Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Heh, mä luulin olevani "tyhmä". Ei mitään pelkoa, noista kysymyksistä ainoastaan kaksi olisi jäänyt tietämättä (dynamiitti ja eu-maat).

Edit. Kolme, en tiennyt myöskään lippueläintä zimbabwessa.

No täytyy kyllä myöntää, ettei mullekaan tuo tiedustelupalvelukysymys olis auennut. Jostain syystä olisin myös vastannut tuohon korkeimpaan vuoreen Himalajan.

Miten helvetin idiootteja valikoituu yliopiston? EI oo todellista että kasvatustieteisiin, mihin lienee tosi helvetin vaikea päästä, päätyy tollasia. Miten ihmeessä? Antamalla tiedekunnan dekaanille pillua? Ei oo todellista, itse oisin noista tiennyt varmaan kaikki muut paitsi ekan bbkauden vuoden.

e:ladybird.. varmaa kirjotit ton viestin siks, ku mun mielestä tälläset hauskat tiedot on nii ihkuja naisissa :haart:;)

fedit: läppä!

e:ladybird.. varmaa kirjotit ton viestin siks, ku mun mielestä tälläset hauskat tiedot on nii ihkuja naisissa :haart:;)

Aivan, juurikin sen takia :haart: :D

IMO kaikkein järkyintä on tuo ettei Anniina osannut mainita mitään muuta valuuttaa kuin euron :eek:

Aivan, juurikin sen takia :haart: :D

IMO kaikkein järkyintä on tuo ettei Anniina osannut mainita mitään muuta valuuttaa kuin euron :eek:

Arvasin!;)

Anniina ei selkeesti oo käyny varmaa yhtää missää muualla.. Matkailu avartaa..;)

Arvasin!;)

Anniina ei selkeesti oo käyny varmaa yhtää missää muualla.. Matkailu avartaa..;)

Luulis kuitenkin, että esim. dollarin tietäis ilman matkailua :D

Ei kai sulla oo ikäkriisi, kun laitoit iän piiloon 23v synttäreitten jälkeen? Nuor poika oot yhä ;)

Eiku aattelin et sä pitäisit mua nuorempana jos en laittais mun ikää näkyvii;)

e: huonoa päättelyä, mist mä tiiän, et tykkääks sä milffeistä;):haart:

JA että ei oisi offtopic: mua enemmin ku anniina huolestuttaa se että millane opettaja Tuulista tulee, ku se ei tiiä mistää myöskää mitää.

no puolisiksi oikein, mutta heikko tulos silti.
Kyllä suomesta löytyy paljon "viisaampiakin" joilla tuo alkamis ja loppumis päivämäärä saattaa olla hakusessa.

Miks juuri tämä kysymys sinua noin häiritsee, kun kolmeen eri kertaan pitää siihen tarttua?

E: selvisikin "kotisivuasi" katsomalla.

Kyllä suomesta löytyy paljon "viisaampiakin" joilla tuo alkamis ja loppumis päivämäärä saattaa olla hakusessa.

Miks juuri tämä kysymys sinua noin häiritsee, kun kolmeen eri kertaan pitää siihen tarttua?

E: selvisikin "kotisivuasi" katsomalla.

:lol2: No näinpä. Jotenkin huvittavaa kun heittää tällaista settiä ja ei sitten osaa edes kirjoittaa suomea.

ei minusta ihmeellistä ole jos ei talvisota vuosia tiedä eikä välttämättä monia muitakaan noista kysymyksistä, kaikilla on ne vahvuutensa ja heikkoutensa. aika monta noista olis tiennyt vaikken kyllä sen viisammaksi tai tyhmemmäksi tunne itseäni sen johdosta. silti olen sitä mieltä että jokaisen pitäisi kyllä tietää suomen vaakunassa oleva eläin. tuuli : karhu:)

Nyt tajusin ketä tseri muistuttaa myös erehdyttävän paljon.

8143010478544938769web_0.jpg

^
Marlon Brando, Godfather.

marlonbrando_godfather.png

^
Cheryll, BB

Ei oo menny nallekarkit tasan älyä jaettaessa. Kyllä mä ymmärrän jos vuosia ja muita on vaikea muistaa, mutta kun anniinalle tuottaa suuria vaikeuksia jo sanojen muodostaminen.

Ei vitun alex pääs taloon meikäläisen matikan ryhmästä :D. Ei kyllä vaikuta mun mielestä taloon sopivalta henkilöltä. Melko hiljaisen ja vähän naismaisen kuvan oon kaverista saanu.

Ei oo menny nallekarkit tasan älyä jaettaessa. Kyllä mä ymmärrän jos vuosia ja muita on vaikea muistaa, mutta kun anniinalle tuottaa suuria vaikeuksia jo sanojen muodostaminen.

Ei vitun alex pääs taloon meikäläisen matikan ryhmästä :D. Ei kyllä vaikuta mun mielestä taloon sopivalta henkilöltä. Melko hiljaisen ja vähän naismaisen kuvan oon kaverista saanu.
näyttää ihan LadyBoylta.. :lol2:

Kyllä tuo nyt aika hälyttävää on miten nuo vastailivat kysymyksiin.
Ehkei suomalaiselta nyt voi odottaa tarkkaa kuvausta Zimbabwen lipusta, mutta vaakunat, talvisota, valuutat jne - - voi hyvänen aika.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom