Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Noi voi helveta! :curs:

Kyllä kansa osaa äänestää...kaiken paskan kruunasi kun Vappu kysyi Anniinalta syytä voittoon: "Koska mä oon vähän höhlä", vastaa Anniina. Tossa vaiheessa varmaan viimeistään tuntuu, ettei Anniinalle uhratut äänestysrahat menneet ihan hukkaan. :itku:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei vittu täällä on katkeraa porukkaa. Valittaa ihan mielettömän naurettavista asioista. No kylmä fakta vaan on se, että parempi voitti ja vinkujat tunnetusti vinkuu oli lopputulos mikä tahansa. Anniina ansaitsi ehdottomasti voiton, on niin sympaattinen ja katsoo vähän omaa napaansa pidemmälle.

Itse en ehtinyt katsoa finaalilähetystä. Kuulin että Anniina voitti, hyvä niin, vaikka Tero olisi ollut myös hyvä vaihtoehto. Paljon oli eroa Teron ja Anniinan välillä? Kuka oli kolmas? neljäs?

Itse en ehtinyt katsoa finaalilähetystä. Kuulin että Anniina voitti, hyvä niin, vaikka Tero olisi ollut myös hyvä vaihtoehto. Paljon oli eroa Teron ja Anniinan välillä? Kuka oli kolmas? neljäs?

5,5% oli eroa. Johan oli kolmas ja Jarmo neljäntenä.

Selvä.

Kaikilla muilla edellisillä kausilla voittaja on ollut alusta asti talossa (?) mutta nyt tuli poikkeus. :D Voitto ei toki mennyt väärälle ihmiselle, todellakaan.

Uskomatonta miten tuotanto sai tästä kaudesta tehtävien osalta huonomman kun edellisistä, vaikka luulis just olevan toisinpäin kun katsojiakin tullu lisää. Viime kausina oli keräjäläiset vs rikkaat, stuff my scodaa jnejne.. Nyt suurin osa jotain pikkunäperrystä tai muuta katsojille mahdollisimman ei-viihdyttävää kateltavaa. Kaiken huippu tää toisiks viimenen "tehtävänne on olla äänestyksessä", tais loppua se vähäinenkin mielikuvitus tuotannolta tässä vaiheessa. Eikä enää niitä olette-tunnin tehtäviä muutakun pari, vaan jotain naurettavia ääniä..

Uskomatonta miten tuotanto sai tästä kaudesta tehtävien osalta huonomman kun edellisistä, vaikka luulis just olevan toisinpäin kun katsojiakin tullu lisää. Viime kausina oli keräjäläiset vs rikkaat, stuff my scodaa jnejne.. Nyt suurin osa jotain pikkunäperrystä tai muuta katsojille mahdollisimman ei-viihdyttävää kateltavaa. Kaiken huippu tää toisiks viimenen "tehtävänne on olla äänestyksessä", tais loppua se vähäinenkin mielikuvitus tuotannolta tässä vaiheessa. Eikä enää niitä olette-tunnin tehtäviä muutakun pari, vaan jotain naurettavia ääniä..
Oli kyllä tänä vuonna ihan käsittämätömän paskat tehtävät. Hyvillä tehtävillä olis saanu ihan vitun paljon enemmän viihdettä ja kiinnostavuutta tohon ohjelmaan. Toivottavasti ens kaudella taas saadaan kunnon hajotustehtäviä (kyöhät ja kroisokset) ja kunnon jekutusta (stuff my scoda). Ne oli just parhaita.

Oikeastaan nyt kun äkkiä muistelee, niin mulle ei ainakaan tuu mieleen yhtään viikkotehtävää tältä vuodelta, joka olis oikeesti ollut hyvä. Silloin kun tyttöjen piti palvella jätkiä ja remontoida sitä yhtä huonetta, niin se oli ihan ok. Vielä jos jätkät olis sikaillu enemmän, niin siitä oltais vaikka voitu saada hyvät rähinät aikaiseksi. :evil: Pahinta paskaa oli se, missä oli niitä papereita viritetty pitkin kämppää, ja niitä piti väistellä. Sen tehtävän seurauksena kukaan ei tehnyt koskaan mitään. Kaikki vaan makas sohvalla viikon. :jahas:

Nuo teidän mainitsemat viikkotehtävät olivat 2. kaudelta eli ennen tätä uutta tuotantotiimiä. Tiimin vaihdon myötä tehtävistä katosi kaikki mielikuvitus ja nokkeluus. Tämä kausi oli aivan järkyttävän huono erityisesti viikkotehtävien osalta, kun luulin että pohja oli jo saavutettu viime vuonna. Sami Aaltonen & co. voisivat nyt vihdoin ymmärtää, että tämä ei ole niiden juttu ja antaisivat uusien yrittää. Aaltosen neronleimaus oli mm. kyykkyyn, makaamaan, hassu ilme-äänet. Tuo taisi muuten olla yksi ärsyttävimmistä tämän kauden tehtävistä.

Jotkut eivät vaan osaa tuoda hommaa himaan. Luulisi heidänkin ymmärtävän, kun kyseiset henkilöt kävisivät lukemassa keskustelupalstoja. Erityisesti subjektin ja bbplazan sisällä, mitkä ovat varmaankin Suomen suurimmat bb-sivustot, heidän ylleen heitetään jatkuvasti kritiikkiä. Rekrytointi pitäisi myös vetää aivan uusiksi. Helvettiin nämä Onnelan pintaliitäjät ja suurempaa ikähaarukkaa kehiin.

Toivottavasti tuotanto ymmärsi, että tämä kausi oli pettymys. Muuten mitään suuria parannuksia on kai turha odottaa.

Nuo teidän mainitsemat viikkotehtävät olivat 2. kaudelta eli ennen tätä uutta tuotantotiimiä. Tiimin vaihdon myötä tehtävistä katosi kaikki mielikuvitus ja nokkeluus. Tämä kausi oli aivan järkyttävän huono erityisesti viikkotehtävien osalta, kun luulin että pohja oli jo saavutettu viime vuonna. Sami Aaltonen & co. voisivat nyt vihdoin ymmärtää, että tämä ei ole niiden juttu ja antaisivat uusien yrittää. Aaltosen neronleimaus oli mm. kyykkyyn, makaamaan, hassu ilme-äänet. Tuo taisi muuten olla yksi ärsyttävimmistä tämän kauden tehtävistä.

Jotkut eivät vaan osaa tuoda hommaa himaan. Luulisi heidänkin ymmärtävän, kun kyseiset henkilöt kävisivät lukemassa keskustelupalstoja. Erityisesti subjektin ja bbplazan sisällä, mitkä ovat varmaankin Suomen suurimmat bb-sivustot, heidän ylleen heitetään jatkuvasti kritiikkiä. Rekrytointi pitäisi myös vetää aivan uusiksi. Helvettiin nämä Onnelan pintaliitäjät ja suurempaa ikähaarukkaa kehiin.

Toivottavasti tuotanto ymmärsi, että tämä kausi oli pettymys. Muuten mitään suuria parannuksia on kai turha odottaa.
Tämä teksti on kyllä täyttä asiaa. Tuo tuotantotiimin vaihdos on minulle aivan uusi uutinen. Onnittelut Aaltoselle & companylle kahdesta paskimmasta bb-kaudesta. Pitää vain toivoa, että kausien taso ei jatku laskevana. :down:

Nyt kun repsin miettimään noita tehtäviä, niin olen kyllä täysin samaa mieltä edellisten kirjoittajien kanssa. Tehtävät olivat usein passivoivia (paperien väistely), tai lyhyt kestoisia (ehdollistaminen). Itse tykkäsin kyllä paloasema tehtävästä, se oli kyllä hyvä. Sen soisi olevan myös tulevilla kausilla mukana.

Itse pyrkisin tuottajana tehtäviin, joissa vaaditaan monen ihmisen yhteispeliä, sopivasti nokkeluutta, ja tsemiä. Mua ainakin kiehtoo aina, kuinka joukkueen jäsenet keskustelevat keskenään kesken tehtävän aikana, ja millainen paineensietokyky ihmisillä on.

Eikös viime vuonna voinut äänestää minkä tehtävän asukkaat joutuivat suorittamaan?

Eikös viime vuonna voinut äänestää minkä tehtävän asukkaat joutuivat suorittamaan?

Muistaakseni katsojat saivat viime vuonna päättää myös monesta muustakin asiasta. Ikimuistoisin näistä oli omalla kohdalla Farbodin abduktointi. :hyper:

Tästäkin kaudesta olisi saanut NIIIIN paljon enemmän irti, kun olis annettu katsojille enemmän valtaa. Otettaisiin opiksi menneiden kausien parhaista käytännöistä ja kehiteltäisiin niitä eteen päin niin saataisiiin kunnon viihdettä. Täyttä tuubaa muuten noi koko kauden kestävät tehtävät: ehdollistaminen ja "olette" (jotain v*tun kemmuleita).

Suurimpana ongelmana viihteen kannalta on mielestäni se, että kaikki räväkät persoonat äänestetään katsojien toimesta pois ja lopuksi taloon jää näitä särmättömiä "kivoja" tyyppejä. Vika viikkoa en jaksannut enää oikein seurata, sen verran tylsää oli meno.

No, toivossa on hyvä elää. Katsotaan mitä ensi kaudesta tulee...

jep, koko kisan tylsin ihminen voitti. Anniina ei tehny koko aikana mitään muutaku hihitteli ja laukoi typeryyksiä. "muka" kiltti ja yritti vähän välillä tehdä jotain ruokaa.m iten tollanen henkilö voi voittaa ku talossa oli kuitenki ihan hyviä persoonia.

Katos, täälläki bongattu minut :). Kerkisin pikaisesti vilkaissa keskuteluja ja jopas lämmitti mieltä! Kiitoksia kannustuksesta ja sitä tarvitaan etenkin kun nyt oon aloittelemassa taas treenejä ja kunto+paino tippu talossa. Salille just teen lähtöä ja yritän valaa rohkeutta ottaa ne kahden kilon painot vaan rohkeasti hyppysiin :D.

Katos, täälläki bongattu minut :). Kerkisin pikaisesti vilkaissa keskuteluja ja jopas lämmitti mieltä! Kiitoksia kannustuksesta ja sitä tarvitaan etenkin kun nyt oon aloittelemassa taas treenejä ja kunto+paino tippu talossa. Salille just teen lähtöä ja yritän valaa rohkeutta ottaa ne kahden kilon painot vaan rohkeasti hyppysiin :D.
Tsemppejä treeneihin. Rohkeasti vaan. Tyvestä taas puuhun ja kesäkondikseen. :D
edit : P.S ...Sun olisi pitänyt voittaa...Vaikka en seurannutkaan. Äiti kerto.:D

Arvasin, että oot pakkislaisia! Rohkeeta kyllä uskaltautua lukemaan,mitä ihmiset netissä on kirjotellu. Tsemppiä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom