Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pakko saada 24/7 näkyville, niin voi nähdä noita Markon salareissuja alakertaan.

Siis onko se ovi auki niin, että kuka vaan joka kävelee sinne, pääsee sisään huoneeseen? Ei sen kyllä isosti passa metelöidä siellä. Tosin vessan vetämisen voi ajoittaa aina suihkukäyntien yhteyteen ja ehkä silloin voi pikaisen suihkunkin ottaa. Ja jääkaappihan kuuluu tyhjentää öisin :)

Haa! Vihdoin suomen BB:ssä jotain spesiaalii! Marko voittoon, rehti jätkä

Ei äsken ainakaan näkynyt edes vielä markoa, eikä yläkertaa. Ja nyt koko 247 aivan jumissa kun kaikki yrittää nähdä :(

Lisää 24/7 puolella, niin ei tuu tänne paljastuksia ;)

Marko ei kyllä oikein sovi tuohon porukkaan. Liian järkevän ja suoraselkäisen oloinen kaveri tuohon apinalaumaan. :D Hienoa, ettei tyypin tarvinnut lähteä.

Nikosta vielä...
Mun mielestä se on niin harmiton "lapsi" vielä. En ymmärrä miten joitakin voi ärsyttää sellanen ihminen, kai se nyt saa olla niin idiootti ku haluaa - kyl sitä elämä opettaa!! Ainut sit jos joutuis olee sen seurassa kokoajan, vois menä vati sen lapsellisee omahyväsee touhuu ja oikutteluun. TV:ssä harmiton kirppu! On se kumma ku joillakin äijillä ei oo munaa kattoo tollasta touhua huumorilla!!! ;)

Siinä se toki on oikeassa mutta muuten Marianna on kyllä todella kylmä ämmä. Tapa puhua toisista halveksien ym arvostella Mariannea kuten teki niin hemmetin tylyä ja tunneköyhää imho.

:thumbs:

Niin on. Vaikuttaa jääkylmältä pyrkyriltä ja luulee itsestään ihan liikaa. Kun se hymyilee, sen silmät ei "hymyile", se vetää siis tekohymyä vaan. Ja sillä on tosi kolkko naama, rumat silmät ja pitkä noita-akan nenä... Ja muka joku malli vielä... :urjo:

Marianna on kyllä kylmän oloinen ja ylpeä akka...:curs: Nikolle ei voi kun hymyillä kun se paukahtaa ruutuun, ihan helmi ilmeitä:D Onko toi Marko ollut joskus pokena Tampereen Onnelassa...?

:thumbs:

Niin on. Vaikuttaa jääkylmältä pyrkyriltä ja luulee itsestään ihan liikaa. Kun se hymyilee, sen silmät ei "hymyile", se vetää siis tekohymyä vaan. Ja sillä on tosi kolkko naama, rumat silmät ja pitkä noita-akan nenä... Ja muka joku malli vielä... :urjo:

164cm malli? Lievästi sanottuna lyhyt. No, ehkä se on vaan joku valokuvamalli. Vaatteita lavalle esittelemään ei lyhyet pääse :jahas:

Hauskaa muuten Mariannan oma kuvaus esittelyssä:

"Lapsena eläinlääkärin ammatista haaveillut helsinkiläinen menettää hermonsa, mikäli asiat eivät mene hänen haluamallaan tavalla. Marianna tunnustaa olevansa äkkipikainen, lisäksi hän suuttuu helposti ja ottaa huonosti kritiikkiä vastaan. Paheekseen hän mainitsee jäätelön.

Toisissa ihmisissä Marianna arvostaa rauhallisuutta ja kykyä sanoa ei. Parhaiten nainen viihtyy seurassa, jossa ihmiset ovat rentoja ja osaavat olla omia itsejään. Hän ei siedä ainakaan pissiksiä, kanoja, suppeamielisiä, tosikkoja, nipottajia eikä ylimielisiä ihmisiä.?????

Marianna epäilee vahvuuksikseen talossa ainakin rehellisyyttä. Hän kertoo, ettei ole selkään puukottaja, mutta vi*tumainen hän saattaa olla. Marianna aikoo olla talossa oma itsensä, eikä kukaan muu. Big Brother -talon haasteiksi saattavat muodostua riidat ja niiden selvittäminen."

Aikalailla nuo piirteet onkin tullu huomattua. Siitä mä olen kyllä yllättynyt että se ei siedä kanoja, suppeamielisiä, nipottajia eikä ylimielisiä, kun itse kuitenkin vaikuttaa sellaiselta...

Joo tuo Mariannan kuvaus ominaisuuksista, joita ei siedä, taitaa kuvastaakin häntä itseään. Sillä on varmaan oikeasti huono itsetunto, se vaan esittää vahvaa mollaamalla muita. Lisäksi varsin huumorintajuton tyyppi. Ottaa itsensä aivan liian tosissaan.

Nikosta vielä...
Mun mielestä se on niin harmiton "lapsi" vielä. En ymmärrä miten joitakin voi ärsyttää sellanen ihminen, kai se nyt saa olla niin idiootti ku haluaa - kyl sitä elämä opettaa!! Ainut sit jos joutuis olee sen seurassa kokoajan, vois menä vati sen lapsellisee omahyväsee touhuu ja oikutteluun. TV:ssä harmiton kirppu! On se kumma ku joillakin äijillä ei oo munaa kattoo tollasta touhua huumorilla!!! ;)
No just joo, ei oo munaa ottaa tommosta huumorilla :jahas:. Sen mä kyllä haluaisin nähdä, että sitä elämä opettais, mutta kun valitettavasti nykyään voi hyvin elää koko elämänsä tommosena pellenä.

Edit: Marko on kyllä hauskan oloinen äijä, ja tää tehtävä vaikuttaa tosi mielenkiintoselta. Kyllä tästä vielä hyvä tuotantokausi tulee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom