Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Katos, täälläki bongattu minut :). Kerkisin pikaisesti vilkaissa keskuteluja ja jopas lämmitti mieltä! Kiitoksia kannustuksesta ja sitä tarvitaan etenkin kun nyt oon aloittelemassa taas treenejä ja kunto+paino tippu talossa. Salille just teen lähtöä ja yritän valaa rohkeutta ottaa ne kahden kilon painot vaan rohkeasti hyppysiin :D.

Samoin minulta kannustusta treeneihin, varmaan on jossain määrin hankala keskittyä tiukkoihin sarjoihin kun jengi kuitenkin kyylää jatkuvasti julkisuuden johdosta. :D

lool Tero pakkiksella :D Sun syväluotaavat analyysit oli kyllä välillä aika viiltäviä... niin viiltäviä ettei niistä saanu MITÄÄN selvää :D Nooo mutta kun nyt kerta siinä oot nii kysästää että millasia rautoja liikuttelet?

ps. semii reeneihin

Katoppa, ite Tero täällä. Olit munkin suosikki BB:ssä, hyvin jaksoit pistää kampoihin sille läyhäpaska jengille. Oli hienoo nähdä miten niistä yksi kerrallaan tippui ja sä vaan jatkoit. Kyllä kansa tietää...
Voiton oisin sulle suonut ja moraalinen voittaja oletkin, pisimmälle päässyt alkuperäisistä asukkaista.
No, saitpahan ainakin talon mukavimman ja kauniimman tytön omaksesi, onhan sekin jotain...:thumbs:

Onnea teille molemmille, ja hyviä treenejä.

lool Tero pakkiksella :D Sun syväluotaavat analyysit oli kyllä välillä aika viiltäviä... niin viiltäviä ettei niistä saanu MITÄÄN selvää :D Nooo mutta kun nyt kerta siinä oot nii kysästää että millasia rautoja liikuttelet?

ps. semii reeneihin

Juu oon kuulluki joidenkin sanoneen minun juttuja vaikeiksi ymmärtää mut siihen on kuulemma toisinaan sekoitettu se ku oon sanonu jotain sellaista, jota ei ole tarkoitettukaan kaikkien ymmärrettäväksi mut ei siitä sen enempää :D.

Rautoja, kehtaako ees sanoa. Otan nyt pääsääntöisesti vitosia eli penassa 80/82,5/85*5, ranskalaista otin 20kg*8. Maastavetoa 110/120/130*5. Tänään nitkauttelin taljaa ja hauista. Taljassa on tietenkin vaikeaa sanoa tarkemmin rautamääriä mut hauista väänsin 30/35/37,5kg*8/6/5. Noilla on lähdetty liikkeelle :S

Juu oon kuulluki joidenkin sanoneen minun juttuja vaikeiksi ymmärtää mut siihen on kuulemma toisinaan sekoitettu se ku oon sanonu jotain sellaista, jota ei ole tarkoitettukaan kaikkien ymmärrettäväksi mut ei siitä sen enempää :D.

Rautoja, kehtaako ees sanoa. Otan nyt pääsääntöisesti vitosia eli penassa 80/82,5/85*5, ranskalaista otin 20kg*8. Maastavetoa 110/120/130*5. Tänään nitkauttelin taljaa ja hauista. Taljassa on tietenkin vaikeaa sanoa tarkemmin rautamääriä mut hauista väänsin 30/35/37,5kg*8/6/5. Noilla on lähdetty liikkeelle :S

Muistanko väärin, vai olitko kisannut leuanvedossa? Toisto vai lisäpainoilla?

Muistanko väärin, vai olitko kisannut leuanvedossa? Toisto vai lisäpainoilla?

Hyvin muisti toimii eli kävin vuonna 2007 kisoissa räpeltämässä lisäpainojen parissa. Aikomus olis vielä joku päivä päästä yrittään uudestaan.

Katos, täälläki bongattu minut :). Kerkisin pikaisesti vilkaissa keskuteluja ja jopas lämmitti mieltä! Kiitoksia kannustuksesta ja sitä tarvitaan etenkin kun nyt oon aloittelemassa taas treenejä ja kunto+paino tippu talossa. Salille just teen lähtöä ja yritän valaa rohkeutta ottaa ne kahden kilon painot vaan rohkeasti hyppysiin :D.

Eka täytyy sanoa sinun juttuihin liittyen bb-talossa, kuten eräs postaaja toisessa threadissa nasevasti sanoi.

"Tajuaako joku muu tästä mitään???"

Siis kun oli sun jutut joskus niin vaikeaselkoisia ja monimutkaisia. :D

Mutta olit kuitenkin kaikenkaikkeaan ihan viihdyttävä persoona ja lopussa toivoin sinun jopa voittavan.

Parhaillaan pokeriturnauksessa Bahamalla pelaava vuoden 2008 Big Brother -voittaja Anniina Mustajärvi valottaa pelitaktiikkaansa Aftonbladetin haastattelussa.
Kokonaiset kuusi kertaa pokeria pelannut neito pääsee näyttämään loppiaisena, millainen pokerihai hän onkaan.

