari.

Mä veikkaan muuten voittajaksi sitä Andreasta. Eilinen lähetys teki jotenkin vaikutuksen, että toi saattais olla voittaja.. Mutta oma suosikkia ei oo vielä löytyny, inhokki kylläkin. Vitun MariannA! Omahyväinen noita-akka IMO.

Ihan mielenkiinnosta vaan kysyn, että monesko kausi tämä on teillä kun katsotte BB:tä? Ite katoin ensimmäisen kerran alusta loppuun viime vuonna eli 2007, tykästyin täysin ja samalla linjalla mennään!

Wisdom samoilla linjoilla ollaan ,viime vuonna aloitin suunnillee puolesta välistä, tykästyin oikein kunnol ja nyt katsotaan varmasti tulevatkin kaudet :) Innolla tämän päivän tulevaa jaksoa :)

Toivottavasti tän päivän jaksossa hypätään nopeesti siihen iltaan. Tää maanantain jakso on kyl mun mielestä kaikista turhin. Viime vuonna ei jaksanu aina ees kattoo tätä maanantain jaksoo. Johtuen siis siitä että, valtaosa jaksosta on ennen sunnuntain päälähetyksen aikaisia tapahtumia. Ja siinä tietää jo että kuka sieltä on tippunu ja siellä se sitten viel palloilee. Plääh

"Mul tulee naiset paljon vähemmän pokaa mitä miehet".

No koitas mennä ilman meikkiä joskus ulos.

haha :D nico on kyllä ihan paras. PLEASE GOD, DONT LET HIM BE DROPPED!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom