- Ikä
- 49
Arvasin, että oot pakkislaisia! Rohkeeta kyllä uskaltautua lukemaan,mitä ihmiset netissä on kirjotellu. Tsemppiä!
Kyllä, samoilla linjoilla. :kippis1:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Arvasin, että oot pakkislaisia! Rohkeeta kyllä uskaltautua lukemaan,mitä ihmiset netissä on kirjotellu. Tsemppiä!
Katos, täälläki bongattu minut . Kerkisin pikaisesti vilkaissa keskuteluja ja jopas lämmitti mieltä! Kiitoksia kannustuksesta ja sitä tarvitaan etenkin kun nyt oon aloittelemassa taas treenejä ja kunto+paino tippu talossa. Salille just teen lähtöä ja yritän valaa rohkeutta ottaa ne kahden kilon painot vaan rohkeasti hyppysiin :D.
lool Tero pakkiksella :D Sun syväluotaavat analyysit oli kyllä välillä aika viiltäviä... niin viiltäviä ettei niistä saanu MITÄÄN selvää :D Nooo mutta kun nyt kerta siinä oot nii kysästää että millasia rautoja liikuttelet?
ps. semii reeneihin
Juu oon kuulluki joidenkin sanoneen minun juttuja vaikeiksi ymmärtää mut siihen on kuulemma toisinaan sekoitettu se ku oon sanonu jotain sellaista, jota ei ole tarkoitettukaan kaikkien ymmärrettäväksi mut ei siitä sen enempää :D.
Rautoja, kehtaako ees sanoa. Otan nyt pääsääntöisesti vitosia eli penassa 80/82,5/85*5, ranskalaista otin 20kg*8. Maastavetoa 110/120/130*5. Tänään nitkauttelin taljaa ja hauista. Taljassa on tietenkin vaikeaa sanoa tarkemmin rautamääriä mut hauista väänsin 30/35/37,5kg*8/6/5. Noilla on lähdetty liikkeelle :S
Muistanko väärin, vai olitko kisannut leuanvedossa? Toisto vai lisäpainoilla?
Katos, täälläki bongattu minut . Kerkisin pikaisesti vilkaissa keskuteluja ja jopas lämmitti mieltä! Kiitoksia kannustuksesta ja sitä tarvitaan etenkin kun nyt oon aloittelemassa taas treenejä ja kunto+paino tippu talossa. Salille just teen lähtöä ja yritän valaa rohkeutta ottaa ne kahden kilon painot vaan rohkeasti hyppysiin :D.
No tero perhana. Muistuuko mieleen kouvolan studio11 ilta :D Kerro tuulille terveisiä "ruusumieheltä" =)
Heh Veikkasin jossain vaiheessa että Marko ja Tero vois olla pakkislaisia, osuinpa siis Terossa oikeeseen.
Ois kiva tietää miten kävi painolle tai rasvaprosentille talossa, kun suurin osa näytti ravinnosta olevan hiilaria? Kunnon mies kun tarvii lihaa ja roheiinia ;)
Täytyy Terolle kyllä nostaa hattua että kesti kolme kuukautta Andreasta, Nikoa, Jedipallo-Mattia ja Johania sun muita, ainoa kerta jolloin suuttui oli kerran Nikolle. Tero oli ainoa joka näki Andreaksen läpi, toisin kuin Johan, joka oli murheen murtama Andreaksen lähtiessä. Muistutuksena, Andreas haukkui ja naureskeli selän takana Johanillekin aika törkeästi. Aikamoinen soppa tuo tämän vuoden BB ja väärä voittajakin sieltä sitten palasi.
Valitettavasti Andreas ja Niko pyörivät vielä jonkin aikaa televisiossa, kunnes lopullinen rauha koittaa.
Yhteenveto, Tero jos näet tämän, olet sankari.