- Välillä pelini menevät aika hyvin. Ne, joiden kanssa pelaan, eivät tiedä mitä seuraavaksi aion, koska en tiedä itsekään, iloinen BB-voittaja nauraa.

http://www.iltalehti.fi/viihde/200901060174949_vi.shtml

Anniina jatkaa samaa hyväksi koettua rataa. Kaipa se voittaa ton turnauksenkin :hyvä:

Siis mitä?! Nyt on kyllä pakko pistää tuplavokaalit; OO:wtf:

Hauska kuulla että sinäkin olet Pakkislainen. Olit meikäläisen suosikki bb:ssa:) Vaikutat todella hyvältä tyypiltä. Tsemppiä treeneihin ja kaikkea hyvää "rievun" kanssa:thumbs:

Heh Veikkasin jossain vaiheessa että Marko ja Tero vois olla pakkislaisia, osuinpa siis Terossa oikeeseen.

Ois kiva tietää miten kävi painolle tai rasvaprosentille talossa, kun suurin osa näytti ravinnosta olevan hiilaria? Kunnon mies kun tarvii lihaa ja roheiinia ;)

Jaa katsos melkein kotikylän miehiä. En kylläkään enää asu ylitorniolla, mutta silloin nuoruudessa...

Voi niitä aikoja.

No tero perhana. Muistuuko mieleen kouvolan studio11 ilta :D Kerro tuulille terveisiä "ruusumieheltä" =)

Jahas jahas, äijäki pyörii näillä sivuilla ja ei ruusumiestä voi unohtaa ja terkut meni itestään perille ku Tuuli vieressä just luki sinun viestin :D

Heh Veikkasin jossain vaiheessa että Marko ja Tero vois olla pakkislaisia, osuinpa siis Terossa oikeeseen.

Ois kiva tietää miten kävi painolle tai rasvaprosentille talossa, kun suurin osa näytti ravinnosta olevan hiilaria? Kunnon mies kun tarvii lihaa ja roheiinia ;)

Rasvoista en tiä mut en ainakaan tuntenu saavani sitä lisää. Paino tippu 7kg mut nyt oon saanu jo vähän takaisin. Mut ylipäätänsä ruokaa oli todella vähän ja jouduin tosi usein vetään sokeria ennen pehkuihin menoa, et sain masun vaimennettua. Nyt on jo pikkaisen treeniä alla ja ihan mukavasti alkanu voimat palautuun mut mennee maaliskuun lopulle, et on taas samassa kunnossa kuin ennen taloon menoa.

Täytyy Terolle kyllä nostaa hattua että kesti kolme kuukautta Andreasta, Nikoa, Jedipallo-Mattia ja Johania sun muita, ainoa kerta jolloin suuttui oli kerran Nikolle. Tero oli ainoa joka näki Andreaksen läpi, toisin kuin Johan, joka oli murheen murtama Andreaksen lähtiessä. Muistutuksena, Andreas haukkui ja naureskeli selän takana Johanillekin aika törkeästi. Aikamoinen soppa tuo tämän vuoden BB ja väärä voittajakin sieltä sitten palasi.

Valitettavasti Andreas ja Niko pyörivät vielä jonkin aikaa televisiossa, kunnes lopullinen rauha koittaa.

Yhteenveto, Tero jos näet tämän, olet sankari.

Täytyy Terolle kyllä nostaa hattua että kesti kolme kuukautta Andreasta, Nikoa, Jedipallo-Mattia ja Johania sun muita, ainoa kerta jolloin suuttui oli kerran Nikolle. Tero oli ainoa joka näki Andreaksen läpi, toisin kuin Johan, joka oli murheen murtama Andreaksen lähtiessä. Muistutuksena, Andreas haukkui ja naureskeli selän takana Johanillekin aika törkeästi. Aikamoinen soppa tuo tämän vuoden BB ja väärä voittajakin sieltä sitten palasi.

Valitettavasti Andreas ja Niko pyörivät vielä jonkin aikaa televisiossa, kunnes lopullinen rauha koittaa.

Yhteenveto, Tero jos näet tämän, olet sankari.

Hei, kiitoksia tosi paljon. On muuten uskomaton tunne kuinka paljon tällainen kommentti voi lämmittää (etenkin ku kämppä on vähän viileä :D ).

Tuosta minun suuttumisesta Nikolle on saatu väärä kuva, koska tapahtumaa on leikattu. Itse asiassa tapahtuma meni näin -> Ade oli vaatinut minua näyttämään enemmän äärilaidalla tuntemuksia, koska sillä olis ollu silloin kuulemma helpompi saada kiinni minun ajatuksista, jota en kyllä ite ymmärtäny miksi se auttaisi siihen? No lupauduin kokeilemaan sitä mikäli se helpottaisi ja kyseisenä iltana, jolloin Nikolla oli vähän huonompi mieli sanoin Mariannelle sängyssä, et miepä menen vaikkapa nyt sanoon Nikolle silleen miten Ade haluaisi. Eli lähdin sinne vain kokeillakseni mikäli se auttaisi Adea mutta siitä leikattiin pois nämä kohdat, joissa lähdin ihan hymyissä suin siihen ja heitin sitä ennen Mariannen kans vain läppää mitä tulen kohta tekeen :D. Mutta monista asioista voi saada ties mitä muokkaamalla lähetystä, heh.

Tero, mitkä olivat sinulle mielekkäimmät ja mitkä kaikista vähiten mielekkäät viikkotehtävät? Oletko katsonut paljon kauden materiaalia nauhalta ulospääsyn jälkeen?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom