kauon sotineet zerin mukaan talvisotaa. Kukaan ei tienyt koska talvisota käytiin.
Aloitusvuosi meni Terolla oikein.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kauon sotineet zerin mukaan talvisotaa. Kukaan ei tienyt koska talvisota käytiin.
Aloitusvuosi meni Terolla oikein.
e:ladybird.. varmaa kirjotit ton viestin siks, ku mun mielestä tälläset hauskat tiedot on nii ihkuja naisissa :haart:;)
Aivan, juurikin sen takia :haart: :D
IMO kaikkein järkyintä on tuo ettei Anniina osannut mainita mitään muuta valuuttaa kuin euron
Arvasin!;)
Anniina ei selkeesti oo käyny varmaa yhtää missää muualla.. Matkailu avartaa..;)
Oot selkeesti aliarvioinut mun älykkyyden :DEiku aattelin et sä pitäisit mua nuorempana jos en laittais mun ikää näkyvii;)
e: huonoa päättelyä, mist mä tiiän, et tykkääks sä milffeistä;):haart:
Kyllä suomesta löytyy paljon "viisaampiakin" joilla tuo alkamis ja loppumis päivämäärä saattaa olla hakusessa.no puolisiksi oikein, mutta heikko tulos silti.
Kyllä suomesta löytyy paljon "viisaampiakin" joilla tuo alkamis ja loppumis päivämäärä saattaa olla hakusessa.
Miks juuri tämä kysymys sinua noin häiritsee, kun kolmeen eri kertaan pitää siihen tarttua?
E: selvisikin "kotisivuasi" katsomalla.
Nyt tajusin ketä tseri muistuttaa myös erehdyttävän paljon.
näyttää ihan LadyBoylta.. :lol2:Ei oo menny nallekarkit tasan älyä jaettaessa. Kyllä mä ymmärrän jos vuosia ja muita on vaikea muistaa, mutta kun anniinalle tuottaa suuria vaikeuksia jo sanojen muodostaminen.
Ei vitun alex pääs taloon meikäläisen matikan ryhmästä :D. Ei kyllä vaikuta mun mielestä taloon sopivalta henkilöltä. Melko hiljaisen ja vähän naismaisen kuvan oon kaverista saanu.
just. ei helvetti sentään....