Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Siis hohhoijjaa, tää on jo vähän surkuhupaisaa kun yhtäkkiä Jari-Matti vetää 9% johdon selvästi turvallisesta asemasta. Jos tonne ei kukaan edes lähettäis äänestysviestejä, niin todennäkösesti silti nuo äänestystilanteet heittelis miten sattuu. Zeriliä ei tuolta saa pois millään ja sekös tässä vituttaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No onhan tää kausi ollut menetetty jo ajat sitten, eikä mulla ole ketään suosikkia voittamaan tota. Joten aivan sama, jos sinne ramppaa lisää jengiä.

matti nykänen ois paljo parempi ku jätkiä on niin vähän. pikku päisään matti taloon..

matti nykänen ois paljo parempi ku jätkiä on niin vähän. pikku päisään matti taloon..

Matti olis ykkösvalinta, mutta ei se vissiin kupita enää niin paljon.

Jos masalla on ryyppy päällä, niin taloon vaan ja sata koria tähkäviinaa messiin. Viikkotehtävänä ryypätä niin paljon kuin pystyy ja selvitä järjissään. Promillemittaus joka ilta ja jos ei lineaarisesti nouse jokaisena iltana niin tehtävä epäonnistuu. Ekana iltana tavoite on kaksi promillea ja viimeisenä iltana viisi. Lisäbonus tulee, jos joku asukkaista ylittää Masan lukemat.

Matti olis ykkösvalinta, mutta ei se vissiin kupita enää niin paljon.

Jos masalla on ryyppy päällä, niin taloon vaan ja sata koria tähkäviinaa messiin. Viikkotehtävänä ryypätä niin paljon kuin pystyy ja selvitä järjissään. Promillemittaus joka ilta ja jos ei lineaarisesti nouse jokaisena iltana niin tehtävä epäonnistuu. Ekana iltana tavoite on kaksi promillea ja viimeisenä iltana viisi. Lisäbonus tulee, jos joku asukkaista ylittää Masan lukemat.
Ei uskalla bb ottaa tuollaista riskiä. Masa puukottais jonkun jo ensimmäisenä iltana.

Huomasitteko, että Johan ei saanu juuri ollenkaan ääniä. Sen palkki ei paljoo liikkunut plussista eikä kyllä miinuksistakaan.

Huomasitteko, että Johan ei saanu juuri ollenkaan ääniä. Sen palkki ei paljoo liikkunut plussista eikä kyllä miinuksistakaan.

Kyllähän nuo äänet keskitty aika vahvasti nuille kolmelle muulle, tämän voi tulkita kahdella tavalla:
1. Johan ei herätä kenessäkään minkäänlaisia tunteita
2. Johanin fanit/vihaajat jättivät äänestämättä, sillä koko lähetyksen ajan oli selvää, että Johan tulee mitä suurimmalla todennäköisyydellä säilymään talossa.

Itse kallistuisin vaihtoehdon 2 suuntaan...ei voi tietenkään olla varma..

Ihan hyvä että päästiin Masasta eroon. Toi jätkä on ottanu päähän siitä asti kun aikoinaan "liittoutui" Aden kanssa tohon läyhäämiseen Teroa kohtaan.

Viimepäivinä Cheryll on alkanut ärsyttämään jo jonkinverran. Anna sais silti lähteä sitä ennen.

Mulla on tuo cipa ottanyt päähän jo kauan. Olen sitä tilittänyt jo aika monesti. Katsokaas kun se taas äänestetään häätöäänestykseen. Alkaa se jankutus ja ihmisten perässä kulkeminen. Miksette te tykkää musta.. Onko mussa jotain vikaa, mää olen ruma,lihava ja inhottava.... aaaarrgh tuota saa taas kuunnella viikon. En kutsuisi tuota enää viihteeksi.

Ei helkkari mitä taliaivoja!!!!

Voi jeesus mitä tyhjäpäitä noi muijat. Onko noi oikeastaan käyny lukion? Eikös tuulikin ollut yliopisto-opiskelija?? :eek:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